روش های متنوعی که با استفاده از آن می‌توان ویباکس فورتنایت را تهیه نمود

در دنیای بازی‌های مجازی نیز مانند دنیای واقعی برای گذر کردن از مراحل مختلف و خرید لوازم و امکانات مختلف ب

توسط AKHBAREBARTAAAR در 12 آبان 1400

در دنیای بازی‌های مجازی نیز مانند دنیای واقعی برای گذر کردن از مراحل مختلف و خرید لوازم و امکانات مختلف بازی نیاز به ارز و پول رایج آن بازی هست. فورتنایت (Fortnite) یکی از بازی‌های محبوب شرکت اپیک گیمز (Epic Games) است که در سال 2017 میلادی عرضه شد و به سرعت مورد استقبال گیمرها در سراسر جهان شد.

فورتنایت که به فارسی قلعه‌ی پلیدی نیز گفته می‌شود، یک بازی در سبک اکشن است که گیمرها در یک دنیای فانتزی به نبرد و مبارزه می‌پردازند.

در بازی فورتنایت ارز رایج بازی ویباکس (V-Bucks) نام دارد. گیمرها با در اختیار داشتن ویباکس در بازی فورتنایت می‌توانند سلاح‌های مختلف خریداری کنند یا در زمان کوتاه‌تری و راحت‌تر به مراحل مختلف دست پیدا کنند و همچنین در مقابله با حریف‌های دشوارتر کاراکتر خود را تقویت کنند.

به همین خاطر در اختیار داشتن ویباکس به ‌اندازه‌‌ی کافی در پیشبرد راحت‌تر بازی بسایر مؤثر است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تهیه‌ی ویباکس

به‌طورکلی ویباکس را از دو راه می‌توان به دست آورد؛ با خرید مقدار معینی ویباکس (پولی) یا از طریق روش‌های درون بازی (رایگان)

با خرید ویباکس راحت‌تر و بدون دردسر به مقدار مشخص و دلخواه می‌توان ویباکس به دست آورد اما خرید ویباکس را بسیاری از گیمرها دوست ندارند به ویژه اگر جزو گیمرهای عادی باشند و به‌طور حرفه‌ای به بازی نپردازند علاقه‌ای به خرج کردن پول برای دریافت ویباکس ندارند.

همچنین خرید ویباکس به‌صورت دلار است و این مسئله برای گیمرهای ایرانی با توجه به تحریم‌ها و سخت بودن پرداخت‌های دلاری، کمی دشوار خواهد بود و درصورتی‌که گیمرهای ایرانی بخواهند ویباکس پولی بخرند باید از طریق سایت‌های واسطه‌ای معتبر اقدام به این کار بکنند.

 به همین خاطر در اینجا روش‌های دریافت ویباکس به‌صورت رایگان را نیز بررسی می‌کنیم؛ البته نباید فراموش کرد که ویباکس‌های رایگان تعداد محدودی دارند برخلاف ویباکس‌های پولی که تعداد آن به مقدار مختلف است؛ از هزارتایی تا سیزده هزارتایی و بیشتر.

یکی از آسان‌ترین روش‌های دریافت ویباکس رایگان ورود به بازی است. با وارد شدن به بازی می‌توان ویباکس رایگان دریافت کرد! بله، به همین راحتی، درصورتی‌که گیمرها هرروز وارد ویباکس شوند از طرف بازی به آن‌ها ویباکس رایگان تعلق خواهد گرفت. این روش اگرچه ویباکس زیادی برای گیمر نخواهد داشت اما راحت بوده و حتی نیازی به بازی کردن نیز ندارد. بدون بازی، فقط با وارد شدن به بازی، ویباکس رایگان دریافت کنید.

یکی دیگر از روش‌های تهیه‌ی ویباکس رایگان انجام مود نجات دنیا (save the world) است. در ازای کارهایی که گیمر در این مأموریت باید انجام دهد از طرف بازی به گیمر ویباکس رایگان داده می‌شود. مقدار این ویباکس‌ها متغیر است و با توجه به هر مأموریت متفاوت است. ممکن است به یک مأموریت مقدار کمی ویباکس تعلق بگیرد و به مأموریت بعدی مقدار ویباکسی بیشتر؛ اما درنهایت با انجام تمام مأموریت‌ها، گیمر مقدار قابل‌توجهی ویباکس جمع‌آوری خواهد کرد.

یکی دیگر از روش‌های دریافت ویباکس رایگان، انجام چالش‌های فصلی (Battle pass) است. با انجام دادن تمام مراحل این چالش‌ها به گیمر ویباکس رایگان داده خواهد شد. اما آیا می توان ازایران ویباکس تهیه نمود؟ به مقاله https://www.zibashahr.com/1400.07/20594.html  مراجعه کنید تا پاسخ سوال خودتان را دریافت کنید.

مزایای استفاده از ویباکس

ویباکس از ارزش بسیاری برای بازیکنان برخوردار است از جمله:

·         تهیه‌ی لباس برای کاراکتر خود؛ لباس کاراکترها در روند مبارزات تأثیرگذارند.

·         خرید تجهیزات نظامی و سلاح‌ها؛ برای دریافت سلاح‌های بیشتر یا پیشرفته‌تر باید ویباکس بیشتری در اختیار داشت.

·         آپگریت کردن سلاح‌ها و تجهیزات؛ با پرداخت ویباکس می‌توان سلاح‌ها و تجهیزاتی که در اختیار کاراکتر هست را ارتقا داد و آن را تبدیل به یک کاراکتر حرفه‌ای و پیشرفته کرد.

شرکت در مسابقات و رویدادها؛ با ارائه‌ی ویباکس می‌توان در رقابت‌های گوناگون شرکت کرد و تجربه و هیجان بیشتری را به دست آورد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن