کولر گازی بندر گناوه

هیچ چیز بهتر از کولر گازی گناوه در یک روز گرم نیست - و این فن آوری دائماً سردتر می شود. جدیدترین واحدهای کولر

توسط AKHBAREBARTAAAR در 19 آبان 1399

هیچ چیز بهتر از کولر گازی گناوه در یک روز گرم نیست - و این فن آوری دائماً سردتر می شود. جدیدترین واحدهای کولر گازی بندر گناوه دارای نمایشگرهای دیجیتال ، تایمر ، کنترل از راه دور و حتی فن های "هوشمند" هستند که به طور خودکار سرعت ها را برای حفظ دمای مناسب تنظیم می کنند. همچنین ساکت تر ، کم مصرف تر و نصب و نگهداری آنها آسان تر از واحدهایی است که فقط چند سال پیش ساخته شده اند.بندر گناوه اما اگر از خود می پرسید که در تابستان هنگام خرید کولر گازی از بندر گناوه به دنبال چه چیزی بگردید ، این مواردی است که باید در نظر بگیرید:

برای اطلاع از قیمت کولر گازی در بندر گناوه به این لینک مراجعه نمایید.
اول ، انواع مختلفی از واحدهای تهویه مطبوع کدامند؟

چهار نوع اصلی از واحدهای کولر گازی بندر وجود دارد. آن ها هستند:
1. کولرهای گازی اسپلیت

متداول ترین نوع کولر گازی یک واحد نصب شده روی اسپلیت است که به طور موقت در دهانه پنجره قرار دارد. اگر خانه شما در منطقه ای با دمای متوسط واقع شده باشد ، می توانید یک واحد فقط خنک کننده یا یک واحد سرمایش / گرمایش برای گرمای اضافی خریداری کنید. اگر در شمال زندگی می کنید ، خوب است در پایان فصل گرما هوا واحدها را حذف کنید.
بیشتر از Good Housekeeping

بهترین کولر گازی های موجود در بندر گناوه را از سایت ما می توانید خرید کنید.خرید کولر گازی از گناوه برای شما مزایای بسیاری خواهد داشت من جمله همراه کولر گازی گارانتی معتبر شرکتی دریافت می کنید و در صورت تمایل کارهای نصب را برایتان هماهنگ خواهیم کرد.

قیمت کولر گازی در گناوه

قیمت کولر گازی در گناوه به نسبت سایر شهرهای دیگر ارزانتر بوده ودر صورت خرید از وب سایت ما به شما تضمین بهترین قیمت کولر گازی را می دهیم.کولر گازی های موجود در سایت ما دارای کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی می باشند.

ال جی الکترونیک
کولر گازی ال جی بندر گناوه LW8016ER Energy Star
LG Electronics homedepot.com
289.00 دلار
اکنون خرید کنید

کم هزینه
با سیم کشی برق موجود در خانه شما کار می کند
نصب آسان

اغلب برای پنجره های دو آویز طراحی می شود
باید اطمینان حاصل کند کولر گازی ال جی بندر گناوه که واحد در ابعاد پنجره جای می گیرد

قیمت: از کمتر از 200 دلار برای واحدی که یک اتاق 100 فوت مربع را خنک کند تا 400 دلار برای واحدی که یک اتاق 200 تا 500 فوت مربع را خنک کند. تا 800 دلار بروید و می توانید واحدی را تهیه کنید که یک اتاق 700 تا 900 فوت مربع را خنک کند و گرم کند.
2. کولرهای گازی دیواری

این کولرها با اتصال آستین فلزی از داخل دیوار و کشویی در شاسی AC از داخل به طور دائمی نصب می شوند. واحدهای دیواری همچنین در انواع خنک کننده یا سرمایش / گرمایش وجود دارند.

طرفداران:

از نظر زیبایی کولر گازی بوش بندر گناوه شناسی جذاب است
از امنیت بیشتری نسبت به واحدهای پنجره برخوردار است
مانع نور خورشید نمی شود
ذخیره سازی خارج از فصل لازم نیست

موارد منفی:

نصب می تواند هزینه بر باشد -کولر گازی بوش بندر گناوه شما باید یک دهانه را از طریق یک دیوار خارجی برش دهید ، و واحدهای بزرگتر ممکن است نیاز به نصب یک خط اختصاصی 220 ولت داشته باشند
بسیاری از مدل ها آستین فلزی خارجی را شامل نمی شوند ،بندر گناوه بنابراین باید آن را جداگانه خریداری کنید (هزینه 50 تا 100 دلار)

 

قیمت: تقریباً از 400 دلار برای واحدی که یک اتاق 400 تا 700 فوت مربع را خنک کند تا 700 دلار یا همینطور برای واحدی که یک اتاق 1000 فوت مربع را خنک کند و گرم کند.
3. کولر گازی پنجره ای / دیواری

این نوع همه کاره را می توان به طور موقت در یک پنجره نصب کرد کولر گازی اجنرال بندر گناوه یا برای همیشه در دیوار نصب کرد.

طرفداران:

تطبیق پذیری ایده آل است. می تواند با پنجره آپارتمان اجاره ای یا بعداً برای نصب دیوار خانه مناسب باشد

موارد منفی:

معمولاً فاقد کیت نصب پنجره (مهره ، پیچ و مهره و قاب مورد نیاز برای ایمن سازی واحد در پنجره) است
ممکن است به یک مدار اختصاصی 220 ولت نیاز داشته باشید

قیمت: مانند مدلهای دیواری ، اینها تقریباً 400 دلار برای کولر گازی گری بندر گناوه واحدی است كه باعث خنك شدن یك اتاق 400 تا 700 فوت مربع تا 700 دلار یا همینطور برای واحدی كه اتاق 1000 فوت مربع را خنك و گرم می كند.
4. کولر گازی قابل حمل

این یک کولر گازی متحرک روی چرخ است که می تواند از یک اتاق بندر گناوه به اتاق دیگر نورد شود و شامل یک لوله برای خروج گرما از پنجره یا از طریق یک سوراخ در دیوار است.

طرفداران: آمازون

در پایان فصل آسان ذخیره می شود
به راحتی در اندازه / نوع پنجره بیشتر از واحدهای سنتی پنجره جا می گیرد

موارد منفی:

قیمت بالاتر از واحدهای پنجره قابل مقایسه
فضای کف را اشغال می کند
هر زمان که لوله منتقل می شود باید لوله نصب شود

قیمت: از حدود 700 دلار برای واحدی که یک اتاق 150 تا 300 فوت مربع را به 1000 دلار یا بیشتر خنک کند تا یک اتاق 500 فوت مربع را خنک کند.
چگونه تهویه مطبوع مناسب اتاق خود را پیدا کنم؟

در حال حاضر ، ما در یک دوره زمانی انتقالی قرار داریم که در آن اندازه گیری ها از واحد به واحد دیگر سازگار نیست زیرا یک استاندارد جدید در حال اجرا است. این مقایسه مقایسه مشخصات بین واحدها و مارک های قابل مقایسه را به چالش می کشد.

به طور کلی ، اکثر مدل ها ظرفیت خنک کنندگی خود را برای کمک به شما در اندازه گیری واحد مناسب اتاق اندازه شما ، ذکر می کنند. پیش از این ، این با اندازه گیری در واحدهای حرارتی بریتانیا (BTUs) بر اساس استانداردهای آزمایش انجمن مهندسان گرمایشی ، برودتی و تهویه مطبوع آمریکا (ASHRAE) نشان داده شده بود. به طور کلی ، هرچه اتاق بزرگتر باشد ، BTU بیشتری نیز نیاز دارید.

با این حال ، وزارت انرژی (DOE) استانداردهای جدیدی را معرفی کرد که در تاریخ 10 مارس سال 2020 منتشر شده اند و لازم است از 10 ژانویه 2025 به بعد اجرا شوند. این یک درجه بندی در BTU در ساعت است که به منظور به تصویر کشیدن دقیق تر توانایی های دستگاه با ارائه یک میانگین وزنی بر اساس انواع شرایط آزمون ، نه فقط یک مورد استفاده متوسط (فکر کنید ترکیبی از استفاده معمولی ، روز شاد ، یک روز گرم یا خشک ، و غیره)

رتبه بندی های جدید SACC (براساس دستورالعمل های آزمایش شده تجدید نظر شده) حداکثر BTU را نسبت به رتبه های قبلی نشان می دهد. بنابراین یک AC که قبلاً دارای 14000 BTU ASHRAE بود ممکن است اکنون دارای درجه DOE نزدیک به 10،000 BTU باشد تا خنک سازی را در شرایط مختلف با دقت بیشتری منعکس کند.
چه اندازه AC مناسب من است؟والمات.

تعیین کنید چه واحدی بر اساس اندازه اتاق خریداری شود. به طور کلی یک تهویه مطبوع تقریباً به 20-25 BTU برای هر فوت مربع فضای زندگی نیاز دارد. اگر یک واحد بیش از حد قوی باشد ، شما قدرت غیر ضروری خود را هدر می دهید ، بسیار ضعیف هستید و به طور مداوم دستگاه را با تمام قدرت کار می کنید و هرگز به اندازه کافی سرد نخواهید شد. به طور کلی ، برای اطمینان از راحتی در سمت کمی بزرگتر خطا کنید. اگر AC شما در اتاقی باشد با این موارد می خواهید اندازه بگیرید.

سقف های بلند ، که فضای بیشتری را ایجاد می کند که باید خنک شود
ترافیک بالا - تعداد بیشتر مردم به معنای تولید گرمای بیشتر است
آفتاب زیاد (به عنوان مثال در فلوریدا یا آریزونا زندگی می کنید یا پنجره های زیادی دارید)
نزدیک آشپزخانه با وسایل زیادی برای تولید گرما

برعکس ، اگر در یک اتاق مخصوص سایه بان هستید ، می توانید ظرفیت را کاهش دهید. در اینجا برخی اصطلاحات ذکر شده است که باید هنگام خرید برای یک کولر گازی از آنها مطلع باشید:

 

آمپراژ: در بسیاری از اتاق ها مدارهایی با مجموع 15 آمپر برق وجود دارد.بندر گناوه مگر اینکه فضایی که کولر گازی خود را در آن نصب می کنید دارای خط الکتریکی اختصاصی باشد ، آمپ های دستگاه را از 5 تا 15 یا بیشتر یادداشت کنید. کولرهای گازی بزرگ با 12 تا 15 آمپر می توانند قطع کننده مدار را قطع کنند. در این صورت ، ممکن است به یک خط اختصاصی نیاز داشته باشید.

رطوبت زدایی: این اندازه گیری تخمین تقریبی از میزان رطوبت واحد از هوا می دهد. این می تواند از یک پیمانه در ساعت تا 10 واحد باشد. واحدهای با نرخ بالاتر برای کسانی که در مناطق با رطوبت بالا زندگی می کنند بهترین است.

بازده: برای یافتن میزان کارآیی انرژی یک مدل ، به رتبه بندی بهره وری انرژی (EER) سازنده نگاه کنید ، که BTU (همچنین به عنوان خروجی خنک کننده نیز شناخته می شود) تقسیم بر مصرف برق در وات ساعت است. از نظر تئوری ، هرچه درجه کارایی بالاتر باشد ، هزینه کمتری را برای صورتحساب برق منزل هزینه می کنید. نسبت بهره وری انرژی ترکیبی (CEER) معیاری است برای انرژی مصرف شده هنگام کارکرد واحد و همچنین در حالت آماده به کار. (برای پیچیدگی بیشتر امور ، AC های مرکزی معمولاً از یک رتبه SEER استفاده می کنند!) مقایسه رتبه های EER با رتبه های بندر گناوه EER و رتبه های CEER با رتبه های CEER.

نوع پلاگین: بسیاری از واحدها دارای دو شاخه 125 ولت / 15 آمپر مشترک هستند که می توانند در بیشتر خانه ها مورد استفاده قرار گیرند. مدل های بزرگتر ممکن است دارای فیش های 125 ولت / 20 ولت ، 250 ولت / 15 آمپر یا بالاتر باشند که شما را ملزم می کند با برق تماس بگیرید و مدار خود را ارتقا دهید. اگر یک واحد موجود را تعویض می کنید ، یک تهویه مطبوع با نوع پلاگین متناسب با مدل قدیمی بندر گناوه خود انتخاب کنید.
به دنبال چه ویژگیهای AC هستم؟

در اینجا برخی از ویژگی های مهم تهویه مطبوع آورده شده است که می خواهید به منظور صرفه جویی در وقت و انرژی و بهبود کیفیت هوا به دنبال آنها باشید.

کلید صرفه جویی در مصرف انرژی: به طور معمول ، فن تهویه مطبوع دائماً کار می کند ، حتی وقتی کمپرسور خاموش است. اما با یک سوئیچ صرفه جویی در مصرف انرژی ، فن خاموش می شود که ترموستات کمپرسور را خاموش می کند و باعث صرفه جویی در هزینه می شود.
چراغ "بررسی فیلتر": یادآوری بصری برای تمیز کردن یا تغییر فیلتر.
دریچه های نوسانی: موتور داخلی که به طور خودکار جریان هوای دستگاه را از این سو به آن سو می کشد و باعث خنک شدن یکنواخت اتاق می شود.
کنترل از راه دور: این گزینه مفید به شما امکان می دهد دما را از هرجای اتاق تنظیم کنید. برای افزایش دما / ترموستات در نیمه شب هنگام کاهش دمای بدن عالی است.
حالت خواب: برای جلوگیری از لرز شب هنگام ، کمی درجه حرارت اتاق را در شب افزایش می دهد.
تایمر: وقتی در آنجا نیستید ، در یک زمان از پیش تعیین شده به طور خودکار واحد را روشن یا خاموش می کند ، اجازه می دهید یک اتاق قبل از ورود به آن سرد یا گرم شود.
تهویه / اگزوز: اجازه می دهد هوای تازه از بیرون به داخل اتاق گردش کند.
گارانتی تولید کننده: به طور کلی از یک تا دو سال برای قطعات و کارگر متغیر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن