همه چیز درباره فصل نهم براول پس

این صفحه همه چیزهایی را که در Brawl Talk اکتبر 2021 براول استارز وجود دارد به شما نشان می دهد. اینجا را بررسی

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

این صفحه همه چیزهایی را که در Brawl Talk اکتبر 2021 براول استارز وجود دارد به شما نشان می دهد. اینجا را بررسی کنید تا تاریخ در دسترس بودن فصل جدید، Brawlers جدید و پوسته‌ها را ببینید!

این صفحه همه چیزهایی را که در Brawl Talk اکتبر 2021 براول استارز وجود دارد به شما نشان می دهد. اینجا را بررسی کنید تا تاریخ در دسترس بودن فصل جدید، Brawlers جدید و پوسته‌ها را ببینید!

تنها چند هفته تا فصل 8 باقی مانده است و اکنون این پیش نمایش برای فصل 9 - Brawlywood است. با بازیگران براول استارز در این فصل و ستاره فیلم که لولا است آشنا شوید!

پس از به‌روزرسانی تعمیر و نگهداری در تاریخ 8 نوامبر تا 8:00 صبح (GMT) در دسترس خواهد بود. بلافاصله بازی را آپدیت کنید تا در اسرع وقت وارد بازی شوید.

جسی از این فصل ظاهر جدیدی خواهد داشت! در رنگ پوست، کلاه، سلاح، لباس و موهای او تغییراتی دیده می شود. بازیکنان می توانند با گرفتن 500 جام و ادعای جسی در جاده تروفی، جسی را بدست آورند.

راه جدیدی برای تماشای بازیکنان حرفه ای در Esports در براول استارز وجود خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که چگونه می‌توانیم آنها را مشاهده کنیم، اما فرض می‌کنیم که اکنون در حالی که در بازی هستیم به آن دسترسی خواهیم داشت.

جدا از روش‌های جدید تماشای Esports، می‌توانید پیش‌بینی کنید که کدام تیم برنده می‌شود و جوایزی دریافت کنید. با کسب مقدار مشخصی امتیاز می توانید این جوایز را دریافت کنید.

Lola کروماتیک Brawler جدیدی است که می توانید در براول پس دریافت کنید. لولا به عنوان حمله معمولی خود، الماس های براق را به سمت بالا پرتاب می کند که می تواند دشمنان را در یک مخروط ضربه بزند. در مورد Super خود، او یک کپی از خود ایجاد می کند که حرکات، حملات و آسیب های او را تقلید می کند، اما در مقایسه با او از سلامت قابل توجهی پایینی برخوردار است. اکسسوری مورد علاقه لولا نیز سلاح مورد علاقه اوست! در فواصل کوتاه و با قدرت زیاد از چشم ها شلیک می کند.

بهترین کار این است که دشمنان خود را به هم بزنید و از ارتکاب مبارزه برای شارژ سریع سوپر او بدون نیاز به مردن خودداری کنید. این به خوبی برای او مناسب است زیرا حمله او دامنه وسیعی دارد و می تواند از دور به دشمنان ضربه بزند.

اگر از ابزار Freeze Frame استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون جابجایی Super خود، موقعیت خود را تغییر دهید. گجت Freeze Frame از حرکت Super جلوگیری می کند و به آن یک سپر می دهد تا از خراب شدن آن در هنگام یخ زدن در یک نقطه محافظت کند. شما همچنین می توانید از آن به عنوان یک دیوار موقت برای جلوگیری از حملات استفاده کنید اگر Super او را در مقابل او قرار دهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن