سایتی که میتونید برنامه نویسی حرفه ای یادبگیرید

  اول کار میخوام یه توضیحی درباره همین آکادمی بدم  ، آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن حدود دو ساله ک

توسط AKHBAREBARTAAAR در 16 شهریور 1401

 

اول کار میخوام یه توضیحی درباره همین آکادمی بدم  ، آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن حدود دو ساله که تو حوزه برنامه نویسی درگیر به کار شده که مدیریت همین آکادمی توسط آقای قدیر یلمه هستش که ایشون عمده از دو، سه سال تجربه موثر در زمینه امنیت رو دارند.

تا به الان نزدیک 10 هزار نفر در وبسایت سبزلرن تصویب نام کرده اند ، بخش اعظم از شصت و هفتاد % زمان های سبزلرن رایگان هستش و حتی همین دوره های رایگان به رخ پروژه محور مقدماتی تا پیشرفته هستش و تا به الان حدود 24 تا زمان آموزشی تخصصی نیز بدون‌پول و هم پولی داره.

دوره های آموزشی آکادمی سبزلرن

خب رسیدیم به بحث اصلیمون به این معنی که زمان های آکادمی تدریس برنامه نویسی سبزلرن، زمان های این آکادمی عمده از حوزه های فرانت اند ، امنیت و نتورک است که جلوتر راستا هایی مانند بک اند و... رو نیز ساپورت میکنه!

در ادامه از زمان هایی که شاملشه رو باهم کلام میزنیم.

https://sabzlearn.ir

فرانت اند

آکادمی آموزشی سبزلرن نسبتاً کلیه مباحث راستا فرانت اند رو پوشش دیتا که همشون به شکل مقدماتی تا پیشرفته همچنین پروژه محور است و تقریبا اکثر از نصفش مجانی هست.

نمونه هایی که میتونم از دوره هایی از فرانت اند در سبزلرن نمونه بزنم، دوره های مثل آموزش HTML، آموزش CSS، آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوااسکریپت و همچنین ویو جی اس هست که همین دوره ها به صورت بدون پول تو آکادمی سبزلرن قرار داده شده.

image_e10ee7544a0a38958b6fcf02f4e0b8d969c68220

همچنین عصر های مثل آموزش پروژه محور CSS Grid،

آموزش Flexbox ، آموزش NPM ، تدریس بوت استرپ 5 مقدماتی تا پیشرفته و.. هم وجود داره.

و تازگیا یه عصر منتورشیپ ReactJS هم طولانی تر شده که از سطح صفر تا تراز استخدام مدرس عصر همراهیت میکنه اکنون همین دوره که به رخ منتورشیپ می باشد طرز پشتیبانیش نسبت به بقیه متفاوته ، پشتیبانیش به رخ آنلاین ، تلفنی و رابطه مستقیم اهمیت استاد عصر رو داره.

و تو اخیر عصر  ReactJsمدرس مثال کار و رزومه تون رو باز‌نگری میکنه ، زود به زود از بین بردن اشکال خواهد شد.

آکادمی آموزشی سبزلرن تقریبا عصر ای برای تمامی ابزار ها ، گویش برنامه نویسی راستا فرانت اند رو داره.

امنیت

خب بریم سراغ دوره های آموزشی امنیت آکادمی سبزلرن که ، حدود پنج تا زمان فوق العاده هستش که سه تاش به طور کامل رایگانه.

از این پنج تا عصر فوق العاده می توان به آموزش پایتون و همینطور تدریس تدریس جاوااسکریپت که هر دوش اساسی گرایش امنیت می باشد اشاره کرد که مدرس همین دو تا عصر خود آقای یلمه است که دوره جاوااسکریپت حساس گرایش امنیت تا به حالا حدود 4000 تصویب نامی داشته.

شبکه

اما بریم سراغ عصر های آموزشی سمت نتورک آکادمی سبزلرن که تو مشاجره شبکه آکادمی سبزلرن سه تا عصر ناب داره.

که از همین سه تا زمان دو تاش به طور کامل رایگانه.

دوره آموزشی جاوااسکریپت سبزلرن

خب ما درباره کلیه زمان های سبزلرن حرف کردیم اما میخوام یکمی بیشتر وارد جزئیات دوره آموزشی رایگان جاوااسکریپت مقدماتی تا پیشرفته بشیم.

یکی از بهترین و تاپ ترین دوره هایی که سبزلرن داره، دوره آموزشی مجانی جاوااسکریپت سبزلرن هستش که این زمان مقدماتی تا پیشرفته می باشد که مدت زمان این دوره حدود 35 الی 50 ساعت است که این عصر زود به زود آپدیت میشه.

تا به الان حدود 4500 نفر تو همین عصر تصویب اسم کرده اند.

سرفصل های همین عصر حقیقتا فوق العاده و منظم مشخص و معلوم شده هست تقریبا هر دو جلسه یه توشه یه تمرین یا این که مینی پروژه زده میشه در تمام یه عصر پروژه محور فوق العادست .

 

تقریبا تو دوره جاوااسکریپت سبزلرن کلیه مباحث به مهربانی پوشش دیتا شده و هر سه جلسه یک توشه تمرین میباشد که اون موضوعی که تفسیر داده میشه واسه آدم به مهربانی جا می افته.

مدرس همین دوره هم آقای سعیدی راد است که هر سوالی ، مشکلی و.. در رابطه حیاتی زمان داشته باشید میتونید کلیدی پرسیدنش خویش مدرس جوابتون رو بده و برطرف بکنه.

پشتیبانی آکادمی سبزلرن

خب ما درباره عصر های آکادمی سبزلرن مهم هم کلام کردیم اما یه سوال خیلی حیاتی پشتیبانی همین زمان ها به چه صورت هست؟

برای عصر های آکادمی سبزلرن چه مبلغی ، چه بدون پول پشتیبانی مادام العمر هستش که شما میتوانید در ارتباط حیاتی هر جلسه سوال خودتون رو بپرسید که خود معلم زمان پاسخ شما رو میده.

شما سوال خویش را میتوانید از نصیب پرسش و جواب بپرسید

خوبی که، همین قسمت پرسش و پاسخ داره اینه که تنها شامل عصر های مبلغی نیست بلکه زمان های رایگان هم نصیب پرسش و پاسخ دارند.

حالا همانطور که گفتیم پشتیبانی عصر ReactJS مختلف تره نیز همینطور میشه از قسمت پرسش و پاسخ به کارگیری کرد هم  تماس تلفنی و آنلاین کلیدی مدرس زمان در ارتباط باشید.

مدرس های همین آکادمی

خب اکنون میخوام درباره مدرس های آکادمی سبزلرن حرف کنم، آکادمی آموزشی سبزلرن یه سری فیلتر های طاقت فرسا به جهت استاد ها داره که به طور معمول معلم های سبزلرن همشون بایستی بیشتر از دو سال تجربه مفید داشته باشند ، حرفه و ابلاغ مهربانی داشته باشند و یه سری فیلتر های دیگه...

معمولا استاد هایی که تو سبزلرن هستش سابقه و تجربه لطف و مفیدی تو اون حوزه ای که دارن تدریس می‌نمایند دارا هستند ، بخاطر این فیلتر های دشوار مدرس ها هستش که آکادمی تدریس برنامه نویسی سبزلرن زمان هاش اصلی کیفیت هستند.

مدرس هایی که تو سبزلرن تدریس میکنند:

 

محمّد امین سعیدی راد

که معلم عصر هایی مانند جاوااسکریپت ، عصر منتورشیپ ReactJS ، زمان ویو جی اس ، NPM و..

که ایشون یکسری ساله که تو حوزه وب فعالیت میکنند.

امیر دینی

ایشون استاد عصر های جامع HTML و CSSسبزلرن میباشند که یه برنامه نویس ارشد و هشت ساله که تو زمینه وب فعالیت میکنند.

حامد یونسیان

ایشون نیز مهندس نتورک هستند که همه زمان های نتورک آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن برعهده ایشون هستش.

 

اشکان مقدس

خود آقای اشکان مقدس مدیر ارشد آکادمی اولترا آموز هستش که یکی از دوره های تخصصی سمت امنیت تو سبزلرن بر عهده ایشونه...

امیر الهی

مدرس دوره ای css grid هم برعهده ایشونه که یک برنامه نویس فرانت اند میباشند که یک‌سری ساله تو این حوزه عمل میکنند.

حمزه عزیز زاده

مدرس به دور بوت استرپ 5 مقدماتی تا پیشرفته آکادمی سبزلرن هم برعهده ایشونه که حدود سه سال تو زمینه وب فعالیت میکنند.

حمیدرضا عبادی

و عصر flexbox سبزلرن نیز برعهده آقای حمیدرضا عبادی هستش، که ایشون یک برنامه نویس وب هستش.

سینا جوادی

آقای سینا جوادی هم حدود پنج سالی میباشد که تو راستا برنامه نویسی عمل میکنه و یکی از دوره های تخصصی سمت امنیت برعهده ایشونه...

محمّد بهارلو

ایشون نیز یک برنامه نویس وب میباشند که حدود سه سالی میشه که تو همین حوزه عمل میکنند.

آرمان محمّدتاش

و استاد بعدی نیز یک سری سالی تو راستا امنیت عمل میکنند که معلم یک عدد از زمان های تخصصی امنیت هستش.

سایر موارد کاربردی آکادمی سبزلرن

آکادمی آموزشی برنامه نویسی سبزلرن علاوه بر دوره ها مقاله های تخصصی هم تولید میکنه که به جهت برنامه نویسا مخصوصا برنامه نویسای فرانت اند میتونه مفید و کاربردی باشه.

و در تلگرام و اینستاگرام هم ایجاد محتوا در رابطه اصلی برنامه نویسی میکنه که مطالب آموزشی شبکه تلگرامی دارای مطالب آموزشی اینستاگرام کلا تفاوت داره اینطوری نیست که همون مطالب رو هم تو تلگرام قرار بده و هم تو اینستاگرام قرار بده .

کیفیت دوره های آکادمی سبزلرن

دوره های آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن چه عصر های پولیش و چه زمان های رایگانش از لحاظ میزان مرغوب بودن هیچ فرقی ندارند اینطور نیست که زمان هایی که بدون پول میباشد ، زیرا که رایگانه صدرصد بی کیفیته!

اصلا این اشتباهه ، هر دوره رایگانی که تو سبزلرن منتشر شده به مدرس زمان حقوق پرداخته شده تا پشتیبانی و آپدیت دوره رو به مهربانی ارائه بده.

و همانطور که گفتیم چه دوره های پولی چه بدون‌پول پشتیبانی مادام العمر رو دارا‌هستند و پشتیبانی فقط به جهت عصر های پولی نمی باشد بلکه برای رایگانا هم هست.

 

آموزش برنامه نویسی اصلی آکادمی سبزلرن

خب تو این مقاله همگی مورد ها در مورد آکادمی آموزشی برنامه نویسی سبزلرن رو بررسی کردیم.

آکادمی سبزلرن میتونه یکی از بهترین آیتم ها برای یادگیری برنامه نویسی باشه به خصوص راستا فرانت اند که درحال حاضر اگه کلیه عصر های مباحث فرانت اند تام بشه راستا هایی دیگه نظیر بک اند اینا رو هم پوشش میده.

اگه قصد آغاز یادگیری برنامه نویسی رو دارید پیشنهاد میکنم حتما آکادمی آموزشی سبزلرن رو از دست ندهید زیرا از لحاظ مدرس، پشتیبانی و همینطور کیفیت زمان ها عملکرد مهربانی داره.

مرسی از شما که تا به اینجا نوشته ملازمت و همراهی کردی امیدوارم همین نوشته براتون اثر گذار و کاربردی بوده باشه.

موفق باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن