دوره جامع جادوی سئو

وقتی صحبت از سئو در میان باشد محتوا چیزی است که در راس هرم سئوکاران قرار می گیرد. گفته می شود، وقتی نوبت به

توسط AKHBAREBARTAAAR در 22 شهریور 1401

وقتی صحبت از سئو در میان باشد محتوا چیزی است که در راس هرم سئوکاران قرار می گیرد. گفته می شود، وقتی نوبت به بار بارگذاری سریع صفحه در دسکتاپ و موبایل می رسد، صفحات Github بهترین انتخاب در میان هاست اصلی است.


سئو صفحات سایت

نکته کلیدی: در میان ارائه دهندگان هاست، Github و Weebly بهترین عملکرد را روی دسکتاپ دارند. و زمانی که ما عملکرد ۱۸ نفر برتر از ارائه دهندگان برتر CDN را تجزیه و تحلیل کردیم، اختلاف بزرگی را در عملکرد کشف کردیم.


از آنجایی که ارائه دهندگان ضعیف به راحتی قابل مشاهده هستند، ما عملکرد CDN را با میانگین جهانی مقایسه کردیم. موارد دیگری از جمله هزینه، زمان فعال بودن یک سیستم، پشتیبانی مشتری، قابلیتها و… ساخت یک متا تگ عنوان و توضیحات جذاب.


این خزنده های وب، معمولاً به عنوان ربات های موتور جستجو یا عنکبوت ها نیز شناخته می شوند. تجربه مثبت تعامل با سایت شما نه تنها از دیدگاه کاربران بلکه از طریق الگوریتم های گوگل و خزنده ها نیز بسیار مهم است.


جزوه به صورت فایل پیدیاف طراحی شده است که آماده پرینت شدن میباشد و جای نوشتن یادداشت در کنار هر اسلاید نیز در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه صفحات Github فقط به منابع پایدار خدمات رسانی میکند، جای تعجبی نیست.


سئو صفر تا صد

در طی این سالها بخشی از تکنیکهای سئو که بدلیل بروز رسانی الگوریتمهای موتورهای جستجو منسوخ شدهاند و دیگر کاربردی ندارند و کنار رفته و تکنیکهای جدید جای آنها را گرفتهاند و همینطور تکنیکهایی که هنوز هم کاربرد دارند و میتوان از آنها استفاده کرد باقی ماندهاند.


سئو وب سایت

ما همچنین آنالیز کردیم که کدام رویکرد منجر به بیشترین امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰ در Lighthouse میشود. ما زمان بارگذاری TTFB را برای یازده کشور با استفاده از مجموعه دادههایمان مقایسه کردیم. استفاده از نام صفحه فارسی تاثیر بهتری در ایندکس صفحات وب سایت در موتور جستجو خواهد داشت.


سئو سازی وب سایت

با این حال، باید توجه داشت که صفحات Github فقط به صفحات پایدار خدمات رسانی میکنند، که این یک مزیت ذاتی نسبت به سایر هاستهایی است که آنالیز کردیم. ما فرض کردیم که همه CDNها برابر ساخته نشدند.


یكی از شگفت آورترین یافتههای ما این بود كه صفحاتی كه از CDN استفاده می كردند در حقیقت از آنها كه از CDN استفاده نمیكردند، بدتر بودند. نکته کلیدی: استفاده از CDN به طور خودکار عملکرد سرعت صفحه را بهبود نمیبخشد.


سرعت استرالیا، برزیل و هند کمتر از میانگین جهانی است. این مورد یکی از طراحی سایت با اصول سئو می باشد. در بسیاری از موارد، استفاده از یک CDN با بهینهسازی ضعیف در واقع میتواند سرعت را کاهش دهد.


از لحاظ تئوری، چون محتوا را نزدیک جایی که کاربرد قرار دارد تحویل میدهد، یک CDN باید سرعت صفحه را در طول بورد افزایش دهد. استفاده از Schema باعث بهبود سئو نمیشود اما به افزایش نرخ کلیک در نتایج گوگل کمک خواهد کرد.


امپراتور «همان لی هون ولیعهد سابق» بیمار است و بانو ناکیونگ دختر خوانده خود (یئون وو) را برای بهبودی امپراطور معرفی می کند تا امپراطور را از عذاب وجدان نجات دهد امپراطور که موضوع را فهمیده یئون وو را در اقامتگاهش مخفی میکند .


در مرحله بعدی ژاپن و آلمان با سرعت بالای بارگذاری صفحه بالاتر از میانگین جهانی قرار دارند. ابتدا از Google Autocomplete استفاده کنید. سایت seohat سازی کلمات کلیدی را برای هر پست بررسی کنید. لازم است که به این بپردازیم چرا باید همه ما اصول بهینه سازی سایت را به صورت حرفه ای یاد بگیرم؟


ما مشابه این آنالیز را برای TTFB موبایل انجام دادیم. و نتایج بسیار مشابه بودند. تکنیکها و روشهای زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند ولی زمانی اثربخشی لازم را دارند که در مسیری درست و با هدفی مشخص اجرا شوند.


چقدر انتخاب دامنه مناسب در سئو تاثیر دارد؟ قصد دارید در کدام مورد اقدام کنید؟ کدام یک از یافتههای این مطالعه به نظر شما متمایز بود؟ به طور خاص، متوجه شدیم که (در دسکتاپ) بهترین سی دی ان، 3.6x برابر بهتر از بدترین CDN کارایی دارد.


نکته کلیدی: چین بهترین عملکرد TTFB را برای موبایل و دسکتاپ دارد. برای دیده شدن با کمترین هزینه به سئو نیاز دارید. از سال 2014، گوگل اهمیت زیادی به آدرسهای دارایی پیشوند https در مقایسه با آدرسهای http میدهد.


من در دوره هشتم این کلاس آموزشی شرکت کردم، اگر قراره که از طریق بازاریابی محتوا برای سایت تون مخاطب جذب کنید این دوره رو پیشنهاد میکنم به همه دوستان. باید بدانید که از طریق وب می توانید خیلی زود ثروتمند شوید اما این اتفاق نیازمند هنری اکتسابی است که با تلاش بدست می آید.


در ضمن جدا از کلاس آموزش سئو فیلم آموزشی سئو هم در سایت بزودی قرار داده میشه. حالا چندین سال تحقیق و عملیات در سئو و توسعه کسب و کارهای کوچک؛ شده ی دوره آنلاین آموزش سئو پیشرفته که میخام باهم این مسیر رو بریم.


در بسیاری جهات به معنی این است که Github قابلیت مقایسه برابر با هاست معمولی را ندارد. سئو کلاه سفید به مجموعه ای تکنیک ها و عملکردهای متخصص سئو و مدیران سایت گفته می شود که برای بهبود نتایج موتورجستجوی گوگل انجام می شود که در راستای حفظ یکپارچگی سایت شما و شرایط و قوانین موتورهای جستجو است.


Seravo ،Netlify و Weebly در صدر جدول ردهبندی قرار دارند Wix. در بعضی از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید که لینک ها توسط موتورهای جستجو پیمایش می گردد. و هنگامی که ما این رویکردهای مختلف را برای امتیازات سرعت Lighthouse مقایسه کردیم، تصاویر پاسخگو در صدر قرار گرفتند.


تصاویر ریسپانسیو: وقتی تصاویر به صورت پویا با اندازه پنجره مرورگر سازگار می شوند. وب سایت های موثر اغلب از نظر ساختار سلسله مراتبی هستند و موضوعات را بر اساس اندازه و اهمیت فهرست می کنند.


برخی از CDNها بطور قابل توجهی بهتر از سایرین عمل می کنند. همانطور که ملاحظه میکنید، Github Pages در موبایل و دسکتاپ بسیار خوب عمل می کند. تنها در این صورت است که بدون هیچ انحرافی و با آخرین سرعت به اهداف خود دست می یابید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
https://beauty-laser.ir
تاریخ ثبت : 20 مهر 1401

https://beauty-laser.ir


avatar
بیوتی لیزر
تاریخ ثبت : 20 مهر 1401

خرید دستگاه لیزر موهای زائد