نقش و توانایی‌های Colonel Ruffs در براول پس را بهتر بشناسید

کلنل رافز یک مبارز کروماتیک است که می‌تواند به عنوان جایزه ردیف 30 در فصل 5: نیروی ستاره باز شود! براول پ

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

کلنل رافز یک مبارز کروماتیک است که می‌تواند به عنوان جایزه ردیف 30 در فصل 5: نیروی ستاره باز شود! براول پس یا پس از رسیدن به Tier 30 در Season 5 براول پس را می‌توان از Brawl Boxs دریافت کرد. او آسیب متوسط ​​​​و سرعت بارگذاری مجدد دارد، اما سلامت کمی دارد. او با شلیک دو لیزر موازی که می‌توانند از دیوارها جهش کنند، حمله می‌کند. او با Super خود، یک قطره عرضه از آسمان را فراخوانی می‌کند که به دشمنان آسیب می‌رساند و قدرتی روی زمین باقی می‌گذارد. با برداشتن قدرت، متحدان افزایش آسیب و همچنین حداکثر سلامتی را به دست می‌آورند. اولین ابزار او، Take Cover، سه کیسه شن تولید می‌کند که مانع از آتش غیر سوراخ کننده دشمن می‌شود. گجت دوم او، پشتیبانی هوایی، رگبار موشکی را در نزدیکی نزدیکترین دشمن احضار می‌کند و در یک منطقه پراکنده بزرگ خسارت وارد می‌کند. اولین نیروی ستاره او، برتری هوایی، به Super خود اجازه می‌دهد تا موانع را از بین ببرد و آسیب بیشتری وارد کند. دومین قدرت ستاره او، Field Promotion، حداکثر سلامت متحدان را در نزدیکی Ruffs در هر ثانیه افزایش می‌دهد.

Brawl Stars Season 5: Starr Force به زودی همراه با جدیدترین اضافه شده به تیم Brawler که از فضا آمده است، وارد خواهد شد: سرهنگ Ruffs. می‌توانید با رسیدن به سطح 30 در براول پس یا پس از رسیدن به ردیف 30 پاس آزاد، او را در Brawl Boxs پیدا کنید. با این حال، چرا از رقبا پیشی نگیرید و به آمار، Star Power و Gadget او نگاهی بیندازید؟ علاوه بر این، من نظرات خود را در مورد اینکه آیا او خوب است یا خیر و همچنین در کدام حالت های بازی باید عالی باشد، به شما خواهم گفت.

برای شروع، اجازه دهید به طور خلاصه به آمار اصلی او بپردازیم. حمله اصلی سرهنگ رافس دو گلوله شلیک می‌کند که مانند حمله اصلی ریکو کمانه می‌کنند. هر گلوله 700 آسیب وارد می‌کند که در صورت اصابت هر دو گلوله به 1400 آسیب می‌رسد. سلامتی سرهنگ رافز به 4200 (LVL 9) می‌رسد و Super او آسیب 1680 (LVL 9) را وارد می‌کند و کوبشی مشابه Surge's Super اعمال می‌کند. علاوه بر این، سوپر او همچنین یک «مکعب قدرت» ایجاد می‌کند که 20% آسیب‌دیدگی و 700 گاومیش سلامتی را تا زمان مرگ، زمانی که توسط متحدان برداشته می‌شود، ایجاد می‌کند.

 

استار پاور سرهنگ رافز 1000 آسیب اضافی به Super دمیج خود اضافه می‌کند که در مجموع 2680 آسیب می‌رسد که می‌تواند برای کشتن دشمنان ضعیف عالی باشد و اگر درست بازی کنید می‌توانید خودتان را نجات دهید. گجت او اولین در نوع خود است - سه کیسه شن در اطراف او ایجاد می‌کند که هر کدام دارای 2000 سلامت هستند و به او اجازه می‌دهد از خود و هم تیمی هایش محافظت کند. توجه داشته باشید که کلنل رافز و هم تیمی هایش می‌توانند در حالی که فعال هستند از درون کیسه ها شلیک کنند.

آخرین مطالب