بررسی تعداد واحد  و متراژ برج های پروژه خرازی

اگر شما هم مایل هستید بیش تر در رابطه با این پروژه ی عظیم بدانید در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی تع

توسط AKHBAREBARTAAAR در 17 دی 1400

اگر شما هم مایل هستید بیش تر در رابطه با این پروژه ی عظیم بدانید در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی تعداد واحد و متراژ پروژه خرازی بپردازیم. قبل از هر چیزی باید خدمتتان عرض کنیم که این پروژه ی بزرگ در زیر نظر چندین تعاونی بزرگ و مهم راه اندازی شده است. در این بخش نام این تعاونی ها و تعداد واحد هایی که در اختیار آن ها است را نام می بریم.

  • تعاونی مسکن هوا فضا با ۸۱۲ واحد
  • تعاونی مسکن ستاد کل با ۴۶۴ واحد
  • تعاونی مسکن نیرو زمینی با ۷۰۰ واحد
  • تعاونی مسکن آماده و پشتیبانی با ۲۳۷۶ واحد
  • تعاونی مسکن حضرت رسول با ۱۱۸۰ واحد

در مجموع می توان گفت که این پروژه ی ۵۰ هکتاری حدود ۸۰۳۲ واحد دارد که ی تواند رقم قابل توجهی از همشهریان عزیز را صاحب خانه کند.

موقعیت اجتماعی پروژه خرازی چگونه است

لازم به ذکر است که این پروژه در منطقه ۲۲ تهران است و این منطقه یک از بهترین منطقه های تهران به حساب می آید.  این پروژه در قسمت پایانی بزرگ راه شهید خرازی است به همین علت شما دسترسی راحتی به اتوبان هایی هم چون اتوبان تهران_ کرج ، اتوبان همت- خرازی و بزرگراه همدانی دارید. علاوه بر اتوبان ها این پروژه که ما به خاطر مساحت بزرگ آن نام شهرک را بر آن گذاشته ایم به مترو هایی هم چون مترو چیتگر و ورد آورد نزدیک است. از مزایای دیگر این پروژه نزدیکی به پارک ملی و دریاچه چیتگر است. شما مسافت کمی با باغ ملی گیاه شناسی دارید و می توانید روز های تعطیلی را در یکی از روستا های اطراف بگذرانید و لذت ببرید. اگر کودک دارید نیز اصلا نگران نباشید در نزدیکی این برج ها شهر بازی هزار و یک شب قرار دارد و شما می توانید ساعات خوشی را برای کودک خود رقم بزنید.

هر کدام از برج های خرازی چه امکاناتی دارد

 

هر چه از امکانات و شرایط خرید برج های پروژه خرازی چیتگر این برج ها بگوئیم مطمئن باشید که باز یکی از آن ها جا می ماند. هر واحد از این برج ها پارکینگ و انباری مجزا دارد که برای صاحب ان واحد طراحی شده است.  سالن ورزشی و سالن اجتماعات و شوتینگ از دیگر امکانات این برج ها است. سیستم اطفا حریق و سیستم گرمایش و سرمایش از دیگر سیستم های است که باید در هر ساختمانی باشد و در این برج ها نیز تعبیه شده اند.  چندین لاین آسانسور از دیگر امکانات این برج ها به حساب می آید. چنان چه قصد دارید از متراژ واحد ها در پروژه شهید خرازی مطلع شوید با مشاور های ما تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن