صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:
پیشنهادات برای گسترش خط 1 متروی پاریس به شدت توسط یک گروه محیط زیست محلی مخالفت می کند، که می گوید این پروژه بخشی از جنگل وینسنس پایتخت را نابود می کند و تنوع زیستی منطقه را برای همیشه از بین می برد.
گروه Touche pas à mon Bois de Vincennes ("جنگل وینسنس را دست نزنید") می گوید که پروژه توسعه مترو در خط 1 پاریس منجر به "قتل عام" و مثله کردن "غیرقابل جبران" پارک عمومی جنگلی خواهد شد. در بخش شرقی پاریس
«وقتی در مورد درختان قطع شده صحبت می کنیم، فقط مربوط به درختان نیست. ماری نوئل برنارد، یکی از اعضای Touch pas à mon bois توضیح می دهد که همه این درختان خانه گونه های محافظت شده هستند. "تأثیر بر محیط زیست بسیار زیاد است. متأسفانه اکوکشید هنوز در قوانین فرانسه به رسمیت شناخته نشده است. اما این یک اکوکشید خواهد بود."
مترو 1 مستقیماً از مرکز پاریس میگذرد، از منطقه تجاری La Défense در غرب تا Chateau de Vincennes در شرق. این پروژه سه ایستگاه جدید را به انتهای شرقی خط اضافه خواهد کرد و مترو را به دو حومه پاریس گسترش می دهد: Montreux و Fontenay-sous-Bois. Île-de-France Mobilités، سازمان حمل و نقل که بر خطوط حمل و نقل و شرکت های مختلف فعال در منطقه ایل دو فرانس نظارت می کند، تخمین می زند که روزانه 95000 مسافر جدید از سه ایستگاه جدید عبور می کنند.
برای افرادی که در این مناطق زندگی می کنند، این بزرگ شدن راه جایگزینی برای ورود به مرکز پاریس فراهم می کند، بنابراین ازدحام در بزرگراه ها و ازدحام بیش از حد در خطوط حمل و نقل عمومی پر ازدحام می کاهد. RER A، یک خط قطار شهری که مرکز پاریس را به La Défense و Fontenay-sous-Bois نیز متصل می کند، شلوغ ترین خط راه آهن اروپا است.
"خسارت جبران ناپذیر"
اما علیرغم مزایا، مردم محلی نگران تأثیر فاجعه بار این طرح بر محیط زیست هستند. طوماری که توسط Touche pas à mon bois راه اندازی شد و بیش از 60000 امضا جمع کرد، گفت: "هزاران درخت که برخی از آنها صدها سال دیگر قطع خواهند شد" تا راه را برای پروژه ای به ارزش 1.3 میلیارد یورو هموار کند.
برنامه های توسعه نشان می دهد که استفاده از دستگاه حفاری تونل مستلزم جنگل زدایی به مساحت 20000 متر مربع است. Touche pas à mon bois می گوید که این آسیب "غیرقابل برگشت خواهد بود" و افزود: "هیچ یک از ما در طول عمر خود هرگز درخت را مانند امروز نخواهیم دید".
Île-de-France Mobilités سعی کرد با بیان اینکه جنگل زدایی را با کاشت مجدد منطقه ای سه برابر مساحت تحت تأثیر محل کار، به ساکنان اطمینان دهد. این سازمان می گوید که کل منطقه آسیب دیده دوباره کاشته می شود و تنها 200 متر مربع باقی می ماند که دوباره "سبز" نخواهد شد.
برنارد این وعده ها را مسخره می کند. زمانی که محیط زیست آنها نابود شود، حیوانات دیگر هرگز بازنخواهند گشت. آنها می گویند که این را "جبران" می کنند. این یعنی چی؟ شما نمی توانید صدها سال تخریب یک اکوسیستم را جبران کنید."
هیدالگو زیر آتش
بسیاری از اعضای تیم و دیگر مخالفان این پروژه، آن هیدالگو، شهردار پاریس را مقصر می دانند، اگرچه برنامه های اولیه این پروژه در سال 2013، یک سال قبل از انتخاب او، چراغ سبز نشان داده شد. پیشنهادات برای گسترش خط در واقع در سال 1934 ارائه شد.
نظرات گروه های فیس بوک که علیه این پروژه بسیج می شوند، هیدالگو، یکی از اعضای حزب سوسیالیست که با حزب سبز متحد شده است، انتقاد کرده و آن را به ریاکاری متهم کرده است.
«مایه تاسف است. او از محیطزیست دفاع میکند، اما در تخریب برخی از جنگلهای باشکوه، تاریخی و طبقهبندیشده تردیدی ندارد، در حالی که دیگری او را متهم کرد که در نقش شهردارش به شهر آسیب زیادی وارد کرده است.
این ریفرین معروف هیدالگو است که هدف آن یک کمپین آنلاین با استفاده از هشتگ بود #Sckage Paris (#پاریس تراش) با اتهام سوء مدیریت شهر و تبدیل پایتخت به "تپه زباله". تحقیر آنلاین شهردار از بین نمی رود: این تحقیر حتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در آوریل شدت گرفت و به خاری در کمپین سیاسی او تبدیل شد، زیرا او سعی داشت خود را به عنوان یک کاندیدای سبز آگاه و مترقی از محیط زیست معرفی کند.
تغییر آب و هوا
برای برنارد، تخریب بخشی از جنگلهای وینسنس یک مشکل آب و هوایی و همچنین تنوع زیستی است. او به افزایش دما در پایتخت اشاره کرد و تاکید کرد که پاریس به "ریه های" خود نیاز دارد - فضاهای سبزی که به کاهش اثرات جزیره گرمایی شهر در شهرهای بزرگ کمک می کند.
"من می دانم که یک جنگ انتخاباتی وجود دارد. اما اینها همان افرادی هستند که برای COP26 به راهپیمایی های آب و هوایی خواهند رفت. هیچ نکته ای ندارد!"
Touche pas à mon bois با دقت روشن می کند که مخالف گسترش کامل خطوط حمل و نقل نیست، اما در عوض از مقامات می خواهد که جایگزین هایی مانند گسترش خطوط تراموا یا حتی هدایت مجدد پول پروژه به ارتقای خط راه آهن RER A را در نظر بگیرند.
این پروژه موضوع یک تحقیق عمومی - از 31 ژانویه تا 2 مارس - خواهد بود که به ساکنان مناطق آسیب دیده اجازه می دهد سؤالات خود را بپرسند، به پیشرفت های پیشنهادی پاسخ دهند و نگرانی های خود را بیان کنند. اگر مخالفت عمومی قابل توجهی با این پروژه وجود داشته باشد، مقامات حمل و نقل ممکن است مجبور شوند طرح ها را پس بگیرند یا آنها را به تابلوی نقشه برگردانند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- ترفند های خانه داری و زندگی - مجله لایف ویکی
- ساعت زنانه اصل و ارجینال تا 60% تخفیف
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- امیدوارم بین المللی بسکتبال مربی لایحه چک, سهام دلخراش COVID-19 بازیابی داستان
- بالن ته گرد چیست ؟
- نویسنده و تولید کننده تلویزیون و سابق رپ جنسن Karp می یابد فرفره پس از KROQ 106.7 FM شلیک
- 8 روش رایج برای افزایش شمار بازدیدهای سایت از راه تقویت سئو
- دولت خواستار گسترده coronavirus آزمون برای همه ساکنان و کارکنان ماهر خانه های پرستاری
- لاک پشت های دریایی به سواحل تایلند باز می گردند زیرا کووید-19 گردشگران را دور نگه می دارد
- Garcetti تیم کمک LA خانه های پرستاری با یک بار-یک-ماه تست