قیمت موتور زانتیا - سایت قیمت ها

شما هم بهتره در همین دور و حتی 500 تا بیشتر دنده رو عوض کنید. لازم است بدانید که در سالهای اخیر ساخت بدنه اتوب

توسط AKHBAREBARTAAAR در 10 شهریور 1400

شما هم بهتره در همین دور و حتی 500 تا بیشتر دنده رو عوض کنید. لازم است بدانید که در سالهای اخیر ساخت بدنه اتوبوس در شرکت شهاب خودرو آغاز گردیده است و فعالیتهایی هم برای استفاده از نیروی محرکه اتوبوس محصول شرکت رنو انجام گردیده است. بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید این شرکت با اقدام به خرید بدنه اتوبوس از شرکت ایران خودرو و موتور بنز از شرکت ایدم تبریز مبادرت به تولید اتوبوس بنز ۳۰۲ کرد. عزیزان چند نفر در مورد تقویت موتور در سطح بالاتر از ریمپ و تغییرات نرم افزاری با من تماس گرفتن که من رو متوجه یه موضوعی کرد و لازمه که یه توضیحاتی در این مورد بنویسم. که متاسفانه از سال 98 با کلاس بندی مختلف در پارس LX در بعضی تیپ ها چرخ های عقب کاسه ای شده و رینگ آلومینیومی حدف شده است. Remap کردن ECU در واقع دست کاری در جداول ECU میباشد ، البته ناگفته نماند که نظر بسیاری از افراد بر این است که ریمپ کردن ای سی یو خطرناک است اما در واقعیت شما با ریمپ کردن ECU هم توان خودرو را افزایش میدهید و هم میزان مصرف سوخت را کاهش میدهید و این یک معادله دو سر برد است.

یکی از مقایسههای خودرویی پر مخاطب بازار، پژو پارس ELX با موتور زانتیا هیوندای آوانته است. همین موتور قبلاً در PSA پژو ۴۰۶ LX ۱.۸i ۱۶v، سیتروئن زانتیا SX ۱.۸i ۱۶v و سیتروئن Xsara VTS ۱.۸i ۱۶v مورد استفاده قرار گرفته بود. همانند اکثر خودروهای کره ای، توسان فهرست کاملی از امکانات را در مقابل قیمت پرداختی اش در اخنیار قرار میدهد. وقتی خودروهای روز وارد بازار ایران شدند و مردم قدرت این خودروها و آپشنهای رنگارنگ را در این خودروها دیدند، ایران خودرو تصمیم گرفت نسخهای بروزتر از پژو پارس تولید کند. همانطور که خود مستحضر هستید کارخانه بنز خاور در سال ۱۳۳۸ برای تولید کامیون تحت لیسانس بنز خاور در تهران احداث گردید و انواع کامیونت و کامیون را به تولید میرساند. مصرف ترکیبی آوانته حدود ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نیز بین ۹.۱ تا ۱۰.۳ ثانیه برای مدلهای دنده دستی و اتوماتیک است. مدل بعدی XUM ELX پژو پارس نیز ۱۶ سوپاپه و یورو دو بود که شتاب آن در مقایسه با مدل اتوماتیک از ۱۴ ثانیه به ۱۱ ثانیه رسید. حداکثر سرعت این خودرو 175 کیلومتر بر ساعت است و شتاب 10.2 ثانیه ای دارد.

سلام عزیزان لطفا راهنمایی کنید بنده یه پارس ای ال ایکس موتور زانتیا دارم بنظر دوستان بفروشم سورن بگیرم؟ پژو پارس ELX دارای خوشه ابزار هوشمند، داشبورد چند منظوره فارسی خوانی، دزدگیر با قفل خودکار درب، دستیار پارک، صندلیهای پارچهای الکتریکی Recaro مجهز به بخاری، فن خنک کننده، داشبورد لوکس، یک موتور ۱۶ سوپاپ قدرتمند، ترمزهای ۴ دیسکی با ABS / EBD و در آخر چرخهای آلیاژی رالی است. همان طور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، طراحی این خودرو برگرفته از طراحی پژو 405 است. با خرید از شعب رسمی مختلف دینا پارت میتوانید کیفیت محصولات موردنظرتان را تضمین کنید. همچنین در پایین سپرها نیز جای ۲ لامپ مه شکن وجود دارد که به کیفیت چراغها خودرو میافزاید. در میان این موتور ها می توانید از موتور B5 با 1500 سی سی حجم؛ موتور B6 با 1600 سی سی حجم؛ موتور BP با 1800 سی سی حجم یا موتور B3 با 1300 حجم استفاده كنید. شما با استفاده از این آپشن میتوانید بر اساس میزان بار و مسافر ارتفاع خودروی خود را به صورت دلخواه (دستی) یا به صورت خودکار (اتوماتیک) تنظیم کنید. واحد فشار منیفولد میلی بار هست mB هر چقدر بیشتر باشه یعنی خلع بیشتر خلع زیاد دلیل های مختلفی داره میتونه از پروفایل میل سوپاپ باشه میتونه از کیپ بودن فیلتر هوا باشه میتونه از پایین بودن بیش از حد دور موتور باشه ولی موثر ترین و مهم ترین دلیل خلع کم یا زیاد میل سوپاپ هست بعد فیلتر هوا که با برداشتن خرطومی و آزاد شدن دریچه گاز میشه اینو مطمئن شد .

موتور مورد استفاده در پژو پارسهای ELX همان موتور XU۷، اما این بار با ۱۶ سوپاپ بود. اما دل Eکلاس بر خلاف ظاهرش جوان است و بخش زیادی از خواستههای اسپرتی راننده را در رانندگی پاسخ میدهد. موتورهای هم گروه یا هم خانواده از لحاظ ساختاری یکسان می باشند ولی دارای حجم های مختلفی هستند. حجم روغن موتور برلیانس H330، H320 و کراس با موتور 1.65 لیتری 3.8 لیتر بدون تعویض فیلتر روغن و 4 لیتر با تعویض فیلتر روغن است. اگه دنبال تقویت موتور و لذت رانندگی با یه خودروی سریع رو دارید اول باید برای اینکار هزینه کنید و دوم اینکه این هزینه رو برای روشهای به روز و اصولی انجام بدید . کنسول جلو فاقد جعبه داشبورد است و ظاهرا طراح این خودرو شعارش سلامت جوانان بوده ، چون چیزی به اسم فندک و جاسیگاری برای جنتو در نظر نگرفته است! بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی دست یافت و تولید اتومبیلهایی از جمله بیوک، وانت شورولت، شورولت و نیز کادیلاک متوقف شد این شرکت مبادرت به مونتاژ و ساخت انواع اتومبیل «نیسان پاترول» در مدلهای وانت و همچنین وانت استیشن با موتور چهار و شش سیلندر کرد. گفتنی است که این شرکت در سال ۱۳۷۸ با شرکت ایران خودرو ادغام شد و سبب ایجاد گروه ایران خودرو دیزل شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن