عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ تعجب بر انگیز و عجیب و غریب

تعمیر ساید بای ساید با مشکل عجیب و غریب!داستانی درباره تعمیر ساید بای ساید که بسیار جالب و شنیدنیست مربوط به ف

توسط AKHBAREBARTAAAR در 2 دی 1399

تعمیر ساید بای ساید با مشکل عجیب و غریب!

داستانی درباره تعمیر ساید بای ساید که بسیار جالب و شنیدنیست مربوط به فروردین امسال است که یک روز یکی از مشتری هایمان ابتکاری از خودش به خرج داده بود و به دلیل ندانستن یا حماقت در داخل یخ ساز سمت فریزر در جای یخ ساز آن نوشابه ریخته بود به اینصورت که شلنگ آب ساید را در نوشابه وارد کرده بودند و به گمان اینکه یخ ها نوشابه ای درست می شوند!

از آنجایی که کلاً داخل آبسردکن و یخ ساز نباید نوشابه و شربت و هر چیز دیگر به‌ غیر از آب بریزیم ایشان از طریق شلنگ متصل به ساید نوشابه وارد یخ ساز کرده بودند و خودشان هم بعد از یک مدت نمیدانستند مشکل از کجاست و یخ ساز به جای یخ فقط آب نارنجی میداد و این مسئله ناراحتش کرده بود چون که شب فردای آن روز قرار بود که مهمان های بسیاری به خانه اش بروند.

بعد با ما تماس گرفتند و گفتند برای تعمیر ساید بای ساید اینجا کلیک کنید،که از یخ سازشون آب نارنجی می آید و ما هم با تعجب فراوان و ناباوری به ایشان گفتیم که اصلاً امکان ندارد! چون امکان یخ نساختن دستگاه وجود دارد اما وجود آب نارنجی معلوم نیست که از کجاست، به اون خانم توصیه کردیم تا موقعی که به آنجا میرسیم هیچ گونه بررسی و دست کاری خود سری را انجام ندهند و منتظر رسیدن ما باشند.

خلاصه ما به خانه ی آن خانم رفتیم و دیدیم که به گفته ی خودشان آب نارنجی از یخ ساز به جای یخ می آید و برایمان بسیار غیر قابل باور و عجیب بود!

بررسی مشکل ساید بای ساید

با تعجب تمام یخچال ساید بای ساید را بررسی کردیم تا مشکل را پیدا کنیم و تمام جاهای یخچال ساید بای ساید و حتی لوله ها و اتصالات آبی یخچال را هم چک کردیم و در آخر آب خارج شده از یخ ساز و آبسرد کن را بو کردیم و چشیدیم و متوجه شدیم این خانم داخل‌ یخ ساز نوشابه ریخته و خودش هم اصلاً یادش نبود!

او که گیج شده بود گفت: این کار را هفته ی پیش انجام داده بودم تا برای فردا شب که مهمان دارم یخ های نوشابه ای نارنجی داشته باشم و تا امروز از آن استفاده ای نکرده بودم که متوجه خراب کاریم بشوم و به کل فراموش کرده بودم که داخل آب سرد کن و یخ ساز نوشابه ریخته ام!

ما به ایشان گفتیم که اگر نوشابه یخ نمیزد و بیشتر داخل مخزن یخ ساز و آبسرد کن باقی میماند، به دلیل اسیدی بودن نوشابه امکان تجزیه شدن پلاستیکی آن قسمت یخچال وجود داشته و شانس آوردید که تا وقتی دیر شود متوجه شدید.

وقتی از او دلیلش کارش را پرسیدیم گفت: داخل اینستاگرام دیده بودم که در یخ ساز نوشابه میریزد و یخ های نوشابه ای از یخ ساز بیرون می آیند و اینگونه دیگر نیازی نیست یخ معمولی جلوی مهمان ها گذاشت و اینجوری هم با کلاس تر است هم جذاب و جدید!

بعد از اینکه تکنسین های دکتر آچار تعمیر یخچال ساید بای ساید را تعمیر کردند و به شرکت برگشتند و موضوع را برای ما تعریف کردند یکی از عجیب ترین و جالب ترین خاطره ها با تعمیر این یخ ساز برای ما ماندگار و ثبت شد و توصیه ما به تمامی خانم ها و آقایان این است که هر چیزی که در اینترنت، اینستاگرام، تلگرام و... میبینید صرفاً درست نیست و هر بلایی را سر وسایل هایتان و خودتان نیاورید!

لینک منبع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن