ایدههای جالب برای دکور مغازه شال و روسری

این است که یک فضای مناسب برای بازدید افراد از گل های مد نظر، در فروشگاه شما وجود داشته باشد.یعنی به طورکلی بتوان یک محل مناسب برای توقف افراد در هنگام انتخاب گل ها داشت تا از این جهت بتوانند به آسودگی انتخاب مد نظر خود را داشته باشند. در مغازه هایی که متراژ داخلی مناسبی دارند، می توان یک فضای بوفه مانند نیز در نظر گرفت. استفاده از آینه نیز باعث ایجاد ظاهری لوکس گالری میشود. استفاده از لوستر باعث ایجاد ظاهری لوکس در دکوراسیون فروشگاه میشود. ساخت ظاهری زیبا از فروشگاه باعث جلب توجه عابران پیاده و افزایش اعتبار طلافروشی میشود. در ویترین مغازه نیز باید توجه داشته باشید که انتخاب ترکیب رنگی صحیح برای اجناس و چیدمان آنها نیز در طرح نهایی و نتیجه کار بسیار تاثیرگذار میباشد. استفاده از قفسههای عمودی نیز در دکوراسیون مغازه بسیار تاثیرگذار است. این کار در تصویر ذهنی مشتریان از طلافروشی بسیار تاثیرگذار است. این مغازه ی کفش فروشی در لهستان واقع شده و اسم آن “RunColors” است. پرده قرمزرنگ بکار رفته در فروشگاه، چشم را به قسمت پشتی فروشگاه جلب میکند، جایی که اتاق بیناییسنجی در آن واقع است. ویترین در واقع یک رابط بین محیط بیرون و درون مغازه است که باید با نمایش بخشی از اجناس مشتری را به داخل مغازه جذب کند.

دکور مغازه شال و روسری باید از یک ارگونومی طراحی داخلی مغازه شال و روسری مناسب برخوردار باشد. مشتریان مغازه لوازمآرایشی، افرادی هستند که به زیبایی اهمیت میدهند؛ این افراد ناخودآگاده به عناصر زیباییشناسی نیز توجه میکنند. نکته یازدهم: برای چیدمان دیزاین و ویترین به فصلی که در آن هستید نیز توجه کنید و متناسب با آن تم و رنگ را انتخاب کنید. روشهای زیادی برای ایجاد امنیت در فروشگاه بر اساس چیدمان آن وجود دارد. دکوراسیون مغازه های کوچک نیز باید علاوه بر زیبایی آن به گونه ای باشد که افراد از حضور در آن فضا احساس تنش، خفگی و فرار نکنند. استفاده