راهنمای خرید Android Box

با کمک Android Box می توانید تلویزیون خود را به یک تلویزیون اندروید باکس هوشمند ازینجا بخرید. تبدیل کنید! Andr

توسط AKHBAREBARTAAAR در 24 مرداد 1399
با کمک Android Box می توانید تلویزیون خود را به یک تلویزیون اندروید باکس هوشمند ازینجا بخرید. تبدیل کنید! Android Box یک جعبه تلویزیون است که با سیستم عامل اندروید کار می کند ، به کمک آن می توانید تمام برنامه های تلفن های اندروید باکس اندرویدی را در تلویزیون خود اجرا کنید و کارهای مورد علاقه خود را مانند تماشای فیلم ، مرور و بازی بازی ها را انجام دهید.

کاربرد Android Box چیست؟

در اینجا مهمترین برنامه های Android Box که این اندروید باکس دستگاه را محبوب کرده اند آورده شده است: تماشای فیلم با کمک این دستگاه می توانید به راحتی به شبکه های اندروید باکس پخش فیلم آنلاین مانند: Filimo و Nemava دسترسی پیدا کرده و به راحتی فیلم مورد علاقه خود را با کیفیت بالا تماشا کنید. مسابقات ورزشی مستقیم را تماشا کنید Android Box به شما اندروید باکس امکان می دهد تا به راحتی به شبکه های پخش آنلاین ورزشی دسترسی داشته باشید و به صورت زنده تماشا کنید. بازی یکی از محبوب ترین اندروید باکس برنامه های کاربردی Android Box بازی کردن است. این دستگاه قابلیت اجرای بسیاری از بازی ها را دارد. برخی از مدل های Android Box همچنین از اتصال گیم پد پشتیبانی می کنند. وب گردی با کمک Android Box می توانید حس جدیدی اندروید باکس از مرور وب را تجربه کنید. همچنین می توانید به راحتی شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود را مانند اینستاگرام ، توییتر و یوتیوب بررسی کنید. پخش موزیک با جعبه اندرویدی به جدیدترین موسیقی دسترسی خواهید اندروید باکس داشت و می توانید موسیقی مورد علاقه خود را جستجو و پخش کنید.

کدام تلویزیون ها می توانند به Android Box وصل شوند؟

Android Box از طریق WiFi به تلویزیون متصل می شود و تلویزیون شما لازم نیست که هوشمند باشد. بیشتر جعبه های اندرویدی اندروید باکس موجود در بازار با استفاده از درگاه HDMI به تلویزیون متصل می شوند. اما اگر تلویزیون شما از درگاه HDMI پشتیبانی نمی کند ، نگران نباشید. Android جعبه هایی وجود دارد اندروید باکس که با استفاده از AV به تلویزیون متصل می شوند.

جعبه های اندرویدی موجود در بازار

دستگاه های Android Box معمولاً از درگاه های ورودی و خروجی HDMI ، USB و ورودی صوتی و همچنین امکان نصب کارت حافظه اندروید باکس ، GPS ، بلوتوث و کارت های شبکه Wi-Fi پشتیبانی می کنند. جعبه های اندرویدی موجود در بازار نیز با یکدیگر متفاوت هستند که با توجه به نیاز خود می توانید بهترین گزینه را برای شما انتخاب کنید. اندروید باکس پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری اندروید باکس برای خرید Android Box ، ابتدا لیستی از خواسته ها و نیازهای خود را تهیه کنید اندروید باکس تا بتوانید هنگام بررسی مدل های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن