مناسب ترین روش برای دریافت سی پی سی در بازی کالاف چیست؟

همان گونه که می دانید در بازی کالاف دیوتی CP اهمیت و ارزش زیادی دارد و روش های گوناگونی برای به دست آوردن آن ه

توسط AKHBAREBARTAAAR در 12 آبان 1400

همان گونه که می دانید در بازی کالاف دیوتی CP اهمیت و ارزش زیادی دارد و روش های گوناگونی برای به دست آوردن آن ها برای کاربران وجود دارد. خرید cp کالاف دیوتی وارزون و سایر نسخه های بازی از آسان ترین روش های دریافت سی پی در بازی خواهد بود. برای این مورد فقط نیاز است که کاربران یک سایت قابل اطمینان را انتخاب کنند و و میزان مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت آن را خریداری کنند.

خرید سی پی ارزان معمولا برای کاربرانی ایده آل خواهد بود که به شکل حرفه ای بازی را انجام می دهند و در نظر دارند تا همه مراحل را تا پایان تمام کنند ولی کاربران تازه کار و سطح متوسط می توانند از روش های دیگری برای جمع کردن سی پی کالاف به صورت رایگان بهره ببرند که مهم ترین آنها را ما در این جا خواهیم گفت:

کشتن بازیکنان و جمع کردن تجهیزات آن ها

هر اندازه که کاربران بتوانند در حین بازی تعداد بیشتری از کاربران دیگر را از بین ببرند و آنها را غارت کنند می توانند تجهیزات بیشتری را به دست بیاورند. با بردن تجهیزات کاربران می توان به مقداری سی پی دست یافت. هر اندازه که کاربران بتوانند تجهیزات بیشتری به دست بیاورند می توانند به میزان بیشتری از سی پی دست یابند.

آنلاک نمودن  Gun Xp Card

یکی دیگر از روش های بسیار خوبی که کاربران می توانند با عمل کردن به آن به میزان مناسبی از سی پی کالاف دیوتی به صورت رایگان دسترسی پیدا کنندست یابند آنلاک نمودن  Gun Xp Card می باشد. با این روش کاربران خواهند توانست جدا از دست یافتن به سی پی رایگان به سی پی کارت اسکین های زیبا و گوناگونی هم برای سلاح های خود دست پیدا کنند.

کالاف دیوتی موبایل را در شبکه‌ های اجتماعی فالو کنید

این روزها شبکه های اجتماعی در کسب و کارها نقش مهمی دارند و تعداد زیادی از کاربران و کمپانی ها برای بالا بردن درآمد خود از این شبکه ها بهره های زیادی می برند. تعداد قابل توجهی از کاربران و گیمرها در شبکه های اجتماعی صفحات گوناگونی با عنوان بازی کالاف دیوتی موبایل راه می اندازند و چالش های گوناگونی را برای کاربران فراهم می آورند. این دسته از افراد پیشنهادهای گوناگونی برای برنده های این چالش های در نظر می گیرند که عرضه سی پی رایگان کالاف دیوتی یکی از همین ها خواهد بود.

در نتیجه شرکت در این چالش ها و دنبال کردن این پیج ها می تواند یک روش آسان و بی دردسر برای دست یافتن به سی پی باشد. البته بازیکنان باید به این موارد توجه کنند که تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات شخصی و اطلاعات اکانت خود را در اختیار این افراد قرار دهند. تعداد زیادی از این پیج ها حتی امکان دارد در ازای فالو کردن بازیکنان هم به کاربران سی پی رایگان بدهند.

ماموریت های موجود در بازی را به صورت کامل انجام دهید

 

یکی از آسان ترین و معمول ترین راه هایی که کاربران می توانند برای دست یافتن به CP کالاف دیوتی از آن استفاده کنند کامل انجام دادن ماموریت های موجود در بازی است. در حال حاضر بازی کالاف دیوتی در فصل چهاردهم در حال انجام شدن است. هر یک از سیزن های کالاف ماموریت های خاص و ویژه خود را دارند که به شکل روزانه، هفتگی و ماهانه در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. متاسفانه تعداد زیادی از کاربران به ماموریت های موجود در این بازی توجهی نمی کنند و همین مورد سبب خواهد شد که نتوانند به جوایز و پاداش های مد نظر خود برسند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن