معرفی مهاجم سریع و قدرتمند براول پس

مگ یک جنگجوی افسانه‌ای است که سلامت و آسیب در شکل اولیه خود بسیار کم است، اما می‌تواند به فرم پیشرفت

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

مگ یک جنگجوی افسانه‌ای است که سلامت و آسیب در شکل اولیه خود بسیار کم است، اما می‌تواند به فرم پیشرفته‌ای برسد که پتانسیل آسیب بالا و سلامت نسبتاً بالایی دارد. مگ در فرم پایه خود دارای سرعت حرکت سریع و در هر دو شکل حمله بسیار دور است. مگ در براول پس با شلیک دو پیچ پشت سر هم حمله می‌کند که آسیب کمی به دشمنان وارد می‌کند. سوپر او او را به یک Mecha تبدیل می‌کند که به طور لحظه‌ای سلامت او را افزایش می‌دهد و حمله مگ و سوپر را اصلاح می‌کند. حمله Mecha دو جریان موازی پیچ و مهره را شلیک می‌کند، در حالی که Super آن در یک قوس عریض آسیب زیادی وارد می‌کند و در طول زمان شارژ می‌شود. در براول پس ابزار او به نام Jolting Volts، ربات او را در حالی که فعال است به طور لحظه‌ای شفا می‌دهد. اولین نیروی ستاره او، میدان نیرو، پس از بیرون آوردن رباتش، به او یک سپر کاهش آسیب طولانی مدت می‌دهد. دومین قدرت ستاره‌ای او، Self Destruction، آسیب می‌زند و زمانی که Mecha او نابود می‌شود، به دشمنان نزدیکش ضربه می‌زند.

مگ دو پیچ دوربرد را پشت سر هم شلیک می‌کند که آسیب کمی به دشمنان وارد می‌کند. این حمله 0.35 ثانیه طول می‌کشد تا کامل شود.

Meg's Mecha 8 پیچ و مهره را که در دو جریان موازی مرتب شده اند شلیک می‌کند. این حمله به اندازه‌ای گسترده است که بتوان بین موانع 1 کاشی شلیک کرد، اما Super خود را شارژ نمی‌کند. این حمله سرعت تخلیه کندی دارد و 0.95 ثانیه طول می‌کشد.

Meg’s Super پس از 1 ثانیه تاخیر یک Mecha ایجاد می‌کند. Mecha سلامت خاص خود را دارد و حمله و سوپر مگ را اصلاح می‌کند. با این حال، سرعت حرکت مگ، سرعت بارگذاری مجدد و محدوده زمانی که او آن را کنترل می‌کند کاهش می‌یابد. سلامت Mecha به میزان 2 درصد از حداکثر سلامتی خود در هر ثانیه کاهش می‌یابد. هنگامی که سلامت Mecha به 0 برسد، مگ با 1 مهمات برمی گردد و همان سلامتی را خواهد داشت که در زمان فعال سازی این Super داشت. اگر او را بیرون بیاورند و Mecha 80٪ کمتر از هر منبع شفابخش بیرونی بهبود یابد، می‌توان تبدیل Super Meg را لغو کرد. مگ در براول پس قادر به حمله یا حرکت در طول 1 ثانیه تاخیر نیست.

 

Mecha's Super یک حمله ثانویه است که یک تاب عریض و نافذ است که پس از تاخیر 0.55 ثانیه آسیب زیادی وارد می‌کند، مشابه حمله بی بی. پس از 5 ثانیه به طور خودکار خود را شارژ می‌کند، اما نمی‌تواند خود را از آسیب رساندن به دشمنان شارژ کند. اگر زمانی که سوپرش شارژ می‌شود، Mecha او را بیرون بیاورند، مگ سوپر خود را در زمانی که دوباره متحول می‌شود، نخواهد داشت.

آخرین مطالب