شخصیت dynamike در براول پس معمولی ولی بسیار کارآمد

Dynamike یک مبارز معمولی است که در براول پس با رسیدن به 2000 تروفی به عنوان جایزه جاده تروفی باز می‌شود.

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

Dynamike یک مبارز معمولی است که در براول پس با رسیدن به 2000 تروفی به عنوان جایزه جاده تروفی باز می‌شود. او سلامتی پایینی دارد اما خروجی خسارت بالایی دارد. او با فشار دادن چوب های دینامیت بر روی موانعی که منفجر می‌شوند و در شعاع متوسط ​​آسیب زیادی وارد می‌کنند، حمله می‌کند. او برای Super خود، بشکه بزرگی از دینامیت را وارد می‌کند که آسیب بسیار زیادی وارد می‌کند و دشمنان بازمانده را در شعاع بزرگی به عقب می‌زند و در عین حال موانع را نیز از بین می‌برد. اولین ابزار او، فیجت اسپینر، به او اجازه می‌دهد تا با افزایش سرعت بچرخد و به سرعت میله های دینامیت را در شعاع بزرگی به اطراف خود شلیک کند. گجت دوم او، Satchel Charge، حمله اصلی بعدی Dynamike را برای مدت کوتاهی شگفت زده می‌کند. اولین Star Power او، Dyna-Jump، به حمله و Super او اجازه می‌دهد تا او را از روی موانع و Brawlers به ​​پیش ببرد. دومین قدرت ستاره او، تخریب، به Super خود اجازه می‌دهد تا آسیب بیشتری وارد کند.

Dynamike در براول پس دو چوب دینامیت را بر روی موانعی که پس از 1.1 ثانیه منفجر می‌شوند، می‌زند و به هر دشمنی که در شعاع انفجار کاشی 1.67 آنها گرفتار می‌شود، آسیب می‌رساند. این دو چوب در حین حرکت در فاصله کمی عمود بر جهت پرتاب از یکدیگر پخش می‌شوند و همزمان منفجر می‌شوند. اگر انفجار هر دو چوب به دشمن اصابت کند، حمله خسارت زیادی وارد می‌کند.

داینامیک بشکه بزرگ دینامیت را که در براول پس روی پشت خود حمل می‌کند، لوب می‌کند. این بمب برد زیادی دارد و پس از 1.3 ثانیه منفجر می‌شود و آسیب بسیار زیادی به دشمنان وارد می‌کند، آنها را به عقب می‌اندازد و پوشش در شعاع انفجار 2.67 خود را از بین می‌برد.

Dynamike به سرعت در مجموع 20 چوب دینامیت را در شعاع 9 کاشی اطراف خود شلیک می‌کند که هر چوب پس از انفجار 1200 آسیب وارد می‌کند. او به مدت 2 ثانیه 19 درصد افزایش سرعت دریافت می‌کند، اما در زمانی که این گجت فعال است قادر به حمله نیست. Dyna-Jump Star Power او بر این گجت تأثیر نمی گذارد.

حمله بعدی Dynamike دشمنانی را که با انفجار خود به مدت 1.5 ثانیه ضربه خورده اند را بیهوش می‌کند. نماد گجت بالای سر Dynamike در براول پس می‌درخشد که نشان دهنده استفاده از این ابزارک است، و همچنین یک جوی استیک حمله درخشان. پس از شلیک این حمله، خنک شدن این ابزار شروع می‌شود.

 

حمله اصلی داینامیک و سوپر می‌توانند او را به هوا برانند تا در فاصله کوتاهی مقابل و دور از نقطه انفجار بپرند. او می‌تواند از این برای پرش از روی موانع و Brawlers استفاده کند. هنگامی که منفجر می‌شود، سوپر او را بیشتر از حمله اش به جلو می‌برد. در حالی که در هوا است، Dynamike کاملاً در برابر همه آسیب ها علاوه بر اثرات وضعیت و آسیب های اعمال شده در طول زمان مصون است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن