ویروس کرونا در اسپانیا: موارد ویروس کرونا در اسپانیا با افزایش تقریباً 21000 مورد در یک روز ادامه دارد | جامعه

[ad_1] منحنی اپیدمیولوژیک ویروس کرونا در اسپانیا همچنان در حال افزایش است. روز پنجشنبه ، وزارت بهداشت اسپانی

توسط AKHBAREBARTAAAR در 5 آبان 1399
[ad_1]

منحنی اپیدمیولوژیک ویروس کرونا در اسپانیا همچنان در حال افزایش است. روز پنجشنبه ، وزارت بهداشت اسپانیا تعداد جدیدی از موارد روزانه را ثبت کرد که بالاترین رقم است: 20986 مورد. طبق گزارش روزانه این وزارتخانه ، ویروس کرونا ویروس گسترش یافته و پیشرفت خود را تسریع می کند. تعداد تجمع 14 روزه ویروس کرونا در هر 100000 نفر در حال حاضر 349 مورد است. از ابتدای شیوع همه گیر ، اسپانیا پس از عبور از نماد یک میلیون علامت گذاری در چهارشنبه ، 1026281 عفونت تایید شده را ثبت کرده است.

گزارش وزارت بهداشت همچنین تعداد 155 کشته مربوط به Covid-19 را به آمار کلی تلفات اضافه کرده است و در نتیجه تعداد رسمی به 34521 نفر رسیده است. با این حال ، ممکن است رقم واقعی بسیار بیشتر باشد زیرا تنها قربانیانی که تشخیص آنها با آزمایش PCR تأیید شده است ، در جریان موج اول شامل تلفات شدند.

اگرچه وضعیت بین 17 منطقه اسپانیا بسیار متفاوت است ، اما الگوی یکسان است: تعداد موارد ، بستری شدن در بیمارستان و پذیرش مراقبت های ویژه (ICU) همه در حال افزایش است. "در سطح جهانی ، وضعیت اسپانیا در حال بدتر شدن است. ما از توانایی های تشخیصی بالایی برخوردار هستیم اما میزان بروز همچنان رو به افزایش است. تکامل به اندازه سایر کشورهای اروپایی حاد نیست ، اما البته خوب نیست. "گفت فرناندو سیمون ، رئیس مرکز هماهنگی هشدارهای بهداشتی وزارت بهداشت (CCAES) ، در یک کنفرانس مطبوعاتی دولت در روز پنجشنبه.

در سطح جهانی ، وضعیت اسپانیا در حال بدتر شدن است. ما از توانایی های تشخیصی بالایی برخوردار هستیم اما میزان بروز همچنان رو به افزایش است

منطقه شمال غربی ناوارا در حال حاضر بیشترین آسیب را از همه گیر گرفته است ، با نرخ بروز سه برابر میانگین کشوری. آراگون یکی دیگر از مناطق آسیب دیده در اسپانیا است: تعداد تجمع ویروس های کرونا در هر 100000 نفر 629 نفر است و بیش از 40٪ تخت های ICU توسط بیماران Covid-19 اشغال شده است. هر دو منطقه این هفته محدودیت های جدیدی را با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعلام کردند. در ناوارا ، دولت منطقه دستور قفل محیطی کل منطقه ، تعطیلی کلیه بارها و رستوران ها و محدودیت های جدید در فعالیت های فرهنگی را صادر کرد. در هنگام حضور در آراگون ، مقامات مراکز استانهای ساراگوسا ، هوئسکا و تروئل را محدود و ساعات کاری و ظرفیت بخش طلا و جواهر را در سراسر منطقه محدود کردند.

بر اساس گزارش روزانه وزارت ، میزان بروز در کاستیا و لئون و لاریوخا نیز بالا است ، که تعداد تجمعی موارد به ازای هر 100000 نفر به ترتیب 532 و 601 نفر است. در کاستیا و لئون ، دولت منطقه ای همچنین در چند شهر قفل محیطی و محدودیت های شدیدتری را ایجاد کرده است ، در حالی که کل منطقه لاریوجا از روز جمعه در حصر است. در انتهای دیگر طیف جزایر قناری قرار دارد که میزان بروز آن 82 مورد در هر 100000 نفر است. در واقع ، هر دو انگلیس و آلمان هشدار سفر علیه مجمع الجزایر را لغو کرده اند و این امیدواری را دارد که صنعت گردشگری منطقه زمستان امسال دوباره به عقب برگردد.

مقامات بهداشتی در مورد تأثیر افزایش نرخ بروز در سیستم مراقبت های بهداشتی کشور نگران هستند. ماه هاست که خدمات بهداشتی اولیه در آستانه فروپاشی قرار گرفته اند ، پزشکان بیماران منظم مبتلا به ویروس کرونا و همچنین ردیابی تماس را دستکاری می کنند. اما این فشار اکنون توسط بیمارستان ها احساس می شود. بر اساس گزارش این وزارتخانه ، 14160 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستان و 1966 بیمار در بخش ICU هستند. اگرچه در سطح ملی ، بیماران ویروسی کرونا فقط 85/21 درصد از کل ظرفیت بیمارستان را شامل می شوند - از جمله تخت های بخش و ICU - وضعیت در هر منطقه بسیار متفاوت است. در کاتالونیا ، میزان اشغال نزدیک به 30 است ، در حالی که در سئوتا ، شهر قرق اسپانیا در شمال آفریقا ، این رقم 47 است. "ما نمی دانیم که طی چند روز آینده چه اتفاقی می افتد. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که تمایل به ادامه روند صعودی وجود داشته باشد ، ما نمی توانیم بدانیم که این افزایش چگونه خواهد بود ، اما به وضوح می بینیم که در حال افزایش است. " "این در بستری ها و مراقبت های اولیه دیده می شود. تعادل بین پذیرش و ترخیص ، گرچه همچنان نسبتاً متعادل است ، اما به سمت بستری شدن در بیمارستان متمایل است. "

موارد وارد شده

طبق گزارش وزارت بهداشت ، 3،331 مورد وارد شده از ویروس کرونا ، یعنی افرادی که به ویروس خارج از اسپانیا مبتلا شده اند ، از 11 ماه مه در این کشور ثبت شده است. بیشترین تعداد این موارد در منطقه مادرید با 695 عفونت وارداتی کشف شده است. ، پس از آن اندلس و کاتالونیا ، به ترتیب با 506 و 312 مورد. بین 15 تا 21 اکتبر ، 281 مورد وارداتی گزارش شده است.

نسخه انگلیسی توسط ملیسا کیتسون.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن