با 500 میلیون چه خودرویی در تهران بخریم؟

aاگر در اندیشه خرید خودرو برای خود هستید و محدوده قیمتی مدنظر شما برای خرید خودرو حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، م

توسط AKHBAREBARTAAAR در 12 مهر 1399
a

اگر در اندیشه خرید خودرو برای خود هستید و محدوده قیمتی مدنظر شما برای خرید خودرو حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، ما را در این مقاله کوتاه همراهی کنید. قصد داریم در این نوشتار سه خودرو مونتاژ خارجی که تولید و عرضه آن توسط شرکت‌های خودرویی ایران انجام می‌شود به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب هر یک نیز تا حدودی بیان نماییم.

آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی

خودرو هایما s۷ اتوماتیک ۲۰۰۰

این خودروی شاسی بلند در ابتدای سال ۱۳۹۴ در شرکت ایران خودرو خراسان و البته با هم که همکاری شرکت هایما تولید و مونتاژ شد. حداکثر سرعت خودرو ۱۶۵ کیلومتر در ساعت ارزیابی شده و شتاب صفر تا صد آن نیز 5/10 بر حسب ثانیه می‌باشد. مشتریان و خریداران هایما تا حدود زیادی از این خودرو احساس رضایت می‌کنند و آن را خودروی راحت معرفی کردند.
موتور چهار سیلندر خودرو حجمی معادل ۱۷۹۵ سی سی دارد. شیشه بالابر عقب و جلو برقی، سانروف برقی، سیستم استارت، آنتن مخفی، کلید تاشو، صندلی راننده ۸ حرکتی برقی گرمکن دار تنها بخشی از بهره این خودرو از تکنولوژی روز دنیای خودروها می‌باشد.
البته مصرف سوخت ۸.۸ لیتر برای هر ۱۰ کیلو ۱۰۰ کیلومتر مسافت نیز شاید بتواند از نکات منفی این خودروی شاسی بلند باشد که مصرف سوخت بالای محسوب می‌گردد. همچنین از دیگر نکات منفی آن نوع طراحی بدنه خارجی و کابین است که میزان دید راننده نسبت به طرفین راه کاهش می‌دهد و با مشکل عدم دید کافی مواجه می‌کند.
علاوه‌بر آن کمبود تعداد کیسه‌های هوا نیز از دیگر عیوب آن در زمینه ایمنی سرنشینان خودرو محسوب می‌شود. مسئله دیگر عدم وجود عایق‌گیری مناسب خودرو در مقابل صداهای بیرونی و صدای موتور در سرعت‌های بالا است که در سفرهای طولانی می‌تواند احساس ناخوشایندی را برای راننده و سرنشینان ایجاد نماید.


خودروی لیفان ۸۲۰ مدل ۹۶ اتوماتیک

این سدان چینی در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه‌های خودرو در شهر پکن کشور چین رونمایی شد و در سال ۱۳۹۶ نیز وارد ایران گردید و توسط شرکت کرمان خودرو به تولید انبوه رسید و وارد بازار مصرف شد. شاید بتوان گفت محسنات این خودرو بر معایب آن برتری دارد و خریداران خودرو رضایت خوبی از رانندگی و سفر به آن تجربه کردند و کمتر پیش آمده که نارضایتی از آن داشته باشند.
در زمینه ارزیابی ایمنی، این خودرو تا به حال توسط هیچ کدام از موسسات ارزیابی ایمنی خودرو، مورد بررسی قرار نگرفته و نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر خاصی داشت ولی تولید کننده خودرو سعی کرده تا فاکتورهای ایمنی دهنده خودرو را به بهترین شکل رعایت نماید.
از جمله این موارد سیستم ضد سرقت، قفل کودک، سیستم ترمز ضد قفل abs ، 6 عدد کیسه هوا برای سرنشینان می‌باشد. از نظر امکانات روز خودروهای مدرن نیز عقب نمانده و امکاناتی چون سیستم موقعیت یابی، صندلی الکترونیکی راننده با امکان تنظیم ۶ جهته و گرمکن، صفحه نمایش ۸ اینچی همراه با بلوتوث، ۶ عدد اسپیکر و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان را دارا می‌باشد. اگرچه شرکت چینی لیفان تمام تلاش خود رابرای ارائه یک خودروی لوکس به بازار به کار بسته است اما واقعیت اینجاست که این خودرو را در مقایسه با رقبای همرده خود نیز نمی توان یک گزینه مناسب دانست.
البته این موارد گفته شده هم تمام امکانات خودرو نیستند و همچنین حداکثر توان این سدان چینی عددی معادل ۱۵۸ اسب بخار می‌باشد. این مورد هم قابل ذکر است که باتوجه به وزن بالای این سدان چینی، شتاب خوبی را به ثبت نرسانده است. درنتیجه اگر شتاب خودرو برای شما فاکتور مهمی در رانندگی محسوب می‌شود، لیفان 820 گزینه مناسب شما نمی‌باشد.

آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی

طی فرایند خرید خودرو سفارشی در تهران، مشاوران همراه مکانیک، شما را در انتخاب مناسب‌ترین خودرو (با توجه به نیاز و بودجه) یاری می‌دهند و دست کم ۳ خودرو از مدل مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند. شما می‌توانید از میان این گزینه‌ها، حداکثر ۳ خودرو را تنها با یک بار پرداخت هزینه جهت دریافت خدمات VIP انتخاب کنید تا کارشناسان خبره‌ی همراه مکانیک، آن‌ها را مورد بررسی کامل از نظر بدنه، فنی و آپشن‌ها قرار دهند و گزارش کامل کارشناسی به همراه قیمت، از طریق مشاوران اختصاصی برای شما ارسال ‌شود. در صورت تایید شما به عنوان خریدار خودرو، یک قرار بازدید حضوری تنظیم شده و کارشناس همراه مکانیک نیز برای بررسی دوباره در مقابل خریدار در محل خودرو حاضر می‌شود. در نهایت یک کارشناس حقوقی جهت تنظیم قولنامه و ارائه‌ی گارانتی جبران خسارت به محل اعزام می‌شود و در نهایت شما صاحب یک خودروی کارشناسی شده و مطمئن خواهید شد. به این ترتیب جلوی ضررهای میلیونی نیز گرفته می‌شود.

پس همین حالا می‌توانید وارد سایت همراه مکانیک شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن