پیش‌نویس خودکار

یاهو چیست؟ مزایای یاهو 

مقایسه بین باران چت و یاهو مسنجر بسیاری از شما نام یاهو را شنیده اید و احتمالاً از این سایت بازدید کرده اید.

تعداد معدودی از کاربران اینترنت یافتند که Yahoo Messenger را نمی شناسند یا Yahoo را به صورت رایگان از طریق ایمیل ندارند. بسیاری از کاربران نیز از جستجوی Yahoo استفاده می کنند و با قابلیت های آن آشنا هستند.

آیا می دانید یاهو چند ساله است؟ آیا می دانید طراحان این سایت چه کسانی بودند؟

یاهو به عنوان یک سرگرمی دانشجویی شروع شد و سپس در سراسر جهان راهی برای ارتباط با یکدیگر ، خرید کالاها و دسترسی به اطلاعات به دست مردم رسید.

دو بنیانگذار یاهو ، دیوید فیلو و جری جوان ، دو دانشجوی دانشگاه استنفورد بودند و در فوریه 1994 ، آنها شروع به گردآوری لیستی از آدرس های مورد علاقه خود کردند. طبقه بندی آدرس ها در طول عمل ، وقتی رباط طولانی شد ، طول آن به رباط های کوچکتر تقسیم می شود. در اینجا بود که هسته اصلی یاهو شکل گرفت و این سایت به عنوان راهنمای جری به شبکه جهانی وب آغاز شد. البته ، این بعداً توسط فرهنگ لغت بدست آمد: yahoo مخفف معجزه رسمی سلسله مراتبی دیگر است ، که در فارسی به معنای نامی است که هنوز هم آشنا است.

در پاییز 1994 ، یاهو یک میلیون بار مورد استفاده قرار گرفت و در کل حدود 100000 کاربر بود. با افزایش ترافیک یاهو و محبوبیت بیشتر ، بنیانگذاران اهمیت تجاری بالقوه آن را تشخیص دادند. در مارس 1995 ، آنها تجارت خود را آغاز کردند.

آموزش پیام رسان یاهو: به اتاق های گفتگو بپیوندید

برای پیوستن به چت باران ، روی نماد گپ کلیک کنید تا صفحه مربوطه نمایش داده شود. در بخش دسته بندی ها ، موضوع چت روم را که می خواهید به آن بپیوندید انتخاب کنید (می توانید در بخش منطقه ای ، پس از آن در آسیا ، ایرانیان را جستجو کنید) ، سپس بر روی دکمه اتاق کاربر در سمت راست پنجره Join Room کلیک کنید. برای نشان دادن اتاقهای موجود کلیک کنید ، اتاقی را که می خواهید وارد شوید انتخاب کنید و روی دکمه Go to room کلیک کنید تا صفحه اتاق چت نمایش داده شود. اکنون می توانید هر یک از افرادی را که می خواهید با آنها گپ بزنید ، از لیست سمت راست انتخاب کنید.

چت کردن:

برای گپ زدن با شرکت کنندگان در اتاق ، متن مورد علاقه خود را در پایین اتاق گپ وارد کرده و روی دکمه “ارسال” کلیک کنید. در این روش متنی که وارد کردید توسط همه شرکت کنندگان در اتاق گپ قابل مشاهده است. همچنین می توانید با کلیک بر روی نماد gnome در متن خود ، نام و اندازه فونت مورد نظر خود را انتخاب کرده و از gnomes های مختلف استفاده کنید. اگر می خواهید به صورت خصوصی با یک شرکت کننده در اتاق گپ بزنید ، بر روی شناسه آنها دو بار کلیک کنید تا یک جعبه پیام ظاهر شود ، پیام خود را در بخش “ارسال پیام” وارد کنید و روی دکمه “Send” کلیک کنید.

گفتگوی صوتی:

یاهو مسنجر دوباره شما را فرا میخواند. پیام رسان معروف قدیمی در قالب یک برنامه تلفن همراه منتشر شد

یکی از امکاناتی که پیام رسان یاهو در اختیار شما قرار می دهد ، امکان گپ زدن با دوستان و آشنایان خود در یاهو است. اگر شخصی که می خواهید با او گپ بزنید در لیست شما قرار دارد ، کافیست روی نام آنها دوبار کلیک کنید و اگر می خواهید با کسی از اتاق چت گپ بزنید ، بر روی نام آنها دوبار کلیک کنید تا پنجره پیام مطرح شود. اکنون برای فعال کردن این ویژگی روی دکمه Voice کلیک کنید ، اکنون می توانید دکمه Talk را نگه دارید تا با شخصی که می خواهید صحبت کنید.

هنگامی که ماریسا میر در سال 2012 به عنوان مدیرعامل یاهو منصوب شد ، یکی از اولین اقدامات وی نوسازی برنامه های کاربردی موبایل این شرکت بود. برای این منظور ، صدها نفر از توسعه دهندگان به بخش توسعه برنامه های موبایل این شرکت جذب شدند و یاهو در گذشته روی محصولات نرم افزاری محبوب خود متمرکز بود.

برنامه پرچمدار Flickr ، Weather ، Mail و Yahoo به روزرسانی های قابل توجهی را دریافت کرد و ترکیب آنها با Tumblr بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه را به Yahoo! این فقط یک برنامه بود که از به روزرسانی های Yahoo یی عقب مانده بود ، و این چیزی نبود جز پیام رسان محبوب. در بهار امسال ، یاهو سرانجام برنامه مسنجر را از App Stores حذف کرد ، و بسیاری معتقدند که برای خلاص شدن از محصول محبوب سابق این کار را انجام داد.

اما یاهو قصد نداشت برنامه را به طور کامل از بین ببرد. یاهو مسنجر امروز بر روی سیستم عامل تلفن همراه بازگشت. پیام رسانی قدیمی ظاهر و ویژگی های جدید خود را تغییر داده است که هم اکنون در قالب برنامه ای برای iOS و Android و همچنین بصورت آنلاین برای استفاده کاربران منتشر شده است.

یاهو مسنجر ، زمانی شاه مسلم نرم افزار پیام رسانی ، با وجود رقبایی همچون Facebook Messenger با بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه و WhatsApp (یکی دیگر از محصولات فیس بوک) با بیش از 900 میلیون کاربر فعال ، اکنون راهی دشوار برای برنده شدن است. این شهرت از محبوبیت و محبوبیت گذشته خود برخوردار است.

علاوه بر واتس اپ و فیس بوک مسنجر ، Line و WeChat نیز از طریق تبلیغات گسترده و تعامل با سایر برنامه ها ، در آسیا حاکم هستند. مدیران یاهو از این امر به خوبی آگاه هستند و قبل از تکامل یاهو مسنجر ، آنها تلاش کردند تا به رقابت برنامه های پیام رسانی بازگردند.

منبع: http://chatbaran.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>