تیونر HKS توربوشارژر بزرگتر و اینترکولر جدید با سیستم پاشش سوخت یکپارچه روی آن نصب و ECU را اصلاح و ریمپ کرده است؛ بنابراین اکنون ۳۷۵ اسب بخار قدرت تولید میکند. شاسی خودرو نیز با میله های ضد رول در قسمت پایین خودرو تقویت شده و کار بر روی دیفرانسیل برای بهبود هندلینگ انجام شده است. همچنین مجموعهای از طرحهای سیاه پیانویی و کرومی برای فضای داخلی وجود دارد؛ اما هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نشده است.در مدلهای LE یا XLE تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ چراغ مهشکن، آینههای گرمشونده با چراغهای راهنمای LED توکار، رینگهای ۱۶ اینچی با ظاهر جدید مفرغی تیره مختص مدل ۲۰۱۹، همراه با اسپویلر کناری در عقب بهعنوان امکانات اختصاصی ارائه شدهاند. در میان دیگر ویژگی های این مکانیک ، ما همچنین پیدا می کنیم نصب عمیقاً بازبینی شده است با تعلیق کاهش 30 میلی متر ، کمک فنرهای جدید ساکس و یک میله ضد رول جلو بزرگ.

همچنین این صفحه به دوربین خودرو وصل است و در هنگام دنده عقب، پشت سر ماشین را به راننده نشان می دهد و در هنگام پارک کردن نیز فاصله را تا مانع یا ماشین پشتی، به راننده هشدار می دهد. از نظر زیبایی شناسی ، تویوتا یاریس GRMN جدید دارای یک جلوپنجره لانه زنبوری به همراه برچسب هایی است که گروه نوری را پوشش می دهد. در داخل ، فرمان اسپرت سه پره (از GT86 وام گرفته شده است) با نشان GRMN ، یک مجموعه ساز مرکزی جدید با صفحه TFT ، پدال های آلومینیومی اسپورت و اهرم دنده جدید خودنمایی می کند. اسپویلر عقب و سپر ، که اکنون مجهز به اگزوز مرکزی است ، همراه با رینگ های 17 اینچی BBS ، تصویر زیبایی را تکمیل می کند. با توجه به مدل های قبلی، می توان متوجه شد که به طراحی داخلی یاریس GR اهمیت ویژه داده شده است. تویوتا GR یاریس برای به نمایش گذاشتن سرعت کنونی، به پیست معروف تسوکوبا در ژاپن منتقل شد که در آن، تنها طی ۵۸٫۴ ثانیه یک دور پیست را پشت سر گذاشت.

سپس کیت ۱۰۰ اسب بخاری تقویت پیشرانه (سیستم تزریق نیتروس اکسید) به خودرو اضافه شد و اسب بخار تولیدی را تا ۴۷۵ واحد افزایش داد؛ خوب فکر کنید، این رقم وقتی باورنکردنی است که قطعات داخلی پیشرانه دستنخورده باقی مانده باشد. اولین چیزی که این تویوتا GR یاریس را از مدل معمولی متمایز میکند، کیت بدنه Rocket Bunny است که تغاریهای گلگیر جلو و عقب و همچنین بال عقب برجسته را به آن میافزاید. چراغ های مه شکن ، مانند آینه های نمای بیرونی ، دارای رنگ مشکی هستند که با رنگ سقف مطابقت دارد و لوگوی GRMN برای اولین بار در کنار آن ظاهر می شود. رانندگی با این خودرو حتی میتواند سرگرمکننده نیز باشد، به شرط آنکه بتوانند بر تأخیر جزئی دریچه گاز که در سرعتهای پایین روی میدهد، غلبه کنید. حال یک گروه تلاش کردهاند با انتشار یک رندر این ایدهها را به واقعیت نزدیکتر کنند. بااینحال، متخصصان بازار خدمات پس از فروش و تیونینگ خودرو در شرکت HKS تصمیم گرفتند آن تویوتا یاریس را بهطور گسترده اصلاح کنند و نتیجهی کار بسیار جالب به نظر میرسد. “با تشکر از سب ، جولین ، الفین و اسکات ، که در جاده های بسیار سخت در ساردینیا واقعا خوب رانندگی کردند ، ما توانستیم دریابیم که آب دریا چقدر خوشمزه است.

تویوتا GR یاریس در فرم موجود، خودرویی بسیار چشمگیر به شمار میرود و نظر بسیاری از کارشناسان را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. و این عملکرد برجسته تنها به خاطر کشش و چابکی بالای شاسی یا پاسخ آنی فرمان نیست بلکه پرفورمنس خودرو نیز بسیار احساسبرانگیز است. به گزارش موتوروان هاچبک ژاپنی پس از حدود دو ماه بررسی این عنوان را نصیب خود کرد و مدلهایی مانند فیات ۵۰۰، کوپرا فورمنتور، فولکسواگن ID.3، اشکودا اکتاویا، لندرور دیفندر و سیتروئن C4 را پشت سر گذاشت. اوانس ، با همکاری اسکات مارتین ، روز آخر را با یک پیروزی در مرحله قدرتمند SS17 آغاز کرد تا برتری خود را نسبت به جایگاه سوم افزایش دهد ، و همچنین در SS19 سریعترین بود. HKS از نسخهی قدرتمند و سریع هاچبک اسپرت تویوتا GR یاریس رونمایی کرد که به لطف تیونینگ پیشرانه، قدرت آن از ۲۵۰ به ۴۷۵ اسب بخار افزایش یافته است. یاریس GR مجهز به سیستم دو دیفرانسیلی است و گیربکس شش سرعته آن به صورت دستی می باشد. زیر کاپوت Yaris GRMN تپش می زند موتور بنزینی 1.8 – توسعه یافته در مرکز TMUK در انگلستان – با کمپرسور جابجایی مثبت از بن CV 212 در ترکیب با گیربکس شش سرعته دستی.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تويوتا ياريس 2008 لطفا به بازدید از وب سایت ما.