شرایط پیش فروش و پیش خرید برج های پهنه c چیتگر به چه صورت است؟

چیتگر به عنوان بزرگ ترین محله در تمام تهران، سال به سال در حال پیشرفت است؛ چرا که ساختمان ها و برج های زیادی د

توسط AKHBAREBARTAAAR در 20 شهریور 1400

چیتگر به عنوان بزرگ ترین محله در تمام تهران، سال به سال در حال پیشرفت است؛ چرا که ساختمان ها و برج های زیادی در آن ساخته می شوند و بسیاری از افراد نسبت به آینده آن امیدوار هستند. این محله از پهنه های مختلفی هم تشکیل شده است که دور تا دور دریاچه قرار گرفته اند. حتما می دانید که دریاچه چیتگر روزانه پذیرای مردم زیادی از سراسر تهران و حومه است و طرفداران فراوانی هم دارد. مطمنا قرار گرفتن منزل در نزدیکی چنین فضایی می تواند تجربه ای لذت بخش را برای مردم به ارمغان آورد.

 

 

البته زیبایی هایی این منطقه صرفا به این دریاچه محدود نمی شود و پارک های مختلف را هم باید به آن اضافه کرد. در پهنه c چیتگر که در دست ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، شاهد ساخت برج های نو و جذابی هستیم. این برج ها می تواند افراد زیادی را بی نیاز کرده و واحد هایی را در اختیارشان قرار دهد. بنابراین داشتن اطلاعات در موردشان ضروری به نظر می رسد.

در گذشته گفته بودیم که سرمایه گذاری در پهنه c چیتگر ارزش اقتصادی دارد و از تهیه دیگر منازل بهتر است. همین موضوع باعث شده است که اشخاص زیادی نسبت به انجام آن اقدام نمایند. حال امروز قصد داریم تا شرایط پیش فروش و پیش خرید برج های این پهنه را با هم ارزیابی کنیم و ببینیم که به چه صورت می باشد. پس توصیه می کنیم که این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

لذج های چهار گانه نزاجا یکی از این موارد است که همه آن ها اکنون در حال ساخت می باشند. این برج ها متراژ ها و همچنین طبقات متعددی دارند و به وطر کلی دست افراد را برای انتخاب کاملا باز می گذارد. البته در خصوص تعداد طبقات هر یک از این ساختمان ها در گذشته متونی را نوشته ایم که برای کسب اطلاعا بیشتر می توانید به آن ها مراجعه کنید. این برج ها به صورت واریزی و امتیازی هستند و به همین ترتیب خرید و فروش می شوند.

برای اعضای اولیه این برج های چهار گانه، قرارداد به این صورت بود که در ازای هر متر باید 1.5 میلیون تومان می پرداختند. البته این عدد بعد از مدتی به 2.5 میلیون تومان افزایش یافت. اقساط آن ها هم هر سه ماه یک بار و به اندازه های 12 الی 18 میلیون تومان می باشد. مقدار این اقساط به متراژ و تعداد خواب ها و عوامل این چنینی بستگی دارد.

این در حالی است که این اعداد برای برج های دو قلوی مرجان بیشتر است. برای در اختیار داشتن این برج ها باید متری 8 الی 10 میلیون تومان پرداخت کنید. همچنین پرداخت اقساط آن ها هر دو ماه یک بار چیزی در حدود 30 الی 80 میلیون تومان است که رقم بزرگی به حساب می آید. البته به افرادی که قصد سرمایه گذاری داشته باشند، وام هایی هم پرداخت خواهد شد تا کمی از این فشار اقتصادی خارج شوند.

 

منبع: در پهنه C دریاچه چیتگر چه برج هایی با چه مشخصاتی وجود دارند؟

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن