خرید بازی مونوپولی

  مونوپولی که در کشور‌ایران به نام ایروپولی و روپولی هم شناخته می‌شود، نام یک بازی می باشد که

توسط AKHBAREBARTAAAR در 8 آبان 1400

 

مونوپولی که در کشور‌ایران به نام ایروپولی و روپولی هم شناخته می‌شود، نام یک بازی می باشد که بوسیله کمپانی برادران پارکر و به صورت بسته‌بندی به وسیله کمپانی هزبرو آمریکا منتشر شده است.

طرز بازی مونوپولی

واژه و کلمه مونوپولی از دو واژ منو (به یونانی: mono، به مضمون‌ تنها) و مبلغی (به یونانی: poly، به معنا فروش) ساخته شده‌است؛ منوپولی در کلمه به معنای انحصارگری یه انحصارطلبی است. مسئله بازی مونوپولی تلاش بازیکن‌ها به جهت در دست گرفتن انحصاری خانه‌های یگانه در زمین بازی است. به لحاظ میرسد از سال ۱۹۳۵ تا به امروز بیش از ۷۵۰ میلیون نفر بازی مونوپولی را انجام دیتا باشند. مونوپولی یک بازی جدید سرگرم کننده و هیجان انگیز در زمینه خرید کردن و فروش و تجارت می باشد که می تونی اصلی خانواده، عزیزان و افراد مختلف در سرتاسر کشور‌ایران به صورت آنلاین بازی کنی. در بازی مونوپولی می تونی: شهرها و کمپانی های متعدد رو بخری تادانیر اگه صاحب و مالک شهرهای یک رنگ هستی توی اون شهرها خونه بسازی از بازیکن ها اجاره بگیری.

خرید بازی مونوپولی

دارای دیگران معامله کنی و بزرگترین تاجر جمهوری اسلامی ایران بشی ویژگی های بازی بازی به رخ آنلاین اساسی اشخاص سرتاسر کشور ایران بازی به رخ آنلاین دارای دوستان عزیز چت حیاتی دیگر بازیکن ها بازی به رخ آفلاین با ربات ذخیره بازی در موقعیت آفلاین رده بندی هفتگی و ماهانه انتخاب تاس های باحال گزینش آواتار های متفاوت دعوت از دوستان خوب مونوپولی نسخه اهمیت بازی دوست داستنی و کلاسیک مونوپولی می باشد که در جمهوری اسلامی ایران دارای نام روپولی شناخته می شود می باشد. همین بازی اگر چه طی خرید بازی مونوپولی سال های پیش بوسیله استودیوهای متفاوت عرضه شده بود، البته هیچکدام نسخه اصلی همین بازی نبودند. این بار قصد داریم تا ورژن اهمیت همین بازی را که از بر روی تیتر کلاسیک ساخته شده است را خدمت شما معرفی کرده و به عنوان او‌لین وبسایت ایرانی ورژن خریداری شده و آنلاک شده آن را به جهت شما دوستان قرار دهیم. بازی Monopoly محصولی از استودیوی بریتانیایی Marmalade Game Studio سازنده بازی های Hasbro’s BATTLESHIP ، THE GAME OF LIFE Vacations و Clue می باشد که قبلاً آن ها را هم در فارسروید سرویس شما عزیزان و همراهان فارسرویدی معرفی کرده بودیم .

قیمت بازی مونوپولی

درحال حاضر تصمیم داریم تا محبوب ترین بازی همین استودیو را نیز به جهت شما دوستان خوب معرفی کنیم. بازیکنان و گیمرهای جهانی مدت هاست که منتظر نشر ورژن اصلی و اصل بازی Monopoly می باشند و هم اکنون بالاخره همین حوصله به انتها رسیده و شاهد انتشار یک بازی کامل و خوش ایجاد از مونوپولی هستیم که به جهت سیستم ادله اندروید عرضه شده است و اصلی ارزش 3.99 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته شده است. تمامی ما به ویژه جوانان نسل های قبلی دارای دوست داستنی ترین بازی تخته ای به این معنی که مونوپولی که در کشور‌ایران آن را روپولی می نامیدند آشنا هستیم. بازی فوق العاده جذابی که سبک خاصی از بازی های تخته ای یا این که خوب تر می باشد بگوئیم بازی های بورد را به جهانیان معرفی کرد و خیلی زود در سراسر عالم به محبوبیت ناچیز نظیری رسید.

قوانین بازی مونوپولی

همین بازی الگویی برای تولید دیگر بازی ها شد اما هیچ گاه هیچ بازی مشابهی نتوانست جای آن را بگیرد و هم اکنون آن نوستالژی فوق العاده دوست داستنی به موبایل ها و تبلت های اندرویدی رویه پیدا کرده می باشد تا باری دیگر خاطرات جالب قدیمی را همین بار در شکلی مدرن تکرار و تجربه کنید. در بازی Monopoly که یک تیتر مدیریتی و رقابتی چندنفره می باشد شما باید در کنار چندین بازیکن دیگر در یک مسابقه مخصوص به فرد به رقابت بپردازید. هر بازیکن بایستی عملکرد نماید تا در نقشه حیاتی این بازی خانه های گوناگون را تصاحب کرده و یک امپراطوری تجاری روش اندازی کند. در این بازی که بر روی یک برگه مربعی شکل دنبال می شود، قریه ها منزل یا این که ممکن است خوبتر باشد بگوئیم کارت متفاوت وجود دارا‌هستند که ویژگی های یگانه و متمایز دارند. بازیکنان می بایست تلاش کنند تا این خانه ها را به خود اختصاص دهند. برای همین کار بایستی در یک بازی رقابتی و استراتژیکی، همت نمایید که خانه های متفاوت را حیاتی قیمت های مختلف خریداری کنید و صاحب آن ها شوید.

قیمت بازی مونوپولی کارتخوان دار

در این شکل وقتی هر بازیکن دیگری پا به خانه یا این که کارت خریداری شده بگذارد می بایست جریمه پرداخت کند. همین پروسه حیاتی خریداری نمودن خانه های بخش اعظم و ساخت فضایی رقابتی دربین بازیکنان ادامه پیدا می نماید تا جایی که به اوح خود خواهد رسید و حسابی درگیر کننده و چالش برانگیز می شود. Monopoly برخلاف اسم و ظاهر ساده ای که دارد، یک گیم پلی کارشده و رشته ای داراست که در کنار طراحی های گرافیکی سه بعدی خود می تواند تجربه ای فوق العاده مخصوص به فرد را به جهت شما رقم بزند. در بازی مونوپولی شما می توانید به رخ تک نفره یا این که چندنفره مهم دیگر بازیکنان رقابت کنید. شما حتی می توانید اصلی ساخت یک اتاق منحصر به فرد این بازی را اصلی عزیزان و خانواده خود انجام دهید. حتی قابلیت جالب دیگری نیز در Monopoly وجود داراست و آن هم قابلیت و امکان بازی به شکل 4 نفره در یک دستگاه (به شکل نوبتی) می باشد.

قواعد بازی مونوپولی

جای هیچ تردیدی نمی باشد که همین بازی تجربه اصیل همین تیتر کلاسیک را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس درصورتیکه یکی از طرفداران این بازی دیدنی بودید، می توانید این هم اکنون آخرین ورژن آن را به رخ آنلاک شده و تام از فارسروید به صورت آزمون شده دریافت کنید و یک بازی جنجالی و جالب را تجربه کنید. قابل ذکر میباشد که Monopoly فقط در مدتی کوتاه بیشتر از 10 هزار بار در گوگل پلی خریداری شد و به امتیاز 4.3 از 5.0 دست پیدا کرد. تاس بریز، پول جمع کن، خیابان بخر، منزل بساز و از سایر بابت اقامت در خانه‌ها اجاره بگیر، دارایی‌هایت را رهن خزانه بگذار و مدیون بگیر تا عاقبت صاحب کل شهر شوی یا احتمال دارد هم ورشکسته. مونوپولی یک بازی پرهیجان و مفرح می باشد که می‌تواند سا‌عتها شما را درگیر کند.

 

قوانین بازی مونوپولی ارشیا

قوانین بازی مونوپولی فارسی

روش بازی مونوپولی کارتخوان دار family

هک بازی مونوپولی

بازی مونوپولی بچه گانه

دانلود بازی مونوپولی برای لپ تاپ

بازی مونوپولی مدل ۱

بازی مونوپولی مدل مارول

مونوپولی بازیمن

بازی فکری مونوپولی مدل دبلیو az129

بازی فکری مونوپولی مدل کارتخوان دار

دانلود بازی مونوپولی میلیونر

آموزش بازی مونوپولی مدل دبلیو az129

بازی مونوپولی نهایت بانکداری

دانلود بازی مونوپولی نسخه قدیمی

نصب بازی مونوپولی

نحوه بازی مونوپولی کارت خوان

نحوه بازی مونوپولی دیل

بازی مونوپولی ویندوز

دانلود بازی مونوپولی ویندوز

بازی مونوپولی برای ویندوز 7

وسایل بازی مونوپولی

در مورد بازی مونوپولی

نقد و بررسی بازی مونوپولی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن