فن کویل مهر اصل

فن کویل مهر اصل کمپانی تولیدی حرفه کویل مهر اصل در سال 1369 در شهرک صنعتی

توسط AKHBAREBARTAAAR در 17 شهریور 1400

فن کویل مهر اصل

کمپانی تولیدی حرفه کویل مهر اصل در سال 1369 در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذربایجان شرقی تأسیس و بر مبنای تجربه 30 ساله مدیران اصلی کمپانی نسبت به طراحی خط خرید تکنولوژی، تأمین ماشین آلالت، مواد نخستین و در غایت ساخت دستگاه های متنوع تهویه مطبوع و تبرید صنعتی اقدام نمود.

در حالا حاضر کمپانی تولیدی مهر اصل از نظر ظرفیت وسعت کارخانجات، تنوع و پیشرفت ماشین آلات و در اختیار داشتن نیروی متخصص، بزرگترین کمپانی فعال در زمینه تهویه مطبوع می باشد. همانطور که می دانید حرفه کویل شامل یک حرفه دمنده و مبدل می باشد که خود رشته دستگاه از مدل سانتریفیوژ می باشد و هوا را در یک محفظه به گردش در می آورد. بعد از آن هوا را به کویل سرد و گرم سوق‌دهی می کند، به همین ترتیب هوای بیرون شده از فن کویل خنک تر و یا این که داغ خیس از قبل می باشد

شرکت تولیدی مهر اصل اصلی ایجاد محصولات اساسی کیفیت و مرغوب از گزاره فن کویل توجه کاربران متعددی را به خود جلب کرده است. از انواع رشته کویل می توان به رشته کویل کاستی ( یک طرفه ، چهارطرفه ) – رشته کویل سقفی ( توکار ، روکار ) – رشته کویل سقفی زمینی ( دکوراتیو ) – رشته کویل زمینی و حرفه کویل کانالی اشاره نمود که به شکل 2 لوله یا این که 4 لوله قابل تولید و عرضه می باشد.

مزایای به کارگیری از فن کویل مهر اصل

تفکیک مستقل بخش ها

یکی از مهمترین مزایای فن کویل مهر اصل نسبت به سیستم هواساز و کولر های آبی قابلیت و امکان کنترل آن در بخش های متفاوت می باشداساسی دقت به زون بندی ساختمان، برای هر بخش می اقتدار دما را به صورت جداگانه کنترل کرد

درصورتیکه به طور نمونه در یک واحد مسکونی تعداد ۵ عدد فن کویل مهر اصل وجود داشته باشد، هر کدام از فن کویل ها می تواند دمای متناسب خویش را داشته باشد و هر کس در اتاق خودش دما را کنترل می کندحرفه کویل ها اساسی سیستم کنترلی می باشند که به کمک آن می توان دمای هوا را تهیه و تنظیم نموده و ترموستات دمای اتاق را اندازه گیری کرده و به دستگاه فرمان انقطاع و وصل می دهد.

• سرمایشی و گرمایشی بودن فن کویل مهر اصل

از ویژگی ها بسیار با فن کویل های مهر اصل این میباشد که همین تجهیز نیز در تابستان و هم در زمستان کاربرد دارد. در زمستان آب گرم از بویلر موتورخانه وارد کویل ها شده و رشته پس از عبور از کویل ها باد گرم می زند و دمای واحد را بالا می برد. در تابستان نیز آب سرد از چیلر ها وارد کویل شده و به همان ترتیب قبل رشته کویل باد خنک می زند.

به جهت تغییر سیستم در هنگام تغییر و تحول فصل، کافیست مسئول تعمیرات و مراقبت موتورخانه سیستم را به شکل کلی در داخل موتورخانه تغییر‌و تحول دهد تا در تمام ساختمان این تغییر تحول صورت دهدفن کویل مهر اصل از جهت گونه لوله کشی به دو رخ ۲ لوله ای و ۴ لوله ای تقسیم می شوند. در مدل ۲ لوله ای کویل های سرمایشی و گرمایشی یکسان هست و در جور فن کویل ۴ لوله ای کویل های سرمایشی و گرمایشی به رخ جداگانه می باشد.

معایب رشته کویل مهر اورجینال 

تعمیر و حفظ دشوار آن

فن کویل های مهر اصل نسبت به دیگر سیستم‌ های گرمایشی‌-‌سرمایشی نیاز بیشتری به تعمیر پیدا می‌کنندهمینطور شما می بایست به ‌طور مداوم نسبت به بررسی، نگهداری و تمیز کاری آنان مبادرت کنید. درصورتی‌ که این دسته فن کویل نیاز به تعمیر داشته باشد در عمده تایم ها همین عملیات بایستی در محل کارگزاری دستگاه رخ گیرد و احتمال دارد موجب سر و صدا یا این که به‌ نیز ‌ریختگی محفظه شود.

• عدم ورود هوای تازه

همگی فن کویل ها از هوای موجود در گوشه و کنار به کارگیری می‌ نمایند و اساسی به جریان انداختن آن هوا در سیستم سرمایش و گرمایش خود، هوایی حیاتی دمای گوناگون به محیط باطن تحویل می‎‌دهد. در همین سیستم خبری از هوای نو نمیباشد و اگر مدت زیادی فن کویل شما واضح باشد، اکسیژن موجود در هوا کمتر می ‌یابد و به‌ مرور احساس خستگی خواهید کرد. پس به جهت پرهیز از همین اتفاق خوب تر است در فضاهایی از رشته کویل ها استفاده شود که امکان ورود هوای تازه به محفظه هم وجود داشته باشد

کجا ها می قدرت از فن کویل مهر اصل به کارگیری کرد؟

به شکل کلی کلیه فن کویل ها سیستم هایی میباشند که امروزه مضاعف لبریز طرفدار اندهمین که چه جایی می بایست از فن کویل استفاده کنیم بستگی به کاربری و حالت ساختمان دارااست و اینطور نمی باشد که بتوان برای همه جا یک تجویز کرد، در رتبه نخستین فن کوئل های مهر اصل را می اقتدار در ساختمان هایی که تعداد بخش یا طبقات  دارند، استعمال کرد.

به طور نمونه ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری آیتم های مناسبی هستند، ولی به جهت مثال در محیط های صنعتی نمی توانیم از رشته کویل مهر اورجینال به کار گیری نماییم چرا که محفظه های صنعتی غالبا به شکل کارخانه و یک طبقه میباشند و ارتفاع سقف دوچندان است و استعمال از رشته کویل چندان مطلوب نیست

همچنین در مکان هایی که مانند تالار عروسی، استخر ها و باشگاه های ورزشی و تمام مکان هایی که اصلی ارتفاع سقف زیاد و مساحت بالا میباشند نیز، مناسب وجود ندارد و حرفه کویل مهر اورجینال صرفا برای محل هایی که به شکل واحد های جداگانه هست مناسب است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن