محدودیت های ویروس کرونا در اسپانیا: کاتالونیا به دلیل تصویب محدودیت آخر هفته شهرداری ها | اخبار

[ad_1] دولت کاتالونیا امروز بسته جدیدی از اقدامات با هدف تسطیح منحنی ویروس های کرونا را در منطقه تصویب خواهد

توسط AKHBAREBARTAAAR در 8 آبان 1399
[ad_1]

دولت کاتالونیا امروز بسته جدیدی از اقدامات با هدف تسطیح منحنی ویروس های کرونا را در منطقه تصویب خواهد کرد. آخرین ارقام نشان دهنده 5761 مورد جدید است که امروز گزارش شده و تعداد تجمعی 14 روزه در هر 100000 نفر را 654 نفر اعلام کرده است.

این محدودیت ها شامل محدودیت محیطی کل منطقه و برنامه ای برای اقدامات حتی سختگیرانه تر در آخر هفته در هر شهرداری خواهد بود. دولت همچنین در حال برنامه ریزی است که کلیه فعالیت های فوق برنامه ، فرهنگی و ورزشی را به حالت تعلیق درآورد و محدودیت هایی برای مشاغل غیر ضروری اعمال خواهد شد که هنوز روشن نشده است.

بین 19 تا 25 اکتبر ، دولت کاتالان 30407 مورد جدید ویروس کرونا در منطقه گزارش داد ، بیش از دو برابر گزارش شده در دو هفته پیش

دولت منطقه قرار است این اقدامات را امروز در ساعت 1.30 بعد از ظهر در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کند ، کارشناسان در مورد چگونگی قرار گرفتن این محدودیت ها در وضعیت هشدار که امروز در مجلس عوام پارلمان اسپانیا ، کنگره نمایندگان بحث می شود ، تجزیه و تحلیل می کنند. محدودیت هایی را تعیین می کند که حداقل برای هفت روز اعمال می شود.

به گفته منابع مدیر اجرایی کاتالان ، حصر محیطی هر یک از شهرداری ها در آخر هفته جمعه از ساعت 6 صبح به اجرا در می آید و تا ساعت دوشنبه در همان مکان ثابت است. وضعیت هشدار به ژنرالیتات اجازه می دهد ، همانطور که اداره منطقه ای شناخته شده است ، بدون درخواست تأیید دادگاهها ، این اقدامات را انجام دهد. یک سری استثنا برای تحرک وجود خواهد داشت ، اما دولت به دنبال کنترل تعاملات اجتماعی تا حد ممکن برای پایین آوردن منحنی اپیدمیولوژیک است. بین 19 تا 25 اکتبر ، هفته آخر که آمار مربوط به آن وجود دارد ، جنرالیتات 30،407 ویروس کرونا ویروس جدید را در منطقه گزارش داد ، بیش از دو برابر گزارش شده در دو هفته پیش.

به دنبال هدایت ناوارا ، لاریوخا و آراگون ، کاتالونیا مرزهای خارجی خود را نیز می بندد ، اقدامی که به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت. پس از این مدت ، اثرات مورد ارزیابی قرار می گیرند و در مورد تمدید احتمالی و یا حتی افزایش محدودیت ها تصمیم گیری می شود. دولت معتقد است که تعطیلی اخیر رستوران ها و بارها در سراسر کاتالونیا کمی ویروس را کاهش داده است اما کافی نیست ، از این رو این بسته جدید اقدامات است.

مردم منطقه هنوز می توانند به محل کار خود بروند و مدارس باز خواهند ماند ، اما در هر دو مورد توصیه می شود فعالیت هایی با حفظ مسافت ایمن انجام شود. این احتمال وجود دارد که دانش آموزان مسن دبیرستان به کلاسهای از راه دور روی بیاورند ، همانطور که در حال حاضر در مورد دانشگاه ها وجود دارد.

مشاغل فروش محصولات اساسی تعطیل نخواهند شد ، اما فعالیتهای دیگر در زمینه های ورزشی ، فرهنگی و فعالیتهای فوق برنامه حداقل 15 روز در معرض تعلیق قرار می گیرند. تحویل غذا در منزل تا ساعت 11 شب مجاز است.

نسخه انگلیسی توسط سیمون هانتر.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن