فصل پنجم و اتفاقات جالب در براول پس

فصل پنجم Brawl Stars Starr Force با براول پس جدید آغاز شده است. براول پس دارای جوایز انحصاری از جمله Brawler ج

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

فصل پنجم Brawl Stars Starr Force با براول پس جدید آغاز شده است. براول پس دارای جوایز انحصاری از جمله Brawler جدید کروماتیک، پوسته‌ها، پین‌ها و موارد دیگر است.

براول پس شامل 70 ردیف پاداش است. بازیکنان باید با استفاده از توکن‌هایی که با تکمیل کوئست‌ها به دست می‌آورند، از طریق این سطوح پیشروی کنند. چندین ماموریت فصلی و روزانه وجود دارد که بازیکنان می‌توانند انجام دهند. نقطه برجسته اصلی براول پس سرهنگ رافز است که از کارکترهای نادر است. با رسیدن به ردیف 30 از براول پس می‌توان قفل او را باز کرد.

حمله اصلی سرهنگ رافز دو لیزر موازی را شلیک می‌کند که پس از برخورد به دیوار پرش می‌کنند. توانایی فوق‌العاده او افت عرضه را نام می‌برد که به بازیکنان آسیب می‌رساند و برای متحدان Brawlers یک گاومیش باقی می‌گذارد. این بوفالو سلامت و آسیب متحدی را که آن را جمع آوری می‌کند افزایش می‌دهد.

براول پس همچنین پوسته D4R-RY1 را در ردیف یک و Ronin Ruffs را در ردیف 70 ارائه می‌دهد. بازیکنان همچنین از طریق براول پس، سکه‌های زیادی، پاور پوینت‌ها، جعبه‌های بزرگ و مگا و پین‌ها به دست خواهند آورد.

Brawl Stars را در دستگاه اندروید یا iOS خود باز کنید و روی براول پس در سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید.

بر روی گزینه فعال سازی براول پس کلیک کنید.

شما می توانید براول پس را با قیمت 169 نگین یا بسته براول پس را با قیمت 249 جواهر خریداری کنید. بسته نرم افزاری فورا قفل 10 طبقه را باز می‌کند.

در صورتی که سنگ های قیمتی تمام شده است، برای خرید آنها به فروشگاه بروید. سنگهای قیمتی واقعی است.

در این فصل، سرهنگ آی.گروئل، Brawler جدید اضافه شده به بازی، شخصیت اصلی این فصل جدید Brawl Stars است که Starr Force نام دارد، همراه با محیط جدیدش با موضوع فضایی (دقیقا در سفینه فضایی او).

پوسته انحصاری او، Ringhio Ronin، همچنین از طریق براول پس جدید قابل باز شدن است، بنابراین در آستانه 70 براول پس جدید باز می‌شود.

فصل 5 در حال حاضر مملو از محتوای جدید به نظر می رسد، که می توانید یک نمای کلی از آن را در اینجا بررسی کنید، و چه کسی می داند چه چیز دیگری در این راه پیش خواهد آمد. Brawl Stars در چند ماه گذشته به طور مرتب چیزهای جدیدی را به بازی اضافه می کند، با تعداد زیادی Brawlers، ابزارها، نقشه ها و بسیاری موارد دیگر، بنابراین به نظر می رسد Starr Force به این روند ادامه می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن