هدرز موتور B3 (پراید قدیم) - سام تیونینگ

هدرز ها را میتوان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای گوناگون دستهبندی کرد، بنابراین شرکت سازنده بایستی اهمیت ت

توسط AKHBAREBARTAAAR در 10 اسفند 1400
هدرز ها را میتوان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای گوناگون دستهبندی کرد، بنابراین شرکت سازنده بایستی اهمیت توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک گونه از این قطعه را طراحی کنند. انواع هدرز را می توان در سه دسته کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز می بایست دارای دقت به موضوعاتی چون ارتقاء قدرت هدرز، اعتنا به مقدار آلایندگی موجود و مقدار تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یک عدد از لوازمی میباشد که به جهت افزایش عجله و اقتدار خودرو مورد استعمال قرار میگیرد ، به جهت این‌که بتوانید نهایت راندمان را از خودرو پراید دریافت کنید این مورد یک عدد از مورد ها حتمی میباشد. طراحی و ایجاد مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نمیباشد و زبر و ناصاف هم به حیث میرسد، از همین جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، البته از آنجاییکه در طراحی و ایجاد هدرز پراید یورو4 فولادی از روش خمکاری به کار گیری شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده می‌شود و به همین استدلال خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن رخداد میافتد. چنانچه بخواهیم در رابطه حساس طراحی همین قطعه بگوییم؛ می بایست گفت که این قطعه سطحی به طور کامل صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر روی مرحله آن زبری دیده شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، براین اساس ایجاد و طراحی این قطعه را میتوان یک عمل مشقت بار و تهیدست به دانش منحصر در لحاظ گرفت. در یک تعریف کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همینطور تقویت موتور در حیث گرفت که در وقتی که بها اتومبیل بالا میرود و افراد بضاعت و توان خرید کردن یک ماشین پرقدرت و اساسی میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار می گیرد و آن را بر بر روی خودرو هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاری می‌نمایند که کارگزاشتن همین قطعه سبب ساز بروز ویژگیهای مختلفی در اتومبیل هم میشود. چنانچه در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز به کار گیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اهمیت شتاب و کارایی بهتری از اتومبیل خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط حساس طراحی و ساخت همین قطعه اساسی دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در حیث بگیرید، ایجاد هدرز را می توان یک مراحل وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این برهان اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که بایستی بهصورت جداگانه بر روی اتومبیل کارگزاری شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. همین دو قطعه از حیث فرآورده و ساختاری اهمیت یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در حیث گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اهمیت کمترین مقاومت از اگزوز ماشین بیرون می شوند و پروسهی انجام همین واقعه کلیدی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه مهم مانیفولد، دوچندان سرعت بالا و آسانتر می باشد و این مورد قضیه خویش می تواند بر خنکسازی موتور هم اثر گذاری داشته باشد. وقتی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در رابطه دارای هدرز فولادی پراید وب وبسایت خویش باشید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن