بهترین انتخاب برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه

دستگاه الکس دایود برای انواع مو چه ضخیم و چه کرکی و نازک و انواع رنگدانه های پوستی چه روشن و چه تیره مناسب است

توسط AKHBAREBARTAAAR در 16 تیر 1401

دستگاه الکس دایود برای انواع مو چه ضخیم و چه کرکی و نازک و انواع رنگدانه های پوستی چه روشن و چه تیره مناسب است. یکی دیگر از دستگاه های لیزر موثر در زمینه از بین بردن موهای زائد دستگاه الکس دایود است که یکی از بهترین و جدیدترین روشهای درمان به شمار می رود. نکته حائز اهمیت این دستگاه این است که فولیکول های مو را در معرض شدید گرما و انرژی قرار نمی دهد چون ممکن است به ناحیه تحت درمان و نواحی مجاور آن آسیب برسد، به همین دلیل با گرم کردن تدریجی در دمایی که به اندازه کافی موثر باشد به فولیکول های مو آسیب می رساند و از رشد دوباره آن و همچنین از آسیب رساندن به بافت مجاور جلوگیری می کند. اصلی ترین دلیل رشد مو فولیکول آن است و آسیب رساندن به آن باعث توقف رشد و کاهش آن می شود. این قابلیت گفته شده به دستگاه این امکان را می دهد تا لیزر را سریع تر انجام دهد و در زمان صرفه جویی کند که یکی از دلایل اصلی محبوبیت این دستگاه به شمار می رود. ناحیه های کوچکی مانند بالای لب در کسری از ثانیه لیزر خواهد شد و نقاط بزرگ مانند پاها امکان دارد تا یکساعت طول بکشد.

 

این ویژگی به دستگاه این امکان را می دهد تا هر نوع رنگ و پوستی را لیزر کند و موهای آن را از بین ببرد. در این لیزر خطر سوختگی، زخم، قرمزی، تغییر رنگ پوست و ورم وجود دارد. لیزر برای مردان به دلایل دیگری همچون تغییر در حالت و شکل رویش موها در قسمت ریش و یا سر قابل ارائه است. مثلا در صورتی که فردی از مدل و الگوی ریش یا موهای خود ناراضی است و یا موهای صورت و نواحی خط ریش و پشت گردن او بسیار پرپشت و نامتقارن است می تواند با کمک لیزر، حجم و فرم دلخواه را برای این نواحی ایجاد کرده و به نوعی آنکارد کند. اما برنامه و روند درمانی خاصی برای لیزر مورهای زائد بدن مردان و آن دسته از آقایانی که مایل به صاف و یکدست کردن بدن خود نیستند، در نظر گرفته می شود که طبق آن، تراکم موهای زائد به اندازه دلخواه کاهش خواهد یافت. در نظر داشته باشید که این پالس شدید نوری فولیکول مو را بدون تاثیر گذاشتن بر بافت اطراف از بین میبرد.

 

همان طور که میدانیم روش لیزر مناسب ترین روش برای رفع موهای زائد است اما باید در نظر داشت درمان با لیزر الکساندریت برای همه و با هر پوستی مناسب نیست. این روش یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است و توجه داشته باشید که قبل از تصمیمگیری و استفاده از آن باید با یک متخصص و پزشک در این زمینه مشورت کنید و بعد اقدام به انجام آن کنید. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که می تواند طول موج ها را به صورت همزمان شلیک کند و فولیکول های مو را مورد هدف قرار دهد. از سویی، لیزر موهای زائد بدن مردان نقش درمانی موثری در رفع فولیکولیت یا جوش های ریز سفید دارد که در اثر التهاب فولیکول های مو ایجاد می شود. هرچند نباید فراموش کرد که با استفاده از لیزر، حذف صددرصدی موهای زائد چه در بدن خانم ها و چه آقایان امکانپذیر نخواهد بود، با این حال نمی توان از نتایج فوق العاده این روش چشم پوشی کرد. شاید شما نیز جزء آندسته از افرادی باشید که تصور می کردند، لیزر موهای زائد تنها برای خانم ها است و آقایان نمی توانند از مزایای این روش پاکسازی بهره ببرند.

پیش نیاز یادگیری آموزش کامل از بین بردن موهای زائد حتما باید از نحوه کارکردن دستگاه لیزر باید آشنا باشیم

یکی دیگر از مناسب ترین و باکیفیت ترین دستگاه های لیزر دستگاه لیزر ان دی یاگ است در واقع ان دی یاگ دستگاهی با طول موج 1064 نانومتر است که به دلیل بالا بودن طول موج، کمترین میزان سوختگی را در پوست های سبزه و تیره ایجاد میکند و از این رو، ایمنترین دستگاه برای رفع موهای زائد افرادی با پوست های خیلی تیره محسوب می شود. به این معنی که هم طول موج الکس و هم دایود و هم ان دی یاگ در ایران لیزر وجود دارد. دستگاه لیزر الکس دایود توانسته پیشرفت چشم گیری را با توجه به تنوع رنگ و پوست و مو در تمامی نقاط ایران به دست آورد. این دستگاه ویژگی های فراوانی دارد که می توان به داشتن دو برد مجزای آن اشاره کرد علاوه بر این ویژگی، این دستگاه می تواند به طور هم زمان از دو برد با هم استفاده کند و سه طول موج خود را در یک زمان به سطح پوست شلیک کند و حتی میتوان از برد های آن به طور جداگانه نیز استفاده کرد به طوری که می توان یک برد را مختص طول موج الکساندرایات و اندیاگ قرار داد و از برد دیگر برای طول موج دایود و اندیاگ استفاده کرد.

این دستگاه با داشتن طول موج انرژی (۷۵۵ نانومتر) برای هدف قرار دادن و از بین بردن فولیکولهای موهای تیره بدون صدمه زدن به بافت اطراف آنها استفاده میکن. طبق نتایجی که افراد از این دستگاه لیزر به دست اورده اند سیستم لیزر الکساندرایت میتواند بر روی پوست افراد زال و دارای پوست کک و مکی (که بسیاری از سیستم های لیزر برای آنها مؤثر نیست) مورد استفاده قرار گیرد. آرزوی لمس پوست بدن بدون مو دست یافتنی خواهد بود. با توجه به مطالبی که گفته شد اگر با چنین ترکیبی از روش IPL یا لیزر برای از بین بردن دائمی موهای خود استفاده کنید، مطمئنا به نتایج چشم گیری دست خواهید یافت. این روش گفته شده به وسیله نور و گرما لیزر که به ناحیه تحت درمان تابیده می شود و به یک عمق مشخصی نفوذ کرده و فولیکول مو را هدف قرار می دهد و آن را از بین می برد. آی پی ال و لیزر ها با تبدیل انرژی نور به انرژی گرمایی که به ناحیه تحت درمان اعمال می شود ملانین را هدف قرار داده و فولیکول مو را تخریب می کند و مانع رشد مو می گردد. ان دیاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر : عمیق ترین نفوذ در فولیکول مو را دارد و برای افرادی که پوست برنزه دارند بسیار موثر و مورد استفاده قرار می گیرد و بخش اعظمی از بدن را می توان با این دستگاه درمان کرد.

با ان دی یاگ بخش های وسیع تری از بدن به سرعت درمان می شود. همان طور که گفتیم این دستگاه با پالس بلند ۱۰۶۴ نانومتری روش بیخطر و موثر در از بین بردن طولانی مدت موهای زائد برای افراد با پوست تیره است. به همین خاطر این دستگاه یکی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار به شمار می رود که توانایی درمان و حذف موهای زائد در تمامی ۶ تیپ پوستی را چه روشن و چه تیره دارد. یکی از دستگاه هایی که در زمینه از بین بردن موهای زائد بسیار موثر و کاربردی است دستگاه لیزر پلاتینیوم است که دارای فناوری خنک کننده قوی نیز هست و به همین دلیل است که هیچگونه سوختگی و درد در ناحیه تحت درمان ایجاد نمی شود. هر پالسی از لیزر در کمتر از یک ثانیه روی پوست تابیده میشود و همچنین می تواند ناحیه بسیار وسیعی را همزمان هدف قرار دهد. کافیست مقاله را مطالعه کنید و پس از آن میتوانید با ایران لیزر به عنوان یکی از بهترین کلینیکهای لیزر مو در اصفهان تماس بگیرید و از خدمات ویژه و البته تخصصی ما بهرهمند شوید. اپراتورهای ایران لیزر هر هفته با شرکت در ورکشاپهای مجموعه با به روزترین مسائل روز مربوط به پوست و لیزر آشنا میشوند و از این جهت آسوده خاطر باشید که بهترین اپراتورهای لیزر را در اصفهان دارید.

اما باید بدانید این روش در میان آقایان نیز به عنوان یکی از رایج ترین شیوه های اپیلاسیون شناخته می شود و بخش عمده ای از مراجعین کلینیک های لیزر پوست را آقایان تشکیل می دهند. با توجه به استقبالی که از روش لیزر برای رفع موهای زائد شده است امروزه کلینیک های زیادی از دستگاه های متعدد رفع موی زائد استفاده می کنند که در این میان یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه های رفع موی زائد دستگاه لیزر الکساندرایت است روش لیزر هانس آلمان  کمتر تهاجمی و دردناک بوده و میتواند در هر جلسه یک ناحیه بزرگتر را هدف قرار دهد. دستگاه لیزر باعث می شود که ناحیه تحت درمان موهایش نازک تر شود و کاهش یابد. همچنین برای شرکت در رقابت های ورزشی نیز ضمن صرفه جویی در وقت از بروز زخم های پوستی و عفونت های ناشی از آن نیز جلوگیری می شود. از سویی لیزر موهای زائد بدن مردان به پوشیدن لگ های ورزشی کمک می کند و از کنده شدن موها در هنگام ماساژ نیز جلوگیری می نماید. علاوه بر تمام موارد فوق، افراد ورزشکار که به شکل حرفه ای و همیشگی فعالیت ورزشی می کنند نیز مشتریان دائمی لیزر موهای زائد می باشند.

و علاوه بر این موارد رفع ضایعات رنگی سطح پوست، لک های ناشی از افزایش سن، کک و مک، انواع خال ها، رفع موهای زائد نواحی خاص و پوست های تیره، قارچ ناخن و در نهایت چین و چروک پوست کاربرد دارد. لیزر موهای زائد، با ایجاد ظاهری بهتر، باعث ایجاد حس بهتر در شما و متعاقباً موجب بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد شد از این رو نقاطی مانند صورت، زیر بغل، بیکینی، پا و همچنین بدن مردان مهم ترین نقاطی هستند که از لیزر موهای زائد برای این نواحی می توان استفاده کرد. مثلا التهاب کاذب ریش، مشکل عمده اکثر آقایان است که به صورت برجستگی های جوش مانند خوشه ای قرمز و سیاه بر روی پوست نمایان می شود. با گذشت زمان و در این چند سال اخیر افراد زیادی از دستگاه لیزر مو استقبال کردند و استفاده از آن به شدت افزایش پیدا کرده و مانند همه تکنولوژی های جدید دیگر که به بازار عرضه می شوند، طرفدار و مخالف سرسختی برای استفاده کردن یا نکردن آن به وجود آمده است. سرویس ماهانه دستگاه لیزر موهای زائد به طور مرتب انجام میپذیرد و از طرفی در صورت نیاز با قطعات اصلی دستگاه سرویس خواهد شد.

رابین مدیکال تمامی توضیحات مربوط به لیزر بدن آقایان رو داده هست.

آقایانی که بدن پرمویی دارند و نواحی مختلف بدن آنها پوشیده از مو است، اصلی ترین طرفداران لیزر موهای زائد بدن هستند. این موضوع برای علاقمندان به پرورش اندام با هدف نمایان ساختن زیبایی عضلات آنها، برای دوچرخه سوارها جهت جلوگیری از تعریق زیاد و ایجاد التهاب به دلیل پوشیدن لباس های تنگ و چسبنده، برای شناگرها با هدف افزایش سرعت آنها در هنگام شناکردن و بسیاری دیگر از ورزشکارها، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در مواردی مو از پوست خارج و با چرخیدن به سمت داخل از نقطه ای دیگر مجددأ وارد پوست می گردد و التهابات آزاردهنده ای را ایجاد می کند. لیزر مو سلول های تولید کننده مو را به طور دائم یا موقت از بین می برند اصلیترین دلیل رویش مو است اما باید بدانید که این روش نسبت به روشهای دیگر نتیجه بهتری دارد. در پاسخ به این پرسش باید ابتدا نوع پوست خود را بشناسید، پوستتان خیلی روشن، روشن، سبزه مایل به روشن و یا سبزه مایل به تیره است؟

 

در ایران لیزر، با یقین کامل بدانید که بهترین کیلینیک لیزر مو را انتخاب کردهاید. تکنولوژی دستگاه لیزر سوپرانو آیس یک راه حل پیشرفته و کامل برای رفع موهای زائد است که بر روی هر نوع پوست با رنگ های تیره و روشن جواب می دهد. این دستگاه با ویژگی های پیشرفته و عالی که دارد درمان را برای مراجعه کنندگان با هر نوع رنگ و پوستی بدون هیچ گونه عارضه ای انجام می دهد. دستگاه های زیادی در زمینه لیزر موهای زائد وجود دارد اما انتخاب کردن آن بسیار دشوار است به دلیل اینکه هر کدام از آنها به عوامل مختلفی از جمله رنگ پوست، مو، جنس پوست و مو و حتی میزان ضخامت مو بستگی دارد. این دستگاه دارای 3 طول موج 755 نانومتر ، 808 نانومتر ، 1064 نانومتر است که به ترتیب نام های آنها الکس، دایود، و اندیاگ می باشد. این دستگاهها از سالهای گذشته توسط معاونت درمان منسوخ شده و استفاده از آنها غیر قانونی میباشد. راحتی و سرعت در اصلاح صورت و بدن دیگر دلیل استفاده از لیزر برای حذف موهای بدن مردان است. در واقع جذب ضعیف آن توسط رنگدانه مو می تواند بی خطر بودن آن برای پوستهای برنزه یا تیره را تضمین کند؛ لیزر ان دی یاگ انتخاب عالی برای از بین بردن موهای زبر و تیره بر روی هر نوع پوست است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن