هر آنچه درباره کارکتر frank در براول پس باید بدانید

فرانک یک Brawler حماسی در براول پس است که بالاترین سلامتی را نسبت به هر Brawler دارد و ثبات آسیب بالایی دارد،

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

فرانک یک Brawler حماسی در براول پس است که بالاترین سلامتی را نسبت به هر Brawler دارد و ثبات آسیب بالایی دارد، اما هنگام حمله یا استفاده از Super خود، تحرک خود را از دست می‌دهد. ویژگی او به فرانک این امکان را می‌دهد که سوپر خود را از دشمنانی که به او آسیب می‌رسانند شارژ کند. حمله او یک تاب تاخیری چکش او روی زمین است که موجی شوک می‌فرستد. Super او، مشابه حمله او، یک موج شوک بزرگتر است که موانع را از بین می‌برد و دشمنان را که به قیمت تاخیر بیشتر برخورد می‌کند، بیهوش می‌کند. اولین گجت او، حذف نویز فعال، به او اجازه می‌دهد تا به طور موقت در برابر بی‌حسی، کندی و ضربه‌ها مصون شود. ابزار دوم او، جاذبه مقاومت ناپذیر، باعث می‌شود حمله بعدی او دشمنان ضربه ای را به سمت خود بکشد. اولین Star Power او، Power Grab، به طور لحظه ای خروجی آسیب خود را پس از شکست دادن یک Brawler دشمن در براول پس افزایش می‌دهد. دومین قدرت ستاره او، اسفنج، حداکثر سلامتی او را در طول مسابقه افزایش می‌دهد.

هر زمان که فرانک از یک Brawler دشمن و اسباب بازی‌سازی دشمن Brawler آسیب می‌بیند، Super خود را شارژ می‌کند. نرخ شارژ فوق العاده به آسیبی که دشمن وارد می‌کند بستگی دارد. حداکثر 2.4 برابر سلامتی فرانک برای شارژ کامل سوپر خود طول می‌کشد و تمام آسیب ها پس از محافظ و سایر اثرات محاسبه می‌شود.

فرانک در براول پس چکش خود را روی زمین می‌چرخاند و موجی شوک می‌فرستد که چندین دشمن را سوراخ می‌کند. حمله او به دلیل سرعت تخلیه بسیار پایین در 1.3 ثانیه تاخیر زیادی دارد اما سرعت بارگذاری مجدد بسیار بالایی دارد. فرانک در هنگام حمله نیز بی حرکت است و اگر در طول تاخیر زیاد با ضربه ای بیحرکت، کشش یا کوبش ضربه بخورد، حمله او لغو می‌شود.

پس از فعال‌سازی، فرانک به مدت 1.5 ثانیه در برابر بی‌حس کردن، کند شدن و ضربه زدن مصون می‌شود، به استثنای Sprout's Super Knockback. این گجت را می‌توان در حالی که او در حال حمله یا استفاده از Super خود است استفاده کرد.

 

پس از شکست دادن دشمن Brawler، فرانک بنفش می‌درخشد و آسیب او 50٪ به مدت 12 ثانیه افزایش می‌یابد و در مجموع 2604 آسیب در حالی که فعال است و در صورت عدم وجود هرگونه آسیب خارجی، حافظ یا دباف است. اگر دشمن دیگری در براول پس را در حالی که فعال است شکست دهد، اثر روی هم نمی‌نشیند، اما مدت زمان آن تازه می‌شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن