دانلود کتاب داستان

یکی از بهترین روش های یاد گرفتن زبان های مختلف خواندن کتاب های داستانی است که به این زبان ها نوشته شده اند. کت

توسط AKHBAREBARTAAAR در 24 آذر 1399
یکی از بهترین روش های یاد گرفتن زبان های مختلف خواندن کتاب های داستانی است که به این زبان ها نوشته شده اند. کتاب های زبان، شما را با نکته های ظریف زبان آشنا می کند. این کتاب ها باعث می شوند تا شما بتوانید با این زبان ها آشنا شوید و مهارت خواندن را در خود تقویت کنید. همچنین خواندن کتاب داستان های زبان های خارجی، دایره لغات شما را وسیع تر می کند.
دانلود کتاب داستان
دانلود کتاب داستان

کتاب های داستان زبان اصلی را از کدام سایت بخریم؟

سایت هایی که لینک دانلود کتاب داستان را به صورت نسخه های پی دی اف می فروشند، کم نیستند. اما گاهی ما به دنبال کتاب های داستانی هستیم که به صورت اورجینال بوده و یا در سایت های ایرانی یافت نمی شوند. برای خرید نسخه های پی دی اف کتاب های داستان اورجینال باید حتما به سایت هایی برویم که مجاز به فروش آن ها هستند. البته این سایت ها معمولا اجازه خرید را به کاربران ایرانی نمی دهند. برای خرید از این سایت ها نیازمند داشتن حساب های بانکی مخصوصی است که اکثر کاربران ایرانی به آن دسترسی ندارند.

فکر خواندن کتاب های اورجینال را از سرتان بیرون ‌نکنید…

خبر خوب اینکه شما می توانید به راحتی در سایت ایران پیپر کتاب های داستان اورجینال و زبان اصلی را تهیه کنید. کتاب هایی که در این سایت وجود دارند، اغلب از نوع کتاب هایی هستند که یا کمیاب می باشند و یا به راحتی در دسترس نیستند. همچنین این سایت ها کتاب هایی را که شما توانایی خرید آن ها را ندارید را به راحتی در دسترس شما قرا می دهند. اما چگونه؟

چگونه کتاب های داستان زبان اصلی را از سایت ایران پیپر تهیه کنیم؟

دسترسی به کتاب های موجود در سایت ایران پیپر بسیار آسان است. دو روش برای دانلود کتاب داستان مورد نظرتان از سایت ایران پیپر وجود دارد:

۱٫ دانلود کتاب داستان اورجینال به صورت رایگان

ایران پیپر نیمی از کتاب های خود را به صورت رایگان در دسترس کاربرانش قرار داده است. برای استفاده از آرشیو رایگان کتاب های موجود در ایران پیپر کافی است نام کتاب و املای صحیح آن را بدانید. با وارد کردن نام کتاب به انگلیسی و سپس انتخاب گزینه کتاب های رایگان از تب جستجوی کتاب (https://iranpaper.ir)، اگر کتاب شما در این لیست وجود داشته باشد، می توانید آن را دریافت کنید.

۲٫ دانلود کتاب داستان اورجینال ۸۰ درصد زیر قیمت

بخش دیگری از کتاب ها با پرداخت هزینه قابل دانلود کردن هستند. هزینه ای که ایران پیپر برای کتاب ها در نظر گرفته ۸۰ درصد پایین تر از قیمت اصلی آن در سایت مرجع است. برای خرید کتاب داستان اورجینال پس از وارد کردن نام کتاب از منوی کشویی باید گزینه سایر کتاب ها را انتخاب کنید. سپس بر روی جست وجو کلیک کنید. ایران پیپر از میان کتاب های فروشی کتاب شما را پیدا کرده و آن را در اختیارتان قرار می دهد.
دانلود کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون

سفارش کتاب داستان اورجینال فقط از سایت ایران پیپر…

اگر چه ایران پیپر آرشیو کاملی از کتاب های را دارد. اما با اینحال ممکن است برخی از کتاب های داستانی که شما در نظر دارید، در این آرشیو موجود نباشد. برای دریافت این کتاب ها می توانید با داشتن لینک دانلود آن از سایت مرجع آن را به ایران پیپرسفارش دهید. نحوه سفارش از طریق سایت ایران پیپر بسیار آسان است و پس از جست وجوی کتاب در سایت و مواجه شدن با گزینه سفارش کتاب انجام می شود.
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
با کلیک کردن بر روی این گزینه صفحه ای برای شما به نمایش در می آید که از شما مشخصات کتاب را می خواهد. این مشخصات را باید دقیق و کامل وارد کنید. ایران پیپر مشخصات کتاب شما را دریافت و مبلغ آن را با تبدیل قیمت دلار به تومان محاسبه و در اختیار شما قرار می دهد. پس از پرداخت این هزینه می توانید کتاب خود را دریافت کنید. source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن