محل قرارگیری پروژه رومنس دقیقا کجاست؟

یکی از موارد بسیار مهمی که در ساخت و احداث پروژه‌های مسکونی اهمیت ویژه‌ای دارد، محل قرار‌گیری ا

توسط AKHBAREBARTAAAR در 14 شهریور 1400

یکی از موارد بسیار مهمی که در ساخت و احداث پروژه‌های مسکونی اهمیت ویژه‌ای دارد، محل قرار‌گیری این پروژه‌ها است. آیا پروژه‌ای که قرار است احداث شود در محلی شلوغ و پرترافیک احداث می‌شود یا در مکانی آرام؟ آب و هوای محل قرار گیری پروژه به چه صورت است؟ و بسیاری سوال دیگر که ذهن سرمایه‌گذاران و خریداران واحد‌های مسکونی را به خود مشغول می‌سازد.

محل قرارگیری پروژه رومنس در یکی از بهترین مناطق تهران یعنی منطقه 22 چیتگر واقع شده است. این منطقه به دور از شلوغی با آب‌ و هوای فوق العاده دلچسب بهترین محل برای سرمایه‌گذاری و احداث پروژه مسکونی است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به محل قرارگیری پروژه رومنس بپردازیم باید گفت این پروژه فوق لوکس در غرب دریاچه چیتگر واقع شده و همین امر سبب شده تا پروژه رومنس به عنوان اولویتی برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن شناخته شود.

 

بخوانید: دلایل محبوبیت پروژه رومنس در منطقه 22 تهران چیست؟

 

نزدیک بودن محل قرارگیری پروژه رومنس به مراکز تفریحی و تجاری

محل قرار‌گیری پروژه رومنس به فضا‌ّهای تفریحی و گردشی نزدیک بوده و اشخاص برای گذراندن اوقات فراغت خود با طی کمترین مسیر به مراکز و مکان‌های مورد نظر خود می‌رسند. از جمله این مکان‌های تفریحی می‌توان به شهر‌بازی هزار و یک شب اشاره کرد.

یکی از علل اصلی برتری پروژه لاکچری و مجلل رومنس نسبت به سایر پروژه‌های عمرانی مشابه در منطقه 22 تهران، محل قرارگیری مناسب آن است. نزدیکی به اتوبان‌های همت و حکیم و مراکز تجاری این پروژه را به عنوان یکی از برترین پروژه‌های مسکونی در منطقه تبدیل کرده است.

پروژه رومنس فرصت مناسبی برای رشد و افزایش میزان سرمایه بدون ریسک را برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار مسکن به‌وجود آورده است. از دیگر عواملی که سبب برتری پروژه رومنس در برابر پروژه‌های عمرانی مشابه شده محل قرارگیری رومنس در کنار دریاچه خلیج فارس است.

تعاونی همت که به ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی فوق لاکچری شهرت یافته کار احداث پروژه رومنس را بر‌عهده گرفته است. با ورود این تعاونی خوش‌نام به ساخت و ساز پروژه رومنس، خیال سرمایه‌گذاران و خریدارانی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید واحد‌های این پروژه را دارند راحت شده است.

تعاونی همت اکثر پروژه‌های عمرانی را که  تحویل گرفته سر‌موعد مقرر تحویل داده و همین امر سبب شهرت این تعاونی در سطح کشور شده است.  پروژه رومنس با برترین و بروزترین امکاناتی که برای هرکدام از واحد‌های این پروژه در نظر گرفته به عنوان یکی از زیباترین مکان‌های مسکونی ایده‌آل برای زندگی در سطح منطقه شناخته می‌شود. پروژه رومنس فرصتی ایده‌‌آل برای سرمایه‌گذاری امن در بازار مسکن و افزایش میزان سرمایه در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن