با بستههای اینترنت همراه اول آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید

دو پرسشنامهی اعتیاد به اینترنت کیمبرلی¬یانگ و پرسشنامهی 28 سؤالی سلامت عمومی گلدبرگ توسط دانشجویان واجد شرایط

توسط AKHBAREBARTAAAR در 29 دی 1399

دو پرسشنامهی اعتیاد به اینترنت کیمبرلی¬یانگ و پرسشنامهی 28 سؤالی سلامت عمومی گلدبرگ توسط دانشجویان واجد شرایط تکمیل گردیدند. افراد به روش نمونهگیری آسان یا در دسترس از بین ورودیهای مختلف، متناسب با حجم هر ورودی و با توجه به شرایط ورود به مطالعه (دانشجوی رشتهی پزشکی مشغول به تحصیل در نیمسال اول سال تحصیلی 97-1396 و رضایت آگاهانه به شرکت در مطالعه) و خروج از مطالعه (عدم دسترسی به اینترنت و عدم توانایی فعالیت بدنی به هر دلیلی) انتخاب شدند. جامعه آماری موردمطالعه در این تحقیق شامل 210 نفر از دانشجویان پزشکی مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال 97-1396 بودند. با توجه به اهمیت موضوع و میزان بالای استفاده از اینترنت در بین دانشجویان و عدم وجود مطالعات کافی در مورد ارتباط اعتیاد به اینترنت با سلامت عمومی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در این پژوهش به بررسی ارتباط اعتیاد به اینترنت با سلامت عمومی پرداخته شده است.روش بررسی: این مطالعه از نوع توصیفی و همبستگی میباشد.

مقدمه: از مهمترین مسائل سلامت عمومی که با همه گیر شدن اینترنت و افزایش روزافزون کاربران آن همراهی دارد، مسئلهی اعتیاد به اینترنت است. با پیگیریهای دولت پس از گذشت یک ماه قیمتها با کمی افزایش به قیمتهای سابق نزدیک شد و در حال حاضر نیز برای خرید بستههای اینترنت همراه اول و ایرانسل باید قیمت جدید را پرداخت کنید. طبیعتاً این موج گرانی اینترنت همراه، باعث خواهد شد تا بخش بزرگی از کاربران نتوانند بستههای پیشین خود را شارژ کنند. ایجاد خوشنامی و شهرت، یک فرآیند بلند مدت درون سازمانی است و همچنین یک دارایی نامشهود است که برای رقبا دشوار است که از آن تقلید کنند. فیلیمو، اما بخشی از صباایده و مجموعهای است که آن را با آپارات بیشتر میشناسیم. با مراجعه به سایت اصلی همراه اول می توانید این نرم افزار را دانلود و نصب کنید. با توجه به تذکرات لازم بیشتر کاربرانی که از اپیلیکیشن روبیکا استفاده می کنند بر این باورند که با غیر فعال کردن فیلتر شکن خود از حجم اینترنت مصرفیشان کاهش پیدا کرده و استفاده از این اپلیکیشن کاربران را منصرف کرده است در این صورت اگر چنین مشکلی برای کاربران پیش آمده است توصیه می شود به وب سایت رسمی روبیکا مراجعه کرده و از طریق تماس به پشتیبانی روبیکا مشکل خود را حل نمایید.

ضعف صداوسیما در تولید محتوای جذاب از یک طرف و نبود بحث کپیرایت از طرف دیگر (البته برخلاف تصور عموم، این سرویسها برای برخی محتواهای خارجی حق کپیرایت میپردازند) از قبل باعث اقبال مردم به این سرویسها شده بود و شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر کشور و تعطیلی سینماها کاتالیزوری شدند تا مخاطبان بیشتر از قبل به این ۲ پلتفرم مراجعه کنند. مشتریان به ما کمک می کنند تا مناسب بودن را شناسایی کنیم و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که از آن ها نظر خواهی کنیم. یکی از رایج ترین سوالات کاربران در مورد این بسته ها این است که بهترین بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول کدام اند؟ این روزها با وجود گوشی های هوشمند انجام بسیاری از کارهای روزمره ما به اینترنت گره خوره است. یکی از مهمترین نیازهای دنیای امروز دسترسی به اینترنت پر سرعت در هر زمان و هر مکان است.

مهمترین نتایج نشان داد دو خوشه در کاربرد رسانهای از یکدیگر تفکیکپذیرند. یکی از مهمترین مزیتهای دیدن فیلم و سریال از طریق سرویسهای ویاودی، کاهش هزینه تماشاست، اما این مزیت حالا دیگر در رقابت آنقدر قابل اتکا نیست. اولین مزیت این است که در هردو پلتفرم میتوانید فیلم و سریالی که دوست دارید، تماشا یا دانلود کنید. ایمان فروزاننیا | شهرآرانیوز؛ اگر تا قبل از این رقابت بر سر دوبله اختصاصی بهتر یا تعرفه اشتراک کمتر و ترافیک رایگان اینترنت بود، حالا رقابت تلویزیونهای اینترنتی بر سر تولید سریال و برنامههای اختصاصی است. اگر از تبلت یا گوشی اندرویدی استفاده میکنید و تمایل دارید تا به طور دستی تنظیمات اینترنت دستگاه را بهینهسازی کنید، این بخش شما را در این راستا راهنمایی میکند. با این وجود اگر قصد دارید بدانید که چه مقدار حجم بسته شما باقی مانده است این مطلب را از دست ندهید. حقی در پایان افزود: اگر مشترکین مشکلاتی شبیه به این مشکل داشتند و حجم اینترنتشان به واسطه پیام تصویری به پایان رسیده است، میتوانند پس از بررسی این اتفاق آن را از طریق سامانه ۱۹۵ به ثبت برسانند تا در اسرع وقت به شکایتشان رسیدگی شود و حجم از دست رفتهشان به حساب آنها باز گردد.

هردو این سرویسها متعلق به بخش خصوصی هستند و کارشان را سال ۹۳ شروع کردهاند. آلفونسو کوآرون هم فیلم «roma» را برای نتفلیکس ساخت که احتمالا میدانید اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسیزبان سال ۲۰۱۸ را از آن خود کرد. نماوا از اواخر سال ۹۲ و اوایل ۹۳ با سرمایهگذاری شاتل روی شرکتی به نام سرزمین شاتل پا به این عرصه گذاشت. خدمات آن هم بیشتر روی مشترکان شاتل متمرکز بود، ولی در عین حال، برای مشتریان دیگر شرکتهای اینترنتی هم قابل استفاده بود. نیاز به توضیح بیشتر نیست برای اینکه بفهمیم هردو سرویس مشغول توسعه روابط خود با خدماتدهندگان ارتباطی مانند شرکتهای اینترنتی و اپراتورها هستند و هردو سبد اپراتوری و محتوایی متنوعی دارند. در سالهای اخیر نماوا رشد درخور توجهی نسبت به رقیبان مشابه خود داشته و توانسته است با سرمایهگذاری خود را به یکی از ۲ بازیگر اصلی بازار ویدئوی اشتراکی ویاودی تبدیل کند. همچنین با استفاده از نوشته ” کد باقیمانده شارژ ” از اعتبار سیم کارت خود با خبر شوید. بستگی زیادی دارد که چقدر از تلگرام، اینستاگرام و چیزهای دیگر استفاده می کنید، اگر مصرفتان زیاد نباشد، بسته آلفای روزانه همراه اول با 150 مگابایت حجم و 1000 تومان قیمت برایتان مناسب است یا اگر سرعت برایتان مهم تر است، بسته آلفا پلاس همراه اول را بگیرید که 100 مگا بایت حجم روزانه و 100 مگابایت حجم شبانه دارد، 1500 تومان است و در عوض سرعت بهتری دارد.

آخرین مطالب