درب ضد سرقت ترک چه ویژگی هایی دارد

در بازار درب های ضد سرقت در ایران به دلیل تنوع تولیدات در کنار واردات حجم تقاضا با عرضه به ثبات مناسبی رسیده ا

توسط AKHBAREBARTAAAR در 21 تیر 1401

در بازار درب های ضد سرقت در ایران به دلیل تنوع تولیدات در کنار واردات حجم تقاضا با عرضه به ثبات مناسبی رسیده است اما استقبال از درب های ضد سرقت ترک به دلیل متریال بی نظیری که دارند نسبت به درب های ایرانی و چینی بیشتر است، حالا قصد داریم در این بخش با ویژگی های کلیدی این نوع درب ها اشنا شویم و با تحلیل کارشناسی و مقایسه علمی به دلیل استقبال از این نوع درب ضد سرقت بپردازیم.

درب ضد سرقت ترک از سه جهت دارای مزیت نسبت به درب های هم نوع خود است که شامل ضخامت چهارچوب و وزن، یراق الات و کیفیت بالای روکش های طبیعی به کار رفته در تولید می باشد.

ویژگی اصلی درب ضد سرقت ترک

درب های چوبی ترک به دو دسته ی تمام چوب و ضد سرقت با رویه ی چوبی تقسیم می شود.درب های تمام چوب که عموما جهت مصارف داخلی و یا درب های لابی مورد استفاده قرار میگیرد تماما از چوب های طبیعی بوده و با روکش دهی های لازم مقاومت مورد نیاز مشتریان را تامین می نماید.

درب ضد سرقت ترک اما با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد. کیفیت بالای درب های ضد سرقت ترک سبب شده تعداد زیادی از افراد از این نوع درب ضد سرقت برای خرید به عنوان گزینه اصلی استفاده کنند که در افرامهر نیز درب هایی با متریال اصلی ترک تولید می شود که از قفل های کاله نیز بهره می برند.

در بازار محبوبیت بالایی پیدا کنند. با این وجود روکش های طبیعی گران ترین و زیباترین روکش های درب ضد سرقت هستند که محبوبیت خود را همچنان حفظ کرده اند.

تفاوت درب ضد سرقت ایرانی و ترک

درب چوبی ایرانی معمولا به صورت mdf ساخته میشود سپس توسط روکش طبیعی یا مصنوعی مورد استفاده قرار میگرد.روکش های طبیعی به علت مقاومتی که در برابر رطوبت دارد به عنوان دربهای در مناطق اب و هوایی گرم و خشک قرار می گیرند. مغزی های ضد سرقت ترک امنیت بیشتری در مقایسه با مغزی های چوبی ایرانی ساده تر دارند. طول چارچوب انتظار برای درب ضد سرقت 212 سانتی متر است و به این معنا می باشد که از کف تمام شده تا زیر نعل درگاه نباید بیشتر از 212 سانتی متر باشد. استفاده از در ضد حریق ایرانی در پله فرار مجتمع های مسکونی و تجاری، ادارات، ورزشگاه ها، پالایشگاه ها و نیروگاه ها ، راهروهای ارتباطی بیمارستان و اماکن اداری ، سالنهای همایش ، فرودگاه ها و بطورکلی تمام مکانهایی که امکان حریق وجود دارد است و امنیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جالب است بدانید که در تولیدات ایرانی چارچوب درب ضد حریق از جنس فولاد و روکش درب از ورق گالوانیزه فولاد با پوشش تمام رنگ کورهای میباشد. چارچوب فلزی درب ضد سرقت، از نوع فلزی به قطر ۲ میلی متر بوده و با رنگ الکترو استاتیک و کاملا مقاوم در سه طرح ساده و فرانسوی و تخت با روکش MDF طراحی و تولید میگردد.

آخرین مطالب