درآمد اینترنتی آسان در منزل

برای همه کسانی که آرزو دارند کار خود را شروع کنند ، اینترنت یک زمین بازی استثنایی است.اکنون این امکان برای هرک

توسط AKHBAREBARTAAAR در 10 آبان 1399

برای همه کسانی که آرزو دارند کار خود را شروع کنند ، اینترنت یک زمین بازی استثنایی است.


اکنون این امکان برای هرکسی فراهم شده است که تجارت خود را فقط به لطف رایانه خود و با سرمایه گذاری اندک یا بدون سرمایه به صورت آنلاین راه اندازی کند!


روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که به شما امکان می دهد رئیس خود باشید و در حالی که درآمد خود را به تنهایی افزایش می دهید با سرعت خود کار کنید. نیازی به حرفه ای بودن در مدیریت بازرگانی یا حتی اجاره محل نیست. رویایی برای کارآفرینان محقق می شود. اگر قصد افزایش درآمد اینترنتی را دارید پیبشنهاد میکنم حتما مقاله سایت آکادمی سبز را مطالعه کنید.!


در این مقاله ، ما 20 ایده کسب و کار آنلاین را برای ایجاد در سال 2020 به شما نشان می دهیم ، ایده آل ایده آل برای کسانی که رویای کار در خانه را دارند. و خواه بخواهید فعالیت تمام وقت خود را شروع کنید یا به تدریج آن را به موازات کار خود به عنوان کارمند توسعه دهید.


1 وبلاگ خود را راه اندازی کنید

راه اندازی وبلاگ شخصی خود (مانند وبلاگ دیگری که در حال حاضر از آن استفاده می کنید) هم یک روش سرگرم کننده و پردرآمد برای کسب درآمد اینترنتی است ... بلکه یکی از وقت گیرترین است.


اگر دوست دارید بنویسید یا علاقه ای دارید که دوست دارید آن را با دنیا به اشتراک بگذارید ، راه اندازی یک وب سایت راهی عالی برای تبدیل سرگرمی خود به یک فعالیت واقعی پولی است. هزینه راه اندازی نسبتاً کم است و هزینه اصلی آن معمولاً میزبانی وب سایت شماست.


شما همچنین می توانید خیلی خوب شروع به ساختن وبلاگ خود به عنوان یک سرگرمی کنید و سپس به تدریج در طول ماه ها تجارت و نام تجاری خود را رشد دهید.


2dropshipping

در میان ده ها یا حتی صدها فرصتی که برای راه اندازی تجارت آنلاین شما وجود دارد ، قطعاً dropshipping یکی از جالب ترین موارد است. Dropshipping به این معنی است که شما کالایی را بدون مدیریت سهام موجود در خود در سایت خود می فروشید ، اما با درخواست از تامین کننده سفارشات را مستقیماً به مشتری ارسال می کنید.


حتی اگر حاشیه کوچکتر از این باشد که سهام خود را مدیریت کرده اید ، مزایا بسیار جذاب خواهد بود: نیازی به انبار یا تدارکات ندارید - می توانید مستقیماً از طریق رایانه تجارت خود را مدیریت کنید!


هنگامی که محصولات و تأمین کننده خود را پیدا کردید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویترین فروشگاه آنلاین در بستری مانند Shopify ایجاد کنید ، محصولات خود را در آنجا لیست کنید و آماده حمل هستید! یک راه حل ایده آل برای کسب درآمد ، حتی هنگام خواب.


شما همچنین می توانید از طریق eBay محل فروشگاه dropshipping خود را راه اندازی کنید ، یک راه حل که یادگیری آن برای مبتدیان اغلب آسان تر از فروشگاه Shopify است.


اگر می خواهید یک دوره دقیق را برای راه اندازی اولین پروژه dropshipping خود به راحتی و به روشی پشتیبانی کنید ، من دوره های آموزشی آکادمی تجارت الکترونیک را که به خصوص مشهور هستند توصیه می کنم.


با این حال من توصیه می کنم مراقب باشید که اخلاق را در این مدل حفظ کنید. این مسئله نیست که محصولات با کیفیت مشکوک در خارج از کشور خریداری شود و آنها را با حاشیه هنگفت در اینترنت بفروشید. هدف اصلی یافتن محصولات با کیفیت جالب برای جایگاه خود است.


3 مربی شوید

اگر علاقه مند به پیشرفت شخصی یا شغلی هستید و آرزو دارید که به دیگران کمک کنید توانایی بالقوه خود را توسعه دهند ، فروش خدمات خود را به عنوان مربی در نظر بگیرید!


خواه بخواهید یک مربی زندگی باشید ، به عنوان یک زوج ، در یک تجارت یا در یک مکان خاص ، اشتیاق و تخصص شما به شما امکان می دهد به کسانی که مایل به پیشرفت در زمینه مورد نظر خود هستند ، مشاوره و اقدامات مشخص ارائه دهید. بسته به موارد دلخواه خود ، می توانید انواع مختلف مربیگری را ارائه دهید:


مربیگری فردی ، جایی که شما از طریق جلسات کار فردی پشتیبانی شخصی خود را از مشتریان خود ارائه می دهید.

مربیگری جمعی ، جایی که شما وبینارها ، آموزش ها ، کارگاه های آنلاین را ترتیب می دهید ... تا چندین مشتری خود را همزمان با یک موضوع خاص درگیر کنید. پس از آن ، شما حتی می توانید برای ایجاد درآمد منفعلانه خود در طولانی مدت ، به فروش کتاب های الکترونیکی یا مربیگری نیز فکر کنید.

4 فروش "عکس های سهام"

اگر از عکاسی لذت می برید (و اصول آن را می دانید) ، فروش آنلاین عکس های خود می تواند راهی عالی برای تبدیل استعداد شما به یک تجارت آنلاین واقعی باشد.


بسیاری از شرکت ها ، وبلاگ نویسان و دیگران به طور مداوم برای همراهی محتوای خود به عکس های جدید نیاز دارند. برخی از سایت های نسبتاً معروف مانند Getty Images ، Shutterstock یا Adobe Stock وجود دارد که می توانید عکس های خود را در آنجا ارسال کنید و برای هر بار دریافت پول دریافت کنید.


برای اطمینان از فروش ، باید عکاسی کنید که ممکن است بزرگترین جهان را مورد توجه قرار دهد ، و لمس شخصی خود را برای تمایز خود از رقابت اضافه کنید. این نیز یک روش خوب برای ایجاد نمونه کارهایی از کارهای عکاسی شما با نمایش محبوب ترین تصاویر است.

آخرین مطالب