محدودیت های ویروس کرونا در اسپانیا: ناوار اعلام کرد قفل محیطی کل منطقه حاوی ویروس کرونا است | جامعه

[ad_1] در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، کل منطقه ناوارا در شمال اسپانیا از این پنجشنبه به مدت 15 رو

توسط AKHBAREBARTAAAR در 5 آبان 1399
[ad_1]

در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، کل منطقه ناوارا در شمال اسپانیا از این پنجشنبه به مدت 15 روز محدود خواهد شد. افراد فقط درصورتی که بخاطر کار ، دسترسی به خدمات مراقبت یا موارد اضطراری باشد ، می توانند وارد منطقه شوند یا از آنجا خارج شوند. دولت منطقه همچنین شامگاه دوشنبه اعلام کرد که کل بخش طلا و جواهر بسته خواهد شد ، همچنین تعطیلی اجباری ساعت 21 برای فعالیت های تجاری ، فرهنگی و ورزشی انجام می شود.

نخست وزیر منطقه ، ماریا چیویت از حزب سوسیالیست ناوارا ، اقدامات روز دوشنبه را به دلیل شیوع ویروس در منطقه و افزایش تدریجی فشار بر بیمارستان های منطقه توجیه کرد. طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت اسپانیا ، که بیش از میانگین کشوری 312 است ، تعداد تجمع 14 روزه ویروس کرونا در هر 100000 نفر به 945 نفر رسیده است.

این در مورد خاموش کردن تمام فعالیت های غیر ضروری است

نخست وزیر منطقه ماریا چیویت

چهار منطقه در منطقه - پرالتا ، فونس ، فالسس و سن آدریان - از قبل به دلیل شرایط اپیدمیولوژیک محدود شده بودند. روز یکشنبه ، 466 مورد جدید کشف شد و میزان مثبت بودن آزمایش به 17.1٪ افزایش یافت (یعنی تعداد موارد مثبت به عنوان نسبت کل انجام شده). در حال حاضر 296 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستان های ناوار وجود دارد که 37 نفر از آنها در تخت های بخش مراقبت های ویژه (ICU) هستند.

چیویت اظهار داشت که محدودیت محیطی ناوارا "منع رفت و آمد نیست" ، اما او اذعان کرد که محدودیت های جدید تحرک باعث ناراحتی شهروندان خواهد شد. وی گفت: "این در مورد تعطیل کردن همه فعالیتهای غیر ضروری است." تعطیلی اضافی بارها و رستوران ها برای این مدت دو هفته چیزی است که منطقه کاتالونیا با وجود شیوع ویروس بسیار کمتری در روز جمعه ارائه داد. ناوارا همچنین ظرفیت حمل و نقل عمومی را به 50٪ محدود خواهد کرد.

Chivite توضیح داد ، جلسات خصوصی به بخشهای خانواده و کسانی که زندگی مشترک دارند محدود خواهد شد ، به غیر از افرادی که تنها زندگی می کنند و کسانی که نیاز به مراقبت و مراقبت ویژه دارند.

در 13 اکتبر ، محدودیت های جدیدی ایجاد شد که جلسات محدود برای شش نفر برای کسانی که با هم زندگی نمی کنند ، و همچنین کاهش ظرفیت برای جواهرات به 40٪ و زمان بسته شدن 10:00 ، از دیگر اقدامات. اما این موارد برای مهار شیوع ویروس که در حال حاضر ناوارا در حالت آماده باش قرمز است ، کافی نبوده اند.

دولت منطقه پیشنهاد کرده است که اقدامات فوق الذکر را برای دو هفته دیگر رعایت کند ، اما پیشروی ویروس باعث محدودیت های شدیدتر می شود که از روز پنجشنبه اعمال می شود.

Chivite روز دوشنبه گفت: "ما نمی خواهیم سیستم سلامت را به خطر بیاندازیم." وی گفت: "ما می خواهیم بیماران Covid را بدون نیاز به قرار ملاقات برای سایر رشته ها درمان كنیم. با دیدن اینکه اقدامات تدریجاً در حال انجام است ، باید آنها را با سختگیرانه تری همراه کنیم ، زیرا نمی خواهیم دیر به آنجا برسیم. "

کاستیا و لئون

در همین حال ، دولت منطقه ای در Castilla y León با توجه به افزایش تعداد ویروس های کرونا در آنجا ، شهرداری Aranda de Duero را که دارای 32000 نفر سکنه است ، محدود کرده است.

منابعی از دولت منطقه ای روز دوشنبه تأیید کردند که شهر بورگوس ، با 175 هزار نفر جمعیت ، از امشب به بعد حداقل به مدت دو هفته در محاصره محیطی قرار خواهد گرفت. موج دوم ویروس کرونا همچنان در منطقه گسترش می یابد که شاهد سه روز متوالی با بیش از 1000 مورد تایید شده روزانه است.

شهرهای مرکز استان ، لئون ، پالنسیا و سالامانکا ، و همچنین شهرداری های میراندا د ابرو (بورگوس) و مدینه دل کامپو (وایادولید) در حال محاصره محیطی هستند. روز سه شنبه دولت منطقه ای کاستیا و لئون تأیید کرد که لئون و پالنسیا تحت یک دوره حبس دو هفته دیگر قرار دارند.

نسخه انگلیسی توسط سیمون هانتر.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن