ویباکس در بازی فورتنایت چیست و نحوه خریداری آن چگونه است؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمامی مردم به نوعی با آن سرو کار دارند و از تکنولوژی استفاده می کنند. در سال های نه

توسط AKHBAREBARTAAAR در 19 خرداد 1400

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمامی مردم به نوعی با آن سرو کار دارند و از تکنولوژی استفاده می کنند. در سال های نه چندان دور افرادی برای بازی کردن به کلوپ های محلی می رفتند تا چند ساعتی را مشغول بازی با کنسول های بازی و یا با کامپیوتر بشوند. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی می توان گفت که اکثر افرادی که اهل بازی هستند، دیگر احتیاجی به مراجعه به کلوپ های بازی ندارند و می توانند به راحتی با گوشی های همراه خود بازی کنند.

بازی های متنوع و مهیجی که برای گوشی های همراه طراحی و ساخته شده اند طرفداران بسیار زیادی دارند. بعضی از این بازی ها در صدر تعداد دانلود بازی در میان کاربران قرار دارند؛ به عنوان مثال بازی فورتنایت از پر طرفدارترین بازی های موجود در بازار در چند سال اخیر بوده است. این بازی مهیج و پر طرفدار که بسیار کاربر پسند است با تنوع در بازی و گرافیک بسیار بالا به سرعت طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

البته در ادامه این مقاله، اطلاعات کامل تری در خصوص نحوه خرید ویباکس فورتنایت نیز در اختیار شما عزیزان و گیمر های عزیز قرار خواهیم داد.

ویباکس در فورتنایت

در بازی پر طرفدار فورتنایت کاربران در هنگام شروع بازی و در مراحل ابتدایی بازی با سلاح و تجهیزات معمولی بازی را آغاز کرده و ماموریت ها و مراحل خواسته شده را انجام می دهند اما با پیشرفت در بازی و رسیدن به مراحل بالاتر احتیاج به سلاح و‌ تجهیزات پیشرفته تری است که بتوان با دشمن مبارزه کرد. دسترسی به این امکانات تنها با هزینه کردن ویباکس امکان پذیر است؛ به همین دلیل گیمر به دنبال روش های مختلف برای کسب ویباکس خواهد بود.

برای آپدیت و خرید سلاح و تجهیزات در فورتنایت باید چکار کرد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم برای خرید و به روز رسانی تجهیزات فورتنایت در فروشگاه، باید از ویباکس ها استفاده کرد. ویباکس همان سکه های موجود در بازی فورتنایت است که به روش های مختلف قابل خریداری می باشد.

روش های به دست آوردن ویباکس

برای تهیه ویباکس دو روش وجود دارد:

روش اول روش رایگان است که کاربر با انجام یک سری از کار های خواسته شده در بازی که به عهده او محول شده است، ویباکس رایگان دریافت می کنند. روش دوم روش خرید ویباکس است که روشی بسیار ساده و راحت بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.

خرید ویباکس در فورتنایت

برای انجام خرید ویباکس در بازی فورتنایت ابتدا به بازی وارد شده و به قسمت فروشگاه بازی مراجعه خواهید کرد. به میزانی که برای آپدیت کردن سلاح، تجهیزات و یا خرید آن ها احتیاج دارید ویباکس را انتخاب کنید و سپس مبلغی را که باید پرداخت کنید توسط کارت اعتباری که از قبل تهیه کرده اید را می پردازید. به همین راحتی ویباکس ها به بازی شما اضافه می شوند.

روش دیگری نیز برای خرید ‌ویباکس وجود دارد و آن هم مراجعه به فروشگاه های معتبر و مجاز است که با ارائه کارت هایی که حاوی یک کد برای خرید ویباکس است و با وارد کردن آن کد در بازی می توان به تعداد قابل توجهی ویباکس دست یافت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن