آشنایی با انواع ژل پرفکتا

معرفی ژل پرفکتا  ژل پرفکتا آخرین نسل از اسید هیالورونیک متقابل با تکنولوژی E-brid است که برای چین و چروک

توسط AKHBAREBARTAAAR در 20 فروردین 1401

معرفی ژل پرفکتا

 ژل پرفکتا آخرین نسل از اسید هیالورونیک متقابل با تکنولوژی E-brid است که برای چین و چروک، آبرسانی به پوست، بزرگ‌کردن و حجم‌دهی بافت‌ها، و کانتور کردن لب‌ها با نتایج طبیعی طولانی مدت استفاده می‌شود.

 ژل پرفکتا را می توان برای تمام جنبه های اصلاح کانتور صورت از جمله جایگزینی حجم از دست رفته در ناحیه گونه و چانه، افزایش حجم بافت، کانتورینگ لب و پر کردن چین و چروک استفاده کرد.

فیلر پوستی با توجه به موقعیت بالینی که قرار می گیرد در قدرت های مختلف موجود است.

موارد استفاده ژل پرفکتا

پرکننده های پوستی  ژل پرفکتا می توانند انواع مشکلات پیری را اصلاح و بازیابی کنند. می تواند چین و چروک های متوسط ​​تا شدید را از بین ببرد و همچنین می تواند به گودی گونه ها، لب ها حجم دهد و به استخوان گونه ها کانتور بدهد.

پرکننده‌های پرفکتا در فرمول‌بندی‌های مختلفی برای درمان تمام لایه‌های مختلف پوست که شامل پوست، هیپودرم و پریوستوم می‌شود، تولید می‌شوند.

محدوده ژل پرفکتا

محدوده  ژل پرفکتا شامل 5 پرکننده است که بر اساس اندازه ذرات متمایز می شوند:

خطوط ریز  ژل پرفکتا – برای خطوط ریز و چین و چروک های سطحی.

خط ریز پرفکتها فقط در اولین لایه پوست به نام درم تزریق می شود تا به درمان چین و چروک های سطحی کمک کند. همچنین می‌تواند پاهای کلاغی را که معمولاً در کنار ناحیه چشم و اطراف ناحیه لب قرار دارد، درمان کند. اثر آن معمولا از چهار تا شش ماه طول می کشد.

 ژل پرفکتا Derm – برای اصلاح متوسط ​​صورت و کانتورینگ لب.

 ژل پرفکتا Derm را می توان در قسمت میانی درم تزریق کرد که می تواند چین و چروک های متوسط ​​​​و خطوط اخم را درمان کند. همچنین می تواند شیارهای اطراف چشم را اصلاح کند و در صورت درخواست بیماران برای یک پوسیدگی کامل آنجلینا جولی، به لب ها حجم دهد. اثر  ژل پرفکتا Derm می تواند حداکثر شش تا دوازده ماه باقی بماند.

 ژل پرفکتا – برای چین و چروک های عمیق، شیارها و بزرگ کردن لب.

 ژل پرفکتا را می توان به عمیق ترین لایه درم تزریق کرد و عمیق ترین چین و چروک های قابل مشاهده در چین های بینی را که یک خط معمولاً از بینی تا دهان است، درمان کرد.

 ژل پرفکتا همچنین بهترین استفاده را برای کانتور کردن صورت و حجم دادن به گونه های فرورفته دارد. همچنین می‌توان از آن به‌عنوان تقویت‌کننده لب استفاده کرد و انتظار می‌رود که حداکثر از هشت تا دوازده ماه دوام داشته باشد. اثر این فرمولاسیون می تواند بین هشت تا دوازده ماه ادامه داشته باشد.

 ژل پرفکتا – برای افزایش حجم فک، چانه، گونه و جوانسازی دست

 ژل پرفکتا را می توان از طریق تزریق یا کانولا استفاده کرد. بهترین استفاده از آن برای درمان فرورفتگی های بسیار شدید پوست و زخم های بافت عمیق است.  ژل پرفکتا همچنین می تواند گونه ها، فک و چانه را کانتور کند. می تواند از دوازده تا هجده ماه طول بکشد.

مکمل ژل پرفکتا - برای درم سطحی.

مکمل ژل پرفکتا پنجمین نوع فرمولاسیون قابل تزریق در درم سطحی است که به عنوان تزریق ضد چروک و درمان لایه برداری صورت عمل می کند. می تواند از چهار تا شش ماه طول بکشد.

 ژل پرفکتا Safety

ایمنی و اثربخشی  ژل پرفکتا به خوبی اثبات شده است، که بر اساس شواهد بالینی قوی که در طول سالیان متمادی انجام شده است.

هیالورونیک اسید در ماتریکس بین سلولی بافت های پوستی در همه موجودات زنده یافت می شود.

ارتجاعی و فنری، خاصیت ارتجاعی و آبرسانی را فراهم می کند. پروتئوگلیکان های موجود در آن، که در اتصال مولکول های آب نقش دارند، همان چیزی هستند که به بافت ها حجم می دهند.

 ژل پرفکتا به طور رسمی توسط MHRA در انگلستان و FDA در ایالات متحده و برای ترمیم و / یا اصلاح علائم کاهش چربی صورت تایید شده است و برای درمان خطوط و چین و چروک صورت استفاده می شود.

سلب مسئولیت پزشکی: اطلاعات موجود در این سایت قرار نیست یا به طور ضمنی جایگزینی برای مشاوره، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای باشد. تمامی مطالب، اعم از متن، گرافیک، تصاویر و اطلاعات موجود در این وب‌سایت یا در دسترس از طریق این وب‌سایت، صرفاً برای اطلاعات عمومی است.

کلینیک پزشکی و زیبایی لندن در کمیسیون کیفیت مراقبت برای ارائه خدمات مراقبت های پزشکی و خدمات توزیع کننده دارویی ثبت شده است.

پرکننده عمیق  ژل پرفکتا برای چه مواردی استفاده می شود؟

همانطور که از نام آن پیداست،  ژل پرفکتا Deep برای درمان خطوط عمیق مانند چین های بینی استفاده می شود. همچنین برای بازسازی خطوط صورت مانند خط فک، گونه و نواحی چانه برای ویژگی‌های مشخص و جوانی مناسب است. علاوه بر این، از فیلر می‌توان برای بزرگ‌کردن شکل و اندازه لب‌ها با توجه به ترجیح بیمار بدون جراحی استفاده کرد. قبل از جلسه درمان، سابقه پزشکی بیمار (بیماری های زمینه ای موجود، سابقه درمان های قبلی زیبایی انجام شده، داروها و مکمل های مصرف شده و غیره) باید ارزیابی شود تا خطر واکنش های جدی کاهش یابد. ارزیابی کامل صورت نیز باید برای تعیین شدت نگرانی پوست و بهترین برنامه درمانی برای بیمار انجام شود. فقط یک پزشک معتبر باید فیلر را از طریق تزریق عمیق درم در نواحی مشکل دار تزریق کند تا زمانی که به اندازه کافی اصلاح شوند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن