تجربه کاری تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بدون خرابی

خاطره تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شگفت انگیزدر یکی از روز های عادی قبل سال 1399 و قبل از مریضی کرونا شخصی به

توسط AKHBAREBARTAAAR در 2 دی 1399

خاطره تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شگفت انگیز

در یکی از روز های عادی قبل سال 1399 و قبل از مریضی کرونا شخصی به نام آقای ملکی با ما تماس گرفتند و بسیار شاکی و ناراحت بودند.

آقای ملکی بدون این که چیز زیادی برای ما توضیح بدهند گفتند که بیشتر قسمت های خانه شان کنده شده و همچنان مشکل نشتی لوله دارند و تقاضا کردند که سریعاً چند تکنسین برای ایشان در محلشان بفرستیم و تاکید هم کردند که بسیار با تجربه باشد چون دیگر حوصله دردسر بیشتر از این را ندارد.

ارائه خدمات نشت یابی لوله با دستگاه فوری و شبانه روزی

مجموعه خدمات پارسیان در هر زمان و هر شرایطی به صورت 24 ساعته در تمام نقاط در خدمت مشتریان است و ما که فهمیده بودیم قضیه از چه قرار است و این کار حاصل اعتماد به هر مجموعه ای است و همچنین برای احترام به مشتریان عزیز نیروها سریعاً خود را به محل میرسانند، خلاصه آن روز به گفته آقای ملکی تکنیسین های با تجربه مان را برای نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله ساختمان به آنجا اعزام کردیم.

همانطور که آقای ملکی از خانه ی خود نالیده و تعریف کرده بود، اوضاع بسیار بد و آن خانه جای زندگی کردن نبود، اما تکنیسین های ما این آرامش خاطر را به او دادند که با مجموعه خوبی تماس گرفته است.

آقای ملکی اضافه کرد: تا الان با 7 مجموعه تماس گرفته ایم اما هر کدام که آمدند جاهایی از خانه را کندند، ساعاتی آن تکه های کنده شده را دست کاری کردند و در آخر با جمله ی مثل روز اولش شده و گرفتن مبلغ زیادی از اینجا میرفتند، یکی از آنها با سیمی که داخل لوله آشپزخانه کرد و زمان زیادی را صرف کارش کرد، گفت که دیگر هیچ نشتی ای در خانه تان حس نمیکنید.

یکی از مجموعه ها آمد از شیر کنار حیاط تا دم در خانه زمین و کاشی ها را کند و گفت لوله های هر خانه داخل حیاط است و با بررسی های طولانی مدت و به قول معروف وقت تلف کردن، گفت که فردا با وسایل پیشرفته می آید و مشکل را برای همیشه حل میکند، 5 روز منتظرش ماندیم اما تلفنش را هم جواب نداد!

تشخیص ترکیدگی لوله تضمینی

تکنیسین های ما که میدانستند اوضاع زیاد خوب نیست زودتر دست به کار شدند و با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله ای که به همراه داشتند محل درست نشتی را پیدا کردند، تعمیر و تعویض هایی که نیاز بود را با کمک نیروهای مجموعه انجام دادند و در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن خانه را مانند روز اول تحویل آقای ملکی دادند.

و از آن به بعد آقای ملکی عزیز یکی از مشتری های وفادار ما شده است و مشتریان زیادی را برای تعمیرات ساختمان و لوله کشی و رفع نم و رطوبت ساختمان و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و... به مجموعه ما در خدمات پارسیان معرفی کرده اند.

لینک منبع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن