ساخت بک لینک درست - استراتژی لینک سازی و روشهای صحیح لینک بیلدینگ

وقتی سایتی در مدتی بیشتر از 5 ثانیه بارگذاری شود بدون شک کاربر آن سایت را ترک خواهد کرد . فاکتورهای سئو خارجی

توسط AKHBAREBARTAAAR در 27 دی 1399

وقتی سایتی در مدتی بیشتر از 5 ثانیه بارگذاری شود بدون شک کاربر آن سایت را ترک خواهد کرد . فاکتورهای سئو خارجی شامل بهیود سایت شما در صفحات گوگل،درک کاربر از سایت شما،مرتبط بودن،اعتماد و اتوریتی یا قدرت سایت شما میباشد. اما خدمات سئو شامل چه مواردی می باشد ؟ خدمات سئو شامل سئو داخلی on page و سئو خارجی off page می باشد . لینک سازی خارجی جزو موارد مهمی از سئو off page به شمار می رود که با وجود آن می توان به بهبود رتبه سایت بسیار کمک کرد. سئو خارجی یا OFF PAGE چیست؟ سئو داخلی سایت چیست؟ همانطور که گفته شد خدمات سئو به دو دسته تقسیم می شود تکنیک هایی که داخل سایت انجام میگیرد و مربوط به محتوا و طراحی سایت است ؛ سئو داخلی و تکنیک هایی که در بیرون سایت انجام می گیرد ؛ سئو خارجی می باشد . از نظر بازاریابان بک لینک سازی نوعی تبلیغات به شمار می آید بدین صورت که لینک صفحات سایت شما در سایت های معتبر قرار می گیرد و بازدیدکنندگان آن سایت ها از صفحات شما نیز بازدید می کنند . سئو سایت در طراحی وب سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا باعث افزایش رتبه سایت از نظر گوگل می شود و سایت شما در صفحه اول گوگل بالا می آید.

سئو سایت یا به عبارت دیگر بهینه سازی سایت در صورتی به دست می آید که مطالب سایت از مقررات گوگل و سایر جستجوگرها پیروی کند. سایت برترین ها از این دست سایت های جامع است که در هر دسته، مطلبی برای گفتن دارد و می تواند موجب بالا رفتن بازدید شما بشود. همچنین استفاده از شبکه توزیع محتوا CDN باعث می گردد تا سرعت سایت برای هرکدام از کاربران شما در هر نقطه ای افزایش یابد . سرعت لود سایت می تواند مهمترین نکته ای باشد که کاربران به آن توجه می کنند . به جرات می توان گفت بک لینک یکی از مهمترین فاکتورهای سئو می باشد و این روزها کمتر سایتی را در نتایج جست و جو می بینیم که بدون بک لینک های خوب توانسته رتبه خوب بگیرید. چون صفحه اصلی معمولا از مهمترین صفحات هر سایت هستند و گوگل نیز بخوبی این را میداند که یک لینک در صفحه اصلی میتواند ارزش زیادی داشته باشد. هر چه مقاله های شما بیشتر باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود حداقل محتوای سایت 700 کلمه باید باشد .

نخست آنکه بسیاری مواقع افراد برای لینک دادن به یک مطلب از کلمه “اینجا” کلیک کنید (یا در انگلیسی click here) استفاده میکنند. بهترین روش سئو آف پیج ، تولید محتوا برای معرفی سایت شما در سایت های دیگر به عنوان یک سایت مرجع است.که به آن ریپورتاژ آگهی میگوییم. اما در صورتی که این روش جواب نداد باید در مواقع زیر از Disavow استفاده کنید. برای دریافت خدمات فرم زیر را پر کرده و ارسال کنید. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است. با اینکه گوگل مدام در حال تغییر و بهبود الگوریتمهای خود است ولی همچنان بکلینک یکی از فاکتورهای مهم در رتبهبندی محسوب میشود. اگر میخواهید در کلمات کلیدی پر رقابت جزو رتبه های بالای موتورهای جستجو باشید ، “باید” روی این فاکتور مهم تمرکز کنید. یکی کار هایی که گوگل همیشه روی آن پافشاری می کند ، نمایش سایت های باکیفیت و مناسب به کاربران است در حقیقت هر چه سایت ها باکیفیت تر و مناسب تر باشند در جایگاه بهتری قرار خواهند گرفت ، وقتی جایگاه یک سایت در موتور جست و جو مناسب باشد قاعدتا بازدید کننده آن نیز بیشتر خواهد شد .

به Links to your site سپس Most linked content و بر روی More کلیک کنید. وقتی سایت شما ریسپانسو باشد امکان دارد در مرورگرهای تلفن همراه در صفحه اول قرار بگیرد و این نکته بر سئو سایت تاثیر بسیاری خواهد گذاشت . برای قرار گرفتن در صفحه اول موتور جست و جو ترفندهای مختلفی وجود دارد که مطمئن ترین و بهترین آنها سئو سایت است . بدین منظور باید تمامی مطالب سایت را دسته بندی نمایید ، حداقل استفاده از پیغام های Popup و المان های گمراه کننده ، ایجاد فهرست برای محتوا و مقالات ،حداقل استفاده از عناصر و المان های گرافیکی ،ایجاد عنصر جست و جو در سایت برای کاربر و … Silo در اصل یکی از تکنیک های SEO است و به معنای گروه بندی محتوای مرتبط به صورت سازمان یافته و منظم است. موتورهای جستجو برای محاسبه رتبه بندی از عوامل متعددی برای نمایش نتایج جستجو استفاده میکنند. برای مخفی کردن محتوا از موتورهای جستجو از robots,txt استفاده نکنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن