ثبت نام لاتاری 2023

چرا باید در لاتاری ثبت نام کنیم؟ بیایید صادق باشیم ، برنامه های مهاجرت اغلب سختگیرانه هستند و به ثروت زیاد و

توسط AKHBAREBARTAAAR در 26 خرداد 1400

چرا باید در لاتاری ثبت نام کنیم؟

بیایید صادق باشیم ، برنامه های مهاجرت اغلب سختگیرانه هستند و به ثروت زیاد و درجه بالایی نیاز دارند ، اما من می خواهم شما را با یک برنامه مهاجرت آشنا کنم که واقعاً بی نظیر است! به طور جدی ، بهترین کشور ، ایالات متحده ، ممکن است فقط با داشتن مدرک و گذرنامه معتبر فرصت مهاجرت به ایالات متحده را داشته باشد !! به شوخی می گویم لاتاری بهترین برنامه مهاجرت است ، با لاتاری برای افراد عادی مثل شما این فرصت را به ما می دهد که به آمریکا برویم و آرزوهایمان را بهتر از آن بسازیم! این کار فقط سالی یکبار انجام می شود و هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر که معرفی کرده ایم ثبت نام کنید لاتاری

چرا باید از طریق ایرانیان لاتاری ثبت نام کنم؟

ثبت نام کنندگان ما مزایای مختلفی را دریافت می کنند که هیچ یک از شرکت کنندگان در لاتاری دریافت نمی کنند. اول از همه ، ما آنها را به طور اصولی ثبت می کنیم ، به این معنی که اطلاعات آنها مطابق قانون و عکس خاصی با ویژگی های خاص خود استفاده می شود و اهمیت آن که هنگام برنده شدن ، می توانید به دلیل خطای هنگام ثبت نام در سفارت کیستون مطمئن باشید. مورد بعدی این است که ما به شما لاتاری جواب متنی را ارسال خواهیم کرد و در صورت برنده شدن ، شما را تا زمان دریافت ویزا همراهی می کنیم ، شاید مهمترین قسمت برندگان زیادی باشد. آنها ثبت نام کردند که هنگام برنده شدن ، به یک سازمان مهاجرت نیاز دارند تا کار را برای برندگان خود انجام دهد ، و در آن زمان متوجه شدند که برای انجام کار باید چند میلیون پول بپردازند ، اما بهترین مهاجران ثبت نام شده مجبور به پرداخت هزینه نیستند. برای موسسه زیرا بهترین مهاجر همه چیز است. ایا این برای شما مفید بود سوالی که در ذهن بسیاری وجود دارد این است که تعریف کلی لاتاری چیست؟ باید به شما بگویم که دولت ایالات متحده امکان ایجاد و حفظ نژادهای مختلف را با لاتاری سالی یک بار در میان کسانی که از طریق سایت ثبت نام می کنند ، ایجاد کرده است. برندگان می توانند کارت عالی دریافت کنند و به راحتی می توانند به ایالات متحده مهاجرت کرده و به عنوان یک شهروند آمریکایی در ایالات متحده زندگی کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام در لاتاری چیست؟

حداقل دیپلم که اگر دیپلم ندارید ، باید دو سال سابقه کار و گذرنامه معتبر داشته باشید مراحل برتر مهاجرت و مراحل "ثبت نام لاتاری" کسانی که از طریق ما برای لاتاری ثبت نام می کنند مراحل زیر را دنبال می کنند مرحله 2: اطلاعات و داده های شخصی را وارد سیستم کنید برای تکمیل فرم ثبت نام لاتاری ، شما باید یک سری مانند نام و نام خانوادگی ، وضعیت تأهل و مدرک تحصیلی خود را به همراه اطلاعات گذرنامه در فرم تکمیل کنید. اگر اطلاعات گذرنامه خود را ندارید ، می توانید آن را قبل از مهلت ثبت نام برای ما ارسال کنید یا آن را در صفحه کنترل کاربر خود قرار دهید. ثبت نام لاتاری مرحله 3: هزینه ثبت نام را پرداخت کنید اگر می خواهید ثبت نام ما توسط ما انجام شود ، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. برای راحتی شما ، ما روش های مختلف پرداختی مانند درگاه پرداخت آنلاین ، کارت به کارت و حتی پرداخت شخصی را برای شما باز کرده ایم که می توانید استفاده کنید. مرحله 4: اطلاعات خود را از متخصصان ما بررسی و ترجمه کنید کارشناسان ما اطلاعات وارد شده را بررسی و ترجمه می کنند و عکس شما در این مرحله ویرایش می شود. مرحله 5: ثبت نام لاتاری Green Card خود را نهایی کنید کارشناسان ما اطلاعات شما را در سیستم وزارت امور خارجه ایالات متحده با نرم افزار ویژه نوشته شده توسط تیم توسعه مهاجران برتر ثبت می کنند و ما یک کد تأیید برای شما ارسال می کنیم. ثبت نام لاتاری 2022 از 7 اکتبر 2020 در ساعت 20:30 در تهران آغاز می شود و در تاریخ 10 نوامبر سال 2020 در ساعت 19:30 در تهران به پایان می رسد.

اکنون می توانید برای لاتاری 2023 آمریکا اقدام کنید.

تاریخ و زمان ثبت نام لاتاری آمریکایی 2022 اولین بار به اشتباه و غیررسمی به زبان اسپانیایی در وب سایت سفارت ایالات متحده در کوبا در تاریخ 1 اکتبر سال 2020 گزارش شد. اما در تاریخ 30 سپتامبر سال 2020 ، دستورالعمل از طریق وب سایت رسمی وزارت امور خارجه ایالات متحده. برای ثبت نام لاتاری 2022. طبق دستورالعمل های رسمی برنامه لاتاری 2022 ، ثبت نام لاتاری گرین کارت ایالات متحده از 7 اکتبر سال 2020 آغاز می شود و تا 10 نوامبر سال 2020 ادامه دارد. حامی ثبت نام مهاجر مراکز لاتاری و سایت ثبت نام لاتاری 2022. در طول مقاله ، ایرانیان لاتاری را از موسسه ثبت نام لاتاری دنبال کنید تا جزئیات این دستور العمل را توضیح دهید.

جزئیات مهم دستورالعمل ثبت نام لاتاری 2022

مانند سال های گذشته ، ایران در لیست کشورهای مجاز به ثبت نام در لاتاری است. زمان شروع ثبت نام در لاتاری 2022 ایالات متحده 7 اکتبر 2020 است. آخرین مهلت ثبت نام در لاتاری 2022 ایالات متحده 10 نوامبر سال 2020 است. برای ثبت نام در لاتاری ، به گذرنامه معتبر و عکس معتبر نیاز دارید. در دستورالعمل ها تغییر خاصی نسبت به سال قبل وجود ندارد و طبق لاتاری 2021 ، پاسپورت معتبر و عکس معتبر نیز برای امسال لازم است. پاسپورت معتبر به معنای گذرنامه ای است که منقضی نشده و عکس معتبر به معنای عکسی است که در کمتر از شش ماه گرفته شده است.

شرایط ثبت نام لاتاری

صلاحیت ثبت نام در لاتاری الزامی است برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت ایالات متحده ، در زمان ثبت نام باید حداقل تحصیلات معادل مدرک ایالات متحده داشته باشید. سابقه کار مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری اگر مدرک لازم را ندارید ، می توانید با دو سال سابقه ثبت نام در لاتاری اقدام کنید. ایالات حق ثبت نام در لاتاری را دارند شهروندان کشورهایی که در پنج سال گذشته بیش از 50 هزار مهاجر آمریکایی داشته اند ، مجاز به شرکت در لاتاری نیستند. حداقل سن لازم برای ثبت نام در لاتاری ثبت نام در لاتاری ایالات متحده شرط سنی ندارد. اما نیاز به داشتن مدرک دیپلم در عمل اجازه ثبت نام جوانان را نمی دهد. گذرنامه گذرنامه فقط برای کاندیدای اصلی لازم است و نه برای همسر و فرزندان ثبت نام لاتاری عکس شخصی شما برای همه اعضای خانواده به یک لاتاری دیجیتالی مناسب نیاز دارید. ثبت نام لاتاری فرم ثبت نام لاتاری برای ثبت نام باید فرم آنلاین را پر کنید که همان فرم ثبت نام لاتاری باشد
آخرین مطالب