بهترین پزشکان مغز و اعصاب را در ایران بشناسید

بیماری های مغز و اعصاب از جمله حساس‌ترین و خطرناک ترین بیماری های شایع هستند. تومور ها، سکته ها، صرع ،فلج

توسط AKHBAREBARTAAAR در 31 شهریور 1400

بیماری های مغز و اعصاب از جمله حساس‌ترین و خطرناک ترین بیماری های شایع هستند. تومور ها، سکته ها، صرع ،فلج، تشنج، میگرن، اختلالات حرکتی و غیره از جمله بیماری های معروف مغز و اعصاب هستند.

در صورت وجود هر گونه علائم مشکلات مغز و اعصاب بدن هر چه سریع تر به پزشکان مغز و اعصاب مراجعه کنید. در این مقاله برای آشنایی بیشتر شما عزیزان لیستی از بهترین و معروف ترین پزشکان مغز و اعصاب تهیه کرده و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

 

 

 

لازم به ذکر است لیست زیر بر لاساس اولویت، کیفیت و درجه و مدرک نبوده و تنها به تصادف نوشته است لذا از جانب ما هیچ پزشکی بر دیگیری برتری نداشته و انتخاب با خود شما است.

 

 

 

1_ دکتر نرگس حسینی طباطبایی

خانم دکتر نرگس حسینی طباطبایی دارای تخصص مغز و اعصاب و ستون فقزرات از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و فلوشیپ فوق تخصصی تشخیص اعصاب از انستیتو علوم اعصاب آلمان را دارا می‌باشند. ایشان جزء بهترین متخصصان مغز و اعصاب ایران بوده و در تشخیص مشکلات مغزی، عصبی و ستون فقرات، هر گونه فلج و گرفتگی مزمن ، عدم تعادل و عدم هماهنگی حرکات، آلزایمر، لرزش دست و پا ها، .... دارای تخصص بوده و بسیار خبره هستند.

 

2_ دکتر زهرا وهابی

خانم دکتر زهرا وهابی دارای تخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و جزء معروف‌ترین پزشکان کشورمان می‌باشند.

حیطه کاری ایشان شامل بیماری های ستون فقرات، انواع سکته های مغزی، آلزایمر، ام اس، پارکینسون و تمامی اختلالات حرکتی و تکلمی، فلج اطفال، انواع دیسک ها می‌باشند.

3_  دکتر علیرضا طبیب خوئی

آقای دکتر علیرضا طبیب خوئی دارای تخصص مغز و اعصاب و جراح مغز و اعصاب هستند.ایشان رتبه اول بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب هستند. برخی از فعالیت ها و عملکرد های ایشان به شرح ذیل می‌باشد:

تشخیص انواع دیسک ها و جراحی ستون فقرات به صورت باز و یا لیزری

تشخیص و جراحی انواع تومور های مغزی( خوش خیم و یا بد خیم)

تشخیص و درمان انواع بیماری های مغزی

آندوسکپی مغز و تشخیص بیماری های استخوان جمجمه

 4_ دکتر خداکرم رستگار

آقای دکتر خداکرم دستیار، متخصص ، استادیار و جراح مغز و اعصاب هستند. ایشان فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران بوده و دوره تخصصی و تکمیلی جراحی ستون فقرات را دارا هستند.

آقای دکتر خداکرم رستگار بیش از 10 مقاله معتبر علمی را در مجلات بین المللی به چاپ رسانده‌اند و در زمینه های زیر تخصص و تبحر دارند:

تشخیص و درمان انواع تومور های مغزی

تشخیص و درمان بیماری های مربوط به ستون فقرات

تشخیص و درمان انواع تومور های نخاعی ستون فقرات، انواع دیسک ها و غیره.

این مقاله برگرفته شده از مقاله بهترین پزشکان مغز و اعصاب را در ایران از سایت پذیرش 24 است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن