نرم‌افزار مالی سپیدار همکاران سیستم

سپیدار همکاران سیستم نرم‌افزاری یکپارچه ویژه‌ی کسب‌و‌کار‌های کوچک و متوسط است. ه

توسط AKHBAREBARTAAAR در 23 آبان 1400

سپیدار همکاران سیستم نرم‌افزاری یکپارچه ویژه‌ی کسب‌و‌کار‌های کوچک و متوسط استهمین نرم‌افزار مالی سپیدار با توجه به نیاز شرکت‌ها در حوزه‌های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری ایجاد شده است و به شما یاری می کند تا فرآیندهای کسب‌و‌کار خویش را به آسانی و هوشمندانه مدیریت کنید.

شرکت سپیدار سیستم آسیا از شرکت‌های تخصصی همکاران سیستم و عرضه کننده انحصاری و ارائه دهنده خدمات محصولات سپیدار و دشت همکاران سیستم است.

سپیدار چه بسته‌هایی دارد؟

بسته‌ی تولیدی 

با بسته تولیدی سپیدار قابلیت و امکان آنالیز و قیمت‌گذاری کالاهای تولید شده وجود داردهمینطور می‌توانید به تفکیک هر کالا، سود یا ضرر فروش آن محصول را برآورد کنید. این بسته به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا از آخرین موجودی انبار جنس و مواد اولیه خویش با خبر شوید و با استفاده از قابلیت مدیریت پیام، زمان سفارش و تحویل مواد اولیه خویش را شناسایی کنید. با به کار گیری از گزارش‌های متنوع در هر مورد از سیستم‌ها و گزارش‌های فعالیت‌های روز به شکل تجمیعی به شما قابلیت می‌دهد ساخت و فروش روزانه خود را تحلیل کرده و در جریان پایانی تحولات و انحرافات پروسه ساخت خویش قرار بگیرید.

بسته‌ی خدماتی 

با به کارگیری از بسته خدماتی سپیدار قابلیت و امکان تعریف‌ و صادر شدن فاکتور خدمات وجود دارد. بر همین اساس می‌توانید محصول و سرویس های مختلف با قیمت‌های مختلف را در اشکال متمایز از فروش به مشتریان عرضه کنید. با استفاده از گزارش‌های متنوع در هر کدام از سیستم‌ها و گزارشات فعالیت‌های روز به شکل تجمیعی به شما امکان می‌دهد درآمد ناشی از خدمات را به صورت روزانه بررسی کنید. گزارش‌های مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص سرویس های پر کاربرد و مالامال سود را می‌دهد و می‌توانید سود وزیان سرویس های ارائه شده را برآورد کنید.

بسته‌ی بازرگانی

بسته بازرگانی سپیدار همین امکان را به شما می دهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خویش را در دست بگیرید و با استعمال از قابلیت و امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش باخبر شوید. با استفاده از گزارش‌های متنوع در هر کدام از سیستم‌ها و گزارش‌های فعالیت‌های روز به صورت تجمیعی به شما قابلیت می دهد خرید و فروش روزانه خویش را تحلیل و در جریان نهایی تحولات کار خود قرار بگیرید. گزارش‌های مرور فروش به شما قابلیت می‌دهد کالاهای پر فروش و سود آورتر خویش را شناسایی نمایید.

این قضیه برای ثبت سفارش‌ها در زمان مناسب به جهت خرید این گونه از کالاها اضطراری است.

