راهنمای خرید مودم همراه 3G و 4G ایرانسل

در این مقاله نکات کلیدی درباره مشخصات مودم ایرانسل TF-i60، نحوه تنظیمات مودم ایرانسل TF-i60، نحوه ریست فکتوری

توسط AKHBAREBARTAAAR در 23 آذر 1399

در این مقاله نکات کلیدی درباره مشخصات مودم ایرانسل TF-i60، نحوه تنظیمات مودم ایرانسل TF-i60، نحوه ریست فکتوری مودم TF-i60 و هر آنچیز که شما در ارتباط با این مودم نیاز دارید، بیان شد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارتهای نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم را دارند، میتوانند «سیمکارت مختص مودمهای اینترنت ثابت TD-LTE» را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند. وارد سایت ایرانسل من شوید و با وارد کردن شماره سیم کارت اینترنت (شماره سیم کارت مودم) و وارد شدن به حساب کاربری خود، حجم اینترنت خود را مشاهده کنید. نرم افزار ایرانسل من را از کافه بازار یا اپل استور دانلود کنید و سپس روی گوشی خود نصب نمایید و با ورود به حساب کاربری خود، میزان حجم باقیمانده از اینترنت مودم خود را در صفحه اول آن مشاهده کنید. روش دوم : استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من : در روش اپلیکیشن ایرانسل من، پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود، باید با شماره سیم کارت مودم خود، وارد حساب کاربری خود شوید.

سیم کارت عادی یا TD-LTE را در مودم ایرانسل tf-i60 قرار دهید، سپس مودم ایرانسل tf-i60 را با کابل به پریز برق بزنید. با توجه به اینکه معمولا در این حالت هزینه ی اینترنت از شارژ بسته ی اینترنتی کاربر کم نشده بلکه از اعتبار مکالمه ی سیم کارت شما کسر می گردد و نسبت به حالت استفاده ی نرمال، هزینه ی به مراتب گرانتری دارد، بر روی مودم ها و تلفن های همراه این گزینه را قرار می دهند تا کاربر با اختیار خود آن را فعال نماید. چگونه میزان حجم بسته اینترنت خود را ببینیم؟ در صفحه جدید سه قسمت وجود دارد که در کادر اول باید رمز قبلی، در کادر دوم رمز جدید و در کادر سوم همان رمزی را که در کادر دوم وارد کرید، دقیقا تایپ کنید. مودم همراه E5336 ایرانسل قابلیت اتصال به شبکههای اینترنت همراه ایرانسل تا نسل سوم آن یعنی 3G را دارد.

پوشش گسترده در مراکز استانها، سرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات، امکان استفاده از بستههایی با حجمهای بالا و متنوع و هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سیمکارتهای اینترنت همراه، از جمله مزایای این سیمکارتها به شمار میروند. تغییر رمز مودم ایرانسل یکی از آموزش هایی است که می توانید قبل از خرید مودم ایرانسل از نمایندگی یا فروشنده یاد بگیرید. برای امنیت بهتر مودم یکی از تنظیماتی که بهتر است ابتدای کار انجام دهید، تغییر نام کاربری و رمز عبور پیش فرض مودم ایرانسل tf-i60 می باشد. از نکات جالب مودم ایرانسل TF-i60 میتوان به این موضوع اشاره کرد که تا 10 سال آینده که اپراتورها پیوسته در حال به روز شدن هستند، این مودم قابل استفاده است و از این رو آن را میتوان مودمی برای نسل آینده نیز معرفی کرد. از این رو اگر به دنبال اینترنت پر سرعت هستید و قصد دارید تا از مودم خود سالهای زیادی استفاده کنید، خرید اینترنتی مودم ایرانسل TF-i60 H1 میتواند انتخاب درست و منطقی باشد. وای فای این مودم وقتی قدرت خودشو نشون میده که رو فرکانس 5Ghz باشه و به دستگاهی متصل بشه که استاندارد wifi 802.11ac رو داشته باشه مثلا من با xperia z2 و لبتابم با سرعت اسمی 433.3 مگابیت به مودم متصل میشم و با گوشی مثل z5 premium که وای فای ac و دو بانده داره میتونید با سرعت اسمی 866.6 مگابیت به این مودم متصل بشید.

امیدوارم بدردتون بخوره تجربه کارم با دستگاه .

دکمه Reset را به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید، تازمانی که چراغ مودم خاموش(قرمز) و روشن(سبز) شود. پس از قرمز شدن چراغ مودم دکمه روشن/خاموش مودم را رها کنید تا چراغ مودم به حالت سبز تغییر کند. روی وایفای هم تا ۳۰ کاربر به طور همزمان میتوانند به مودم متصل شوند که البته بیشتر از ۴ الی ۵ دستگاه وصل شوند؛ عملا سرعت اینترنت افت محسوسی خواهد کرد. امیدوارم بدردتون بخوره تجربه کارم با دستگاه . عمر شارژ باتری این مودم 16 ساعت کار و 500 ساعت استندبای اعلام شده که در تجربه کاری ما نیز شاید حتی بهتر از این ارقام ظاهر شد و ساعاتی را به کمک شارژ باتری گوشی هوشمند ما اختصاص داد! حداکثر ۳۲ نفر میتوانند به طور همزمان از طریق وایفای به مودم متصل شوند. مودم های همراه ایرانسل یا همان جیبی که به عنوان مودم های ایرانسل ۴G همراه شناخته شده اند، دارای مدل های متنوع با کارایی، مشخصات و قیمت های مختلفی می باشند.

آخرین مطالب