بهترین روشی که با استفاده از آن می توانید یوسی را به دست آورید چیست؟

در بازی آنلاین پابجی که یکی از پرطرفدارترین  بازی های جهانی است، نیاز به یوسی است در همین راستا در این بخ

توسط AKHBAREBARTAAAR در 12 آبان 1400

در بازی آنلاین پابجی که یکی از پرطرفدارترین  بازی های جهانی است، نیاز به یوسی است در همین راستا در این بخش بررسی خواهیم کرد که بهترین روشی که با استفاده از آن می توانید یوسی را به دست آورید چیست؟ جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با ما همراه باشید.

یوسی چیست و چه کاربردی دارد؟

خریدهای درون برنامه ای در بازی های آنلاین توسط ارز رایج این بازی ها که نام های مختلفی دارند، انجام می شود، یوسی نام ارز، پول یا همان سکه درون برنامه ای بازی پابجی(PUBG) است.

بازی منحصر به فرد پابجی دارای کارکترهای جذاب، نقشه های هیجان انگیز، آپدیت های کاربردی وغیره است که سبب شده این بازی از جمله محبوب ترین بازی های آنلاین سال های اخیر دنیای سرگرمی در پلتفرم های مختلف تبدیل شود.

مانند سایر بازی های نسل جدید، هدف از تولید بازی پابجی توسط تیم بازی سازی آن کسب درآمدهای درون شبکه ای می باشد که درآمدزایی از این بازی به کمک فروش یوسی صورت می پذیرد.

اما آیا می توان از کارت های ایرانی اقدام به خرید یوسی نمود؟ برای پاسخ به این سوال به مقاله https://hamsonews.com/%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c/ مراجعه کنید.

بهترین روش های کسب یوسی چیست؟

به روش های مختلفی می توان یوسی بازی پابجی را کسب کرد که عبارتند از:

دنبال کردن بازی پابجی در صفحات اجتماعی و کانال یوتیوب: با این کار به یوسی رایگان دست خواهید یافت زیرا تیم سازنده بازی پابجی در جهت پاداش به این کار، امکانات و آیتم هایی را در اختیار بازیکن قرار می دهند که مهمترین آنها یوسی بازی پابجی است.

کانال یوتیوب بازی پابجی این یوسی ها را معمولا به ازای تمام کردن بازی هایی می دهد که برای شما در نظر گرفته است.

بازی Bonus Challenge:

بازی Bonus Challenge انجام دهید و یوسی رایگان کسب کنید، جهت این کار باید یک حساب یوسی باز کرده و بعد از دریافت یوسی Package با شرکت در بازی Bonus Challenge، تماشای تبلیغات و اقداماتی از این قبیل، یوسی رایگان بدست خواهید آورد.  تا 1800 یوسی با این روش می توان به دست آورد.

 یوسی رایگان در وب سایت Pubskins:

بازیکن با ورود به سایت معتبر Pubskins و وارد کردن ایمیلی که برای بازی پابجی ثبت کرده است، می تواند 100 یوسی بگیرد. بعد از آن بازیکن باید لینکی که به او داده می شود را با سایر بازیکنان و طرفداران به اشتراک بگذارد، هر بار از این لینکی که بازیکن به اشتراک می گذارد، استفاده شود، بازیکن 50 یوسی دیگر دریافت خواهد کرد.

دریافت یوسی رایگان از طریق رقابت الیت رویال پس :

بازیکن برای ورود به رقابت الیت رویال پس باید مقدار مشخصی یوسی پرداخت کند؛ در واقع مقداری از یوسی‌ بازیکن کم می‌شود، اما اگر بازیکن بتواند رقبای‌ خود را کنار بزند، بجنگد، مقاومت کند، به خوبی مخفی شود و پیروز از میدان نبرد خارج شود، به بازیکن جایزه‌ای از جنس یوسی تعلق می‌گیرد آن هم به مقدار بیشتری از آن میزان که هزینه ورود داده‌ است.

خرید پک های یوسی از سایت های فروشگاهی معتبر: 

با پرداخت هزینه پک های یوسی از سایت های فروشگاهی معتبر به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توان یوسی خریداری کرد.

یوسی رایگان از طریق پاسخ به Surwey ها برای دریافت اعتبار گوگل پلی:

بازیکن ابتدا باید برنامه google opinion rewards را در گوشی اندرویدی خود نصب کند؛ سپس وارد آن شده و به سوروی‌هایی که به او داده می‌شود پاسخ دهد. در ابتدا ممکن است جایزه‌ای به بازیکن تعلق نگیرد ولی بعد از مدتی شروع به دریافت اعتبار گوگل پلی می‌کند. هنگامی که به اندازه کافی، اعتبار کسب کرد، بازی پابجی را باز کرده و به UC purchase که همان قسمت خرید یوسی است باید وارد شود، بعد از آنکه وارد این قسمت شد، باید روش پرداخت را روی google play balance بگذارد. در نهایت هنگامی که این‌کارها انجام شد، می‌توان به اندازه اعتبار گوگل پلی‌ یوسی خرید.

آخرین مطالب