کد تخفیف ایرانسل - کوپن خرید مودم و سیم کارت

اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده میکنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید. سیمکارتهای مختص مودم

توسط AKHBAREBARTAAAR در 24 آذر 1399

اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده میکنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید. سیمکارتهای مختص مودمهای اینترنت ثابت TD-LTE ایرانسل که تا پیش از این تنها به همراه مودمهای اینترنت ثابت ارائه میشد، بدون نیاز به خرید مودم TD-LTE عرضه میشود. در انتها متذکر می شویم که گزینه های موجود در کنسول تنظیمات مودم همراه که در این نوشتار به تفصیل در مورد آن ها صحبت نمودیم ممکن است در مودم های گوناگون کم یا زیاد باشند. ایرانسل همچنین تاکنون تعداد ۱۵۲۵ شهر، روستا، دهستان، منطقه گردشگری و جاده را تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه (3G) و ۴۴۷ شهر، روستا، دهستان، منطقه گردشگری و جاده را تحت پوشش نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) قرار داده است. برای تنظیم دستگاه در جهت مسیر آنتن و دستیابی به نتیجه بهتر در سیگنال دهی تنظیمات زیر را انجام دهید. با توجه به فروش فوق العاده انواع مودم های همراه توسط شرکتهای مختلف در سرار ایران و گزارش بلااستفاده ماندن یا عملکرد ضعیف مودم های همراه، در مناطق فاقد آنتن دهی خوب به خصوص در مودم TD-LTE ایرانسل و دیگر مودم های ایرانسل که قابلیت پشتیبانی از سایر اپراتورها (رایتل و همراه اول) را ندراند، طی زمان درخواست کاربران برای استفاده از طرح تعویض مودم هایشان با مودمهای مودم همراه ایران بیشتر شده است.

این سیم کارت در مناطق روستائی و با آنتن دهی ضعیف کار نمی کند. ارسال کالا در تهران با پیک و برای سایر شهرستانها با پست پیشتاز صورت میپذیرد. سیم کارت عادی یا TD-LTE را در مودم ایرانسل tf-i60 قرار دهید، سپس مودم ایرانسل tf-i60 را با کابل به پریز برق بزنید. مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه تعویض مودمهای وایمکس ایرانسل را در جهت اختصاص تمامی پهنای باند موجود به TD-LTE و بهبود کیفیت اینترنت ثابت اعلام کرد. جزو جدیدترین مودمهای شرکت هواوی است و صفحهنمایش ۱.۴ اینچی TFT آن اجازه میدهد برخی تنظیمات را سریعا انجام و اطلاعاتی را دایما مشاهده کرد. همانطور که گفتیم در مودمهای همراه ایرانسل میتوان آنها را به 2 دسته اصلی؛ با پشتیبانی از 3G و با پشتیبانی از 3G و 4G دستهبندی کرد. خرید مودم fdm40 یک تجربه خوب استفاده از اینترنت را در میان مودم های قابل حمل در اختیار شما قرار می دهد. اگرچه امروز بهراحتی میتوان از گوشیها نیز بهعنوان مودم استفاده کرد؛ اما استفاده از گوشی بهعنوان مودم و به اشتراکگذاری اینترنت آن با سایر وسایل (استفاده از هات اسپات) باعث افزایش مصرف باتری به میزان بسیار زیاد و حتی در درازمدت باعث آسیب دیدن باتری میشود؛ بنابراین میتوانید با خرید مودمهای ۳G و ۴G بهراحتی این مشکل را برطرف کنید.

ما در مجتمع فنی ملی پایتخت تمامی این برندها را برای شما تعمیر می کنیم. مثلا در مودم tf-i60 به صورت میکرو به کار برده می شوند. به راحتی می توانید این سیم کارت را با سیم کارت درون مودم جابجا کرده و با سرعت عالی و مقرون به صرفه از اینترنت لذت ببرند. ایرانسل مودم TF-i60 را به جای قیمت ۳۶۰ هزار تومانی سایت خودش؛ با قیمت ۲۱۴ هزار تومان پیشثبتنام میکند. خبرگزاری میزان- سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری وزارت ارتباطات، توسعه خدمات رسانی به هیئات مذهبی سراسر کشور را افزایش داد. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پیرو مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص «آزادسازی خدمات مکالمه صوتی بین الملل صادره و وارده» و ارائه هرچه بهتر خدمات تماسهای بین الملل به مشترکان، نخستین دروازه تماس بینالملل خصوصی کشور راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارتهای نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم را دارند، میتوانند «سیمکارت مختص مودمهای اینترنت ثابت TD-LTE» را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با افزوده شدن امکان خرید آنلاین فروشگاه اینترنتی ایرانسل، علاقهمندان به خرید این مودمها میتوانند با مراجعه به این فروشگاه، مودمهای TD-LTE ایرانسل را به صورت آنلاین خریداری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 97) روز شنبه ششم مرداد 1397 در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران گشایش مییابد و بازدیدکنندگان، طی چهار روز برپایی این نمایشگاه با تازههای فناوری آشنا میشوند. این مودم طی هفتههای آینده وارد بازار میشود و مشترکان ایرانسل میتوانند از آن بهره ببرند. اگر شما هم از کاربران ایرانسل هستید یا تمایل دارید از خدمات ایرانسل بهره مند شوید صفحهی کد تخفیف ایرانسل در سایت تخفیفان را از دست ندهید. به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت ایرانسل در اقدامی جدید و برای عرضه بیشتر و بهتر خدمات به مشترکین خود ، مودم های وایمکس مشترکین خود را با مودم های اینترنت پهن باند ثابت نسل های 4 و 4.5 به صورت رایگان تعویض می نماید. تمایز اصلی این مودم با مودم های دیگر امکان تغییر شبکه از TDD به FDD یا بالعکس با توجه به پوشش منطقه می باشد. مودمهای مودم همراه ایران با توجه به worldwide بودن علاوه بر تمامی سیمکارتهای اپراتور های داخل کشور (رایتل،ایرانسل و همراه اول) حداکثر سازگاری را با اپراتورهای برون مرزی دارند، کافیست سیمکارت مربوط به هر اپراتور را روی مودم همراه قرار دهید و از استفاده از مودم همراه با نهایت سرعت در هر جا داخل و خارج از کشور لذت ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن