اگر تا به حال در دنیای بدنسازی بوده اید ، متوجه شده اید که ده ها تن وجود دارد ، اما صدها مکمل مختلف در بازار وجود دارد. پیدا کردن یک یا چند مکمل های بدنسازی است که برای شما مفید هستند کار آسانی نیست.

از یک طرف آن را مکمل نام مجتمع و از سوی دیگر آن را بیش از حد گران است و مردم می توانند با خرید هر گونه “مکمل های بدنسازی” در نهایت بهترین گزینه برای آنها است.

شاید یکی از دوستان که افزودنی ارزش خرید بپرسید. اما شما باید مراقب باشید که تجربه خود را از انتخاب یک افزودنی برای شما کار نمی کند. از آنجا که بدن شما یکسان نیست.

من می دانم که شما می خواهید به نام چند شده و آرام به سرعت. اما باور کنید ، پاسخ به این سوال چند کلمه نیست. با این حال ، من سعی می کنم همه چیز را به عنوان ساده و روشن که ممکن است. اگر شما کمی بی حوصله و تصمیم به با ما می آیند ، شما پاسخ به سوال خود را دریافت کنید.

قبل از شروع بحث ، بیایید یک چیز را روشن کنیم: مکمل نباید ظرف اصلی را جایگزین کند. اما باید رژیم غذایی سالم و کامل خود را تکمیل کنید.

بنابراین ، اگر شما یک رژیم غذایی سالم و ورزش به طور منظم ، بیایید ببینید که چه هر مکمل است ، و چه مفید است.

اضافه کردن مکمل های بدنسازی به رژیم غذایی

بسیار بعید است که یک مکمل نتایج مشابهی برای همه داشته باشد. برخی از مکمل ها برای برخی از افراد بسیار موثر هستند ، در حالی که دیگران ممکن است نتیجه مورد نظر را نمی دهد.

از سوی دیگر ، مکمل ممکن است به شما احساس خوبی نداشته باشد. شما حتی ممکن است به یک مورد خاص حساسیت داشته باشید.

به همین دلیل یک توصیه ویژه برای اضافه کردن تنها یک مکمل به رژیم غذایی خود را در هر مرحله است. در این مورد ، شما دقیقا می دانند که مکمل برای شما موثر است ، و اگر مشکلات وجود دارد ، شما می دانید که یکی باید به تعویق افتاد.

اگر شما به داروخانه بروید ، خرید برخی از مکمل ها و بازگشت به خانه ، حتی اگر شما یک نتیجه خوب ، شما نمی دانید که مکمل این نتیجه می آید از. به همین دلیل شما همیشه باید لیست کامل خود را و صرف مقدار زیادی از پول.

یک راه بهتر وجود دارد. مشورت یک متخصص مکمل های ورزشی.

مکمل های بدنسازی برای این مناسب نیستند

اگر شما فکر می کنم شما می توانید یک زندگی بهتر بدون ورزش و یا تغییر رژیم غذایی خود و به دست آوردن توده عضلانی پیدا, شما اشتباه رفته اند. فرمت برای شما مناسب نیست اگر:

شما تحرک کافی ندارید و تمرین نمی کنید.
تمرین خود را به روزانه در حال اجرا و پیاده روی کاهش می یابد ، و شما وزن (و یا تمرینات دیگر برای ساخت عضله) استفاده نمی کند.
شما یک رژیم غذایی روشن ندارد و خوردن همه چیز شما می خواهید.
شما یک مشکل خاص پزشکی.
قبل از رفتن به مکمل ، از خودتان پرسیدید ، آخرین باری که به یک متخصص رفتید تا سلامت خود را بررسی کنید ، چه زمانی بود ؟ چند بار یک هفته تمرین می کنید ؟ چقدر پروتئین در روز می خورید؟

برای کسانی که در سلامت خود اعتماد به نفس دارند ، به طور منظم در تمرینات قدرتی شرکت می کنند و یک رژیم غذایی اساسی را دنبال می کنند ، مکمل ها می توانند گزینه خوبی برای کمک به آنها در دستیابی به نتیجه بهتر باشند.

هدف قرار دادن قبل از انتخاب یک مکمل بدنسازی

چرا می خواهید مکمل ها را مصرف کنید ؟ اگر پاسخ شما این است که من می خواهم به ورزش کمتر و آزادی بیشتری در رژیم غذایی من ، و سپس این مکمل را برای شما کار نمی کند.

برای مثال کسانی که می گویند که من نمی خواهم به خوردن میوه ها و سبزیجات, بنابراین من خوردن مولتی ویتامین آنها در اشتباه هستند.

مکمل تنها برای کسانی که یک رژیم غذایی اصولی و یک برنامه خوب برای ورزش منظم مفید هستند.

چنین افرادی علاوه بر برنامه ریزی واقع بینانه می آیند. آنها می دانند که مکمل های بدنسازی شگفتی با آنها کار نخواهد کرد. در عوض ، آن را تسریع پیشرفت خود را.

اگر یک راه وجود دارد برای رسیدن به نتیجه مورد نظر بدون استفاده از مواد افزودنی و تنها با تغذیه و ورزش, این است که قطعا روش ارجح.

فصل اول: مولتی ویتامین ها

مولتی ویتامین ها ، چرا و برای چه کسی ؟

ویتامین ها اثرات مختلفی بر روی بدن شما دارند مکمل های بدنسازی که می توانید یک مقاله طولانی در مورد آنها بنویسید. اما اگر رژیم غذایی خود را در نظم نیست ، قرص های مولتی ویتامین برای شما کار نخواهد کرد.

مکمل مولتی ویتامین
ویتامین ها برای متابولیسم ، هضم و جذب مواد غذایی ضروری هستند ، نقش یک کاتالیزور در بدن ، رشد و توسعه سلول ها و تقویت سیستم ایمنی بدن را بازی می کنند.

در مواردی که فرد کمبود ویتامین شدید دارد ، پزشک به مکمل ها برای حل مشکل کمک می کند. اما به طور کلی ، اصلاح رژیم غذایی و تغییر شیوه زندگی بهترین راه برای مقابله با کمبود ویتامین است.

ترکیبات مولتی ویتامین
در مولتی ویتامین ها ، شما می توانید این را پیدا کنید:

ويتامين آ
ویتامین D ویتامین

ویتامین K.
ويتامين سي
ویتامین های B1 ، B2 ، B3 ، B5 ، B6 و B12
بیوتین
کالين
اسید فولیک.
کلسیم
کلريد.
کرم
عسل آهن

منيزيم.
منگنز
مولیبدن
فسفر
پتاسیم
سلنیوم
روی

در برخی از قرص ، مکمل های بدنسازی شما می توانید آیتم ها را پیدا کند ، اما موارد دیگر اضافه خواهد شد.

این خوب نیست ، زیرا آنها از جذب جلوگیری می کنند ، ریشه علمی ندارند. برخی از شرکت ها توجیه عدم کسب و کار ، آنها را به این کلمات خود را (و یا تحقیقات انجام شده توسط آنها خود را).

در حقیقت, هر مورد کمک می کند تا برای جذب موارد دیگر. مصرف کلسیم محتوای ویتامین B12 را افزایش می دهد و روی به جذب سلنیوم کمک می کند. اگر بدن شما کم روی است ، شما با مشکل کمبود ویتامین A مواجه هستید و کمبود اسید فولیک می تواند منجر به کمبود ویتامین A شود.

بهتر است ویتامین ها را با معده خالی مصرف نکنید. از سوی دیگر ، قبل از مصرف ویتامین ها ، مصرف آب و غذا به اندازه کافی مفید است.

این امر مستلزم به خصوص جذب ویتامین های خاص با چربی است. برای انجام این کار ، پس از خوردن ، بهتر است ویتامین ها را در زمان مصرف کنید.

ویتامین D

ویتامین D یکی از مهم ترین ویتامین ها برای بدن است.

بسیاری از مردم به خصوص خانم ها و کسانی که خانه خود را به طور منظم ترک صورت کمبود ویتامین D.

قبل از مصرف قرص های ویتامین D ، یک ایده خوب برای انجام آزمایش خون است.

مصرف دوز بالای ویتامین D برای مدت زمان طولانی یک ایده خوب نیست. مصرف بیش از حد این ویتامین فقط به عنوان خطرناک به عنوان فقر است.

مکمل بدنسازی با ویتامین D

اگر پزشک ویتامین D تجویز کرده است ، مکمل های بدنسازی همان اندازه و همان شکل به عنوان ویتامین نشان داده شده توسط او را.

در غیر این صورت ، از او بخواهید دوز کم ویتامین D را به عنوان یک مکمل مصرف کند.

گاهی اوقات آقایان آهن بیش از حد. مصرف قرص با آهن برای آنها مضر است.

توجه: مکمل های مولتی ویتامین را دور از دسترس کودکان نگه دارید. به خصوص مکمل های حاوی آهن. اگر یک کودک مقدار زیادی از این قرص می خورد ، زندگی خود را در معرض خطر باشد.

فصل دوم: پروتئین

اگر شما به دنبال یک راه برای کمتر غذا خوردن پروتئین در طول روز, اما ساخت عضله زیرا شما می خواهید برای خرید پروتئین شما در حال ساخت یک اشتباه است.

پروتئین ، مانند هر مکمل بدنسازی دیگر ، مکمل رژیم غذایی خود را.

مهم ترین مواد غذایی است که باعث تحریک بدن خود را به سنتز پروتئین عضلانی پروتئین است.

پروتئین حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد و به کنترل سطح قند خون کمک می کند.

از سوی دیگر پروتئین شما اقامت در سیر دیگر باعث می شود. جذب و جذب پروتئین نیز نیاز به کالری بیشتری دارد. همه اینها به شما امکان می دهد مکمل های بدنسازی درصد چربی بدن را با کمک پروتئین کاهش دهید.

مکمل پروتئین

علاوه بر این ، کسانی که می خواهند برای به دست آوردن وزن می توانید سرم بدنسازی در کوکتل شب خود استفاده کنید.

برای کسانی که قصد از دست دادن وزن, پروتئین کمک می کند تا به از دست دادن عضلات. در برنامه افزایش وزن ، این برنامه به شما کمک می کند وزن خود را به شکل عضله ، نه چربی به دست آورید.

محصولات لبنی ، تخم مرغ ، گوشت ، مرغ و ماهی مهمترین منابع پروتئین هستند.

این پروتئین شیر است. همان پروتئینی که در سالهای اول زندگی با شیر مادر دریافت کردید.

برای کسانی که مشکل هضم محصولات لبنی دارند ، می توانید از مکمل های بدنسازی هیدرولیز شده (هر دو CPP و PPI) استفاده کنید. با این حال ، قیمت بالاتر است.

در هر مرحله ، شما می توانید در مورد یک لیوان پروتئین است. برخی از افراد ممکن است بیش از یک قرار ملاقات در روز نیاز. چیزی است که بهتر است به استخدام یک متخصص برای شما.

شما می توانید پروتئین قبل یا حتی در طول تمرین خود را. اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن ، اشتها خود را با مصرف پروتئین به طور منظم نیم ساعت قبل از غذا را کاهش دهد.

فصل سوم: امگا-3

سلول های بدن شما دائما در حال تولد و مرگ هستند. این سلول ها نیاز به اسیدهای چرب ضروری برای تجدید.

یک رژیم غذایی مناسب حاوی مقدار زیادی از این اسیدهای چرب کمک خواهد کرد که بدن خود را سالم و آماده نگه دارید.

اسیدهای چرب برای متابولیسم و هورمون ها مفید هستند. این مواد تقویت سیستم ایمنی بدن شما.

اگر شما یک رژیم غذایی مناسب شما مشکلات دوره نقاهت بعد از تمرین بدون اسیدهای چرب لازم در بدن شما داشته باشد.

نکته مهم این است که امگا 3 خود خواص قابل توجهی ندارد. این کمک می کند تا بقیه تابع مواد غذایی بهتر و موثر تر. علاوه بر این در صورت عدم وجود اسیدهای چرب و افزایش مصرف مواد غذایی لازم به خودی خود نمی تواند کار کند.

این به این معنی است که یک رژیم غذایی سالم نیاز به هر دو ضروری و امگا 3 غذاهای با هم.

ماهی چرب یک منبع عالی برای به دست آوردن امگا 3 است.

خرید و مصرف امگا 3 تضمین سلامت شما نیست. مکمل های بدنسازی شما همچنین باید فرم طبیعی این اسید چرب و مصرف مناسب آن به منظور صرف دقت به اندازه کافی را انتخاب کنید.

افزودنی های فیتوشیمیایی یا افزودنی های سبز
در گیاهان ، شما می توانید تمام مواد لازم برای بدن مانند چربی ، پروتئین ، کربوهیدرات ها ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی را پیدا کنید. به همین دلیل کارشناسان دائما توصیه می کنند که میوه ها و سبزیجات بیشتری مصرف کنند.

فرض بر این است که این مکمل بدنسازی نیز همان نقش را در بدن شما انجام می دهد. هدف از مصرف مکمل های فیتوشیمیایی ، ارتقاء سلامت و آمادگی جسمانی است.

این افزودنی ها از همه نوع هستند و نمی توانند مکمل های بدنسازی در یک دسته خاص طبقه بندی شوند و در مورد آنها صحبت کنند.

با توجه به طیف گسترده ای از این مکمل ها ، بهتر است قبل از مصرف آنها با یک متخصص مشورت کنید. اکثر مردم لازم نیست این مکمل به عنوان یک قاعده با کمک از ویتامین ها و پروتئین و همچنین مواد غذایی سالم و ورزش می تواند دستیابی به آنها مورد نظر سلامت و تناسب اندام.

مکمل پروبیوتیک

وقتی که می آید به باکتری ها ، ما معمولا در مورد بیماری های مختلف و مشکلات گوارشی یاد بگیرند. حق با ماست برخی از باکتری ها واقعا خطرناک و حتی ترسناک است.

اما این به تمام باکتری ها اعمال نمی شود. در میان باکتری ها ، چند که بسیار خوب و مفید وجود دارد.

هنگامی که ما مصرف سبزیجات تازه ، محصولات لبنی و میوه ها ، ما تعداد زیادی از این باکتری های مفید به بدن ما ارسال.

اما این موجودات خوب می تواند حذف شود به دلیل تغذیه نامناسب غذاهای فراوری شده و شیرین کننده های مصنوعی, استرس, شیوه زندگی نامناسب و نامنظم خواب.

یکی از این باکتری ها که گاهی اوقات به عنوان یک مکمل برای بدنسازی استفاده می شود ، لاکتوباسیل است. این باکتری در ماست یافت می شود و همچنین می تواند با اسهال و بیماری های عفونی مبارزه کند. این باکتری ها در واژن فراوانند و انجام وظیفه تنظیم pH و خلوص محیط واژن.

Bifidobacteria نیز در روده انسان وجود دارد.

به عنوان یک قاعده ، با یک رژیم غذایی سالم ، این باکتری ها می توانند خود را چند برابر کنند و به ندرت نیاز به مصرف مکمل دارند.

جهان زندگی می کنند از مکمل های بدنسازی
اگر شما بازدید از فروشگاه مکمل های بدنسازی ، شما متوجه خواهید شد که لیستی از مکمل های بسیار طولانی تر از ما در اینجا ارائه شده است.

انواع مختلفی از مکمل ها مانند وی ، کازئین ، کراتین و لوسین وجود دارد که هر کدام برای یک هدف خاص و به روش های مختلف استفاده می شود.

اما در اغلب موارد ، شما هیچ چیز به غیر از یک رژیم غذایی سالم ، خواب کافی ، یک برنامه تمرین ، پروتئین و شاید یک مولتی ویتامین نیاز ندارد.

دیگر مواد افزودنی مهم, مانند کافئین, مکمل های بدنسازی را می توان از قهوه به دست آمده, و شما لازم نیست به صرف پول برای خرید آن.

علاوه بر این ، خواب یک مکمل ارزان و بسیار مفید است. اگر به اندازه کافی بخوابید ، بدن شما زمان کافی برای ترمیم بافت و سنتز پروتئین خواهد داشت و همچنین تمرین بسیار پر انرژی در نوبت بعدی خواهید داشت. آیا این مکمل بدنسازی رایگان را نادیده بگیرد.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن کافئین به برنامه های خود را برای اولین بار صبر کنید تا این عادت از پروتئین و ویتامین ها نیز می تواند تشخیص اثر این مکمل.

هرگز در مورد اولین وعده غذایی ، تمرین بعدی و آخرین مکمل را فراموش کرده ام!

منبع : https://mokamelhaa.ir/category/supplement/