اتصال حساب بانک ملت خود به سامانه معاملات آنلاین

پیغام میده ک حساب غیر فعال است! در گام اول نیاز به افتتاح حساب در یکی از بانکهایی دارید که درخصوص فعالیت های ا

توسط AKHBAREBARTAAAR در 23 آذر 1399

پیغام میده ک حساب غیر فعال است! در گام اول نیاز به افتتاح حساب در یکی از بانکهایی دارید که درخصوص فعالیت های اینترنتی از مهارت لازم برخوردار باشند ، موقع افتتاح حساب ( ترجیحا سرمایه گذاری کوتاه مدت ) حتما درخواست اینترنت بانک بکنید ، یک فرم به شما ارایه می شود و حتما قسمت انتقال وجه فرم رو پر کنید ( در حالت عادی انتقال وجه در اینترنت بانک فعال نیست مگر اینکه در فرم مذکور تقاضا کنید ) . در گام اول نیاز به افتتاح حساب در یکی از بانکهایی دارید که درخصوص فعالیت های اینترنتی از مهارت لازم برخوردار باشند، موقع افتتاح حساب ( ترجیحا سرمایه گذاری کوتاه مدت ) حتما درخواست اینترنت بانک بکنید، یک فرم به شما ارایه می شود و حتما قسمت انتقال وجه فرم رو پر کنید (در حالت عادی انتقال وجه در اینترنت بانک فعال نیست مگر اینکه در فرم مذکور تقاضا کنید).

در این قسمت می توانید سقف انتقال وجه روزانه و ماهانه را هم ذکر کنید ، یعنی اگر در فرم قید کردید که سقف انتقال وجه روزانه یک میلیون ریال باشد ، بیشتر از این مقدار نمی توانید پول منتقل کنید . در این قسمت می توانید سقف انتقال وجه روزانه و ماهانه را هم ذکر کنید ، یعنی اگر در فرم قید کردید که سقف انتقال وجه روزانه یک میلیون ریال باشد ، بیشتر از این مقدار نمی توانید پول منتقل کنید. سقف کارت به کارت بانک ملت در همراه کارت یک میلیون تومان در هر روز است (این سقف توسط خود بانک تعیین شده است). سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت با استانداردهای روز دنیا به مشتریان گرامی خدمات نوین عرضه میکند. ایا روز کاری بعد واریز میشه؟ نسبت بـه تعریف مشتری و افتتاح حساب قرض الحسنـه بعد انداز یـا سپرده سرمایـه گذاری کوتاه مدت اقدام و پس از اطمـینان از واریز حق عضویت از سوی مشتری بحساب باشگاه مربوطه، با استفاده از گزینـه ۴۳E۱۱ و انتخاب نوع کارت هواداری ورزشی از فهرست «نوع کارت» نسبت بـه ارسال درخواست صدور کارت هواداری ورزشی بـه سیستم مرکزی، اقدام مـینمایند. مدت زمان انتظار جهت واریز وجه حواله ساتنا به حساب مقصد چه قدر است؟

اگر چه میتوان به چنین محیطی عادت کرد، اما حالا با وجود اپلیکیشنهای خدمات پرداخت (به عنوان رقیب مستقیم همراه بانکها) که عمده موفقیتشان را مدیون رابطهای کاربری جذاب و عمدتا آیکن محور بودهاند، شاید وقت آن رسیده که همراه بانک ملت بعد از یکی دو سال آپدیت بدون تغییر ظاهری دستی به سر و روی این رابط کاربری کشیده و محیط خلوتتر و جذابتری برای فعالیت کاربر بسازد. این مورد را در کنار این نکته در نظر بگیرید که همراه بانک ملت دارای دو منوی کشویی در پایین و سمت راست صفحه هم هست که بسیاری از خدمات اپ در این قسمتها جا خوش کرده و بخش نسبتا زیادی از صفحه را اشغال کردهاند و این یعنی پیچیدگی بیشتر در کار با اپلیکیشن. دو سال پیش نیز تفاهمنامه مشابهی بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بانک قرضالحسنه مهر ایران به امضا رسید. شمارهی «شبا» در انتقال وجه بین بانکی «پایا» و «ساتنا» نیاز است.

دیگر نیازی نیست از روش های قدیم برای پرداخت , انتقال وجه و سایر کار های بانکی به بانک مراجعه کنید و وقت خود را در بانک ها تلف کنید! بانک ملت در راستای افزایش امنیت کاربران خود در هنگام انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت از سرویس احراز هویت مانا استفاده میکند. نحوه ورود به سایت بانکداری اینترنتی: دارندگان حسابهای متمرکز بانک ملت که متقاضی دریافت سرویس خدمات بانکداری اینترنتی می باشندمی توانند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب خود نسبت به فعال سازی آن اقدام و شناسه مشتری و رمز ورود خود را دریافت نمایند . همچنین در رابطه با نحوه گرفتن شبا بانک ملی از طریق وب سایت نیز مفصلا صحبت کردیم. سلام ایا امکان وصل کردن حساب بانک ملی است یا خیر ؟ خیر تنها بانک ملت و سامان لینک می شود. برای این منظور یک راه مراجعه به خودپرداز بانک ملت می باشد که از طریق آن می توان با استفاده از گزینه 10 گردش آخر حساب، به شماره حساب خود دسترسی پیدا نمود. با این حساب برای دریافت شماره شبا نیازی به مراجعه به بانک نبوده و می توان از طریق ورود به وب سایت رسمی بانک، اقدام به انجام این کار نمود.

با این سطح از امکانات و عملکرد فنی خوب، کم پیش میآید که در تراکنشهای مالی به مشکل بربخورید، کما این که تجربه لذتبخشی هم خواهید داشت. ممکن است به دلیل بروز نبود سامانه مانا، بسیاری از تراکنشهای کارت به کارت از مبدأ آن بانک با خطای احراز هویت مواجه شده و ناموفق شود. ضمن اینکه استفاده از روشهای احراز هویت بیومتریک مثل تشخیص چهره (Face ID) و اسکن چشم در دیوایسهای سامسونگ هم جزو خصوصیات امنیتی خوب همراه بانک ملت به شمار میآیند. اما اگر عضو «رده» نیستید، به سادگی و با ایمیل، جیمیل یا شماره موبایل ابتدا عضو شوید و از این امکان اختصاصی برای مشتریان بانک ملت استفاده کنید. پس گذشته از سایت رده که راحتترین راه ها را برای دریافت شماره شبا بانک ملت فراهم کرده، میتوانید با مراجعه به شعبه، سایت اینترنتی، اپلیکیشن بانک یا خودپردازهای بانک ملت، شبای حساب یا حسابهای خود را دریافت کنید. سپس میتوانید کارت به کارت بانک ملت با رمز دوم را انجام دهید. برای حفظ امنیت حساب بانکی خود، رمز کارت را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید و هرگز آن را در اختیار سایرین قرار ندهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن