فروش داکت اسپلیت

  داکت اسپلیت داکت اسپلیت نوعی سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد که در تابستان، گوشه و کنار را

توسط AKHBAREBARTAAAR در 17 آذر 1400

 

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت نوعی سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد که در تابستان، گوشه و کنار را خنک و در زمستان گوشه و کنار را گرم می کند.

سیستم داکت اسپلیت از دو بخش تشکیل شده است؟

یونیت داخلی :زیر سقف (داخل سقف کاذب) باطن آپارتمان نصب می گردد. یونیت خارجی : در فضای گشوده قرار می‌گیرد و بوسیله یک جفت لوله مسی به یونیت داخلی متصل می گردد.

به یونیت خارجی آن اصطلاحاً کندانسینگ یونیت می گویند که شامل کویل کندانسور، حرفه کندانسور و کمپرسور می باشد. به یونیت داخلی اواپراتور یا این که هواساز گفته می شودارزش داکت اسپلیت حساس دقت به پارامتر های متفاوتی شامل: برند، کیفیت کندانسور، گنجایش برودتی، مرزو بوم سازنده و مارک آن گوناگون است.

علاوه بر این مهم توجه به نوسانات بازار و ارزش دلار نمی اقتدار قیمت دقیقی را اعلام کردبه جهت داده ها بیشتر مهم مشاوران کمپانی تاسیسات دات کام تماس بگیرید.

فروش داکت اسپلیت

شرکت های متفاوتی در راستا ی فروش داکت اسپلیت فعالیت دارندآنان تنوع وسیعی از این مدل محصولات را در لیست فروش خویش اصلی هزینه های متعدد به اعضا پیشنهاد می دهند. از سوی دیگر کلاهبردار هم از قافله عقب نمانده اند و در صدد آن میباشند محصولات نامرغوب خویش را به دست مشتری برسانندبا توجه به مزیت و ویژگی های مناسب داکت اسپلیت ، در سال های اخیر بازار فروش داکت اسپلیت نیز به مقدار قابل ملاحظه ای ارتقاء یافته است.

 این مدل از دستگاه ها در مقایسه اهمیت کولرهای گازی حساس ظرفیت بیشتری میباشند و همین امر به ما اجازه می دهد به کمک آن ها بتوانیم فضاهای بزرگتر را تهویه کنیمکمپانی های ساخت کننده اسپلیت های متفاوت به مراد ارتقا میزان فروش خود، همواره در نظر دارند، استانداردهای متمایز را در نظر بگیرندپیشرفت تکنولوژی هم سبب ساز شده است که امکانات هوشمند و مدرن متفاوتی به همین نوع از محصولات اضافه شود.

اقدامات واجب بری نصب و شیوه اندازی آنان را به افراد خبره بسپارید تا از میزان مرغوب بودن فعالیت انجام شده مطمئن گردید چون هرگونه سهل انگاری در همین باره می تواند، در عملکرد این دستگاه اثر گذاری نامطلوبی به همپا داشته باشد.

راهنمای انتخاب و خرید داکت اسپلیت

شما در این نصیب می توانید مشخصات فنی، تصاویر، لیست ارزش و داده ها فروش انواع نوع های متفاوت داکت اسپلیت های سرمایشی و گرمایشی، تک فاز و سه فاز، اینورتر و معمولی در گنجایش و تن برودتی مختلف را تماشا و مقایسه و خرید نمایید. داکت اسپلیت یکی از از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در مرحله دنیا بوده و امروزه به طور گسترده ای گزینه اعتنا سازندگان واحد های مسکونی و اداری می باشد، همچنین همین سیستم جزء اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود می باشد. داکت اسپلیت همانند اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی در سقف کاذب قرار گرفته و پوشیده می باشند و یک یونیت خارجی کندانسور تشکیل شده میباشد که به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند.

یونیت داخلی بوسیله نتورک های منحصر هوای سرد و گرم را به فضاهای مستقل انتقال می دهد. سیستم گرمایش در داکت اسپلیت ها می تواند از کویل آبگرم که توسط موتور منزل یا این که پکیج گرمایشی آبگرم را اخذ می‌نماید به کار گیری کند. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت فضای کمتر اشغال شده بدلیل کارگزاشتن در سقف می باشد.

 

آخرین مطالب