بسته‌ی پیمانکاری 

با به کارگیری از بسته پیمانکاری می‌توانید بهای کل هر پروژه و قراداد را در لحظه نظارت کرده و با مقایسه با درآمدهای ناشی از صورت وضعیت‌های تایید شده به سود و زیان هر فعالیت، قرارداد و پروژه دست پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید انحرافات هزینه‌ای و مقدار عملکرد هر مدیریت پروژه را با مقایسه هزینه‌های ثبت شده و هزینه‌های برآورد شده هر پروژه اندازه‌گیری کنید. امکانات گزارش‌گیری متنوع در همین بسته به شما امکان می‌دهد تا به تفکیک قراداد و پروژه کارت پیمان را استخراج و میزان وصول و پرداخت به ازای هر قراداد و پروژه را شناسایی کنید و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم با خبر شوید.‌‌

سپیدار چه سیستم‌هایی دارد؟

حسابداری

طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر رسمی و تنظیم اظهارنامه فارغ از صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با نرم افزار حسابداری سپیدار جواب داده می شود. همین سیستم:

·         چهار جور کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار می‌دهد.

·         ثبت دفترهای قانونی را به ساده‌ترین طرز ممکن برای شما آماده می‌کند.

·         عملیات پرحجم پایان سال مالی را به شکل اتوماتیک انجام می‌دهد.

·         گردش حساب و باقیمانده حساب را در همه سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد.

·         تبدیل ارزهای گوناگون به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز را به سادگی انجام می دهد.

مشتریان و فروش

سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر مبنا واقعیت‌های بازار و آشنایی تمام فرآیندهای کسب وکار طراحی شده است. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید فعالیت‌های فروش و پاسخ‌گویی به مشتریان را در کوتاه‌ترین مدت و به سادگی سامان بدهید. همچنین می‌توانید اطلاعات به روز، درست از حساب مشتریان در دسترس داشته باشید و اعتماد مشتریان‌تان را به خود جلب کنید. بعضا از امکانات این سیستم به توضیح زیر است:

·         تعریف اشکال متفاوت فروش و صدور اعلامیه قیمت بر پایه نوع فروش 

·         صادر شدن صورت‌حساب مشتریان

·         محاسبه‌ی خودکار مالیات بر ارزش افزوده 

·         امکان راس‌گیری فاکتورهای هر خرید کننده 

·         یکپارچگی اطلاعات در بین انبار و فروش 

·         امکان تقسیط کل یا قسمتی از مبلغ فاکتور در تعداد اقساط دلخواه کاربر 

·         امکان استفاده از حالت‌های گوناگون گزارش‌گیری(در قالب گزارش مرور) 

·         قابلیت تهیه و تنظیم فایل خرید و فروش فصلی، نمودارهای فروش(ماهانه/روزانه)، سود و زیان فروش، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و گزارش تجزیه سنی بدهکاران 

دریافت و پرداخت

وجه نقد مهم‌ترین دارایی کمپانی و مدیریت وجه نقد اساس تجارت است. علاوه بر این، یادآوری سررسید چک‌های پرداختی و دریافتی و هم صرف مدت زمان لازم برای تهیه‌ی صورت مغایرت بانکی از دغدغه‌های مدیر است. شما برای ریسک کمتر، صرفه‌جویی در زمان و مدیریت وجه نقدتان، مستمند سیستمی توانمند و نیز ساده و روان هستید.

سیستم دریافت و پرداخت سپیدار، امکانات ذیل را به جهت مدیریت وجه نقد در اختیار شما قرار می‌دهد:

·         گزارش از باقی‌مانده و گردش حساب‌های بانکی و صندوق به تفکیک 

·         دریافت و پرداخت توسط چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت‌خوان 

·         قابلیت راس‌گیری دریافت‌ها و پرداخت‌ها 

·         دریافت و پرداخت چک‌های تضمینی 

·         امکان تسویه دستگاه کارت‌خوان

·         چاپ چک و کلر بانک 

·         ثبت همه فرایند‌های گردش چک 

·         لیست چک‌های سررسید شده و در جریان وصول 

·         کنترل مانده منفی حساب‌های بانک و صندوق

·         تهیه‌ی مغایرت بانکی خودکار به جهت هر حساب

تامین کنندگان و انبار

شرکت‌ها و واحدهای صنعتی موفق، دسترسی به موقع به دیتاهای محصولات و انبار را یکی از از مهمترین علل برد خود می‌دانند. به استدلال زیاد بودن حجم ورود و خروج فرآورده و رابطه تنگاتنگ عملیاتی و اطلاعاتی فی مابین انبار، خرید، تولید و فروش، نرم افزاری کارآمد و جامع نیاز است که ثبت و به روز نگه داری همین اطلاعات را تسهیل کند. سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی محصول و حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌های همین سیستم عبارتند از:

·         امکان قیمت‌گذاری موجودی کالای انبار در زمان‌های دلخواه و به روش میانگین موزون

·         یکپارچه‌سازی دیتاهای میان انبار و فروش 

·         قابلیت و امکان انبارگردانی 

·         امکان انتخاب نقطه‌ی سفارش جنس 

·         کنترل موجودی منفی کالاها در مرحله انبار و کالای قابل فروش

·         ردیابی یک فاکتور تفکیک کننده (تاریخ انقضا یا سری ساخت یا حواله انبار یا …. ) مواد یا محصولات در هر انبار به جهت اسناد ورودی و خروجی و کنترل در زمان فروش 

·         نمایش موجودی کالا در سطح شرکت و انبار به تفکیک عامل ردیابی کالا، واحدهای سنجش کلیدی و فرعی کالا 

·         محاسبه‌ی مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات 

·         نگهداری تصویر کالا 

حقوق و دستمزد 

چک کردن و پرداخت حقوق و مزایای کارمندان یکی از مهم‌ترین و وقت گیر ترین محاسبات بخش‌های مالی و اداری هر شرکتی است. درصورتیکه بتوانید حقوق کارمندان را به صورتی منظم و با رویه‌ای یکسان پرداخت کنید و همینطور داده های عوامل را به گونه‌ای بایگانی نمایید که علاوه بر دسترسی آسان، بتوانید گزارش های متنوعی نیز از آنان تهیه کنید، از یک سو مقدار رضایت کارکنان‌تان افزایش پیدا می کند و از سوی دیگر تعامل‌تان با مرکز ها و سازمان‌های مرتبط(مانند بیمه، دارایی و…)تسهیل خواهد شد.

با استعمال از سیستم حقوق و دستمزد سپیدار شما می‌توانید:

·         اطلاعات کارکنان‌تان را به صورت کامل ثبت کنید.

·         دیسکت‌های رسمی بیمه و مالیات را با فرمت‌های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی تنظیم کنید.

·         مالیات را به سه طریقه تحلیل کنید.

·         سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان متصل کنید.

·         دیسکت پرداخت حقوق را برای همه‌ی بانک‌ها تهیه و تنظیم کنید.

·         از یک سیستم به روز استفاده کنید که با آخرین تغییرات قوانین منطبق می‌شود.

تولید 

«سیستم تولید سپیدار ویژه صنایع مونتاژ و بسته‌بندی» قابلیت و امکان محاسبه بهای‌ تمام‌شده مواد اولیه را به آسانی در اختیار شما قرار می‌دهد. اطلاع از بهای تمام‌شده کالاها به شما کمک می کند تا از اتلاف منابع جلوگیری کنید، بر پایه برآورد دقیق هزینه‌های تولید نسبت به قیمت‌گذاری بهینه محصولات مبادرت کنید و در نهایت، قابلیت رقابت‌پذیری محصولات خویش را با سایر رقبا ارتقا دهید

·         با درایت از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات در فرآیند تولید، اتلاف مواد اولیه خویش را کاهش دهید.

·         با کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار، کنترل داخلی‌تان را ارتقا دهید.

·         با اطلاع از کفایت موجودی انبار مواد اولیه به جهت تولید محصول، برنامه‌ریزی دقیقی برای خرید مواد اولیه خویش داشته باشید.

·         بهای تمام‌شده حق‌العمل‌کاری‌‌ها را حساب کنید.

·

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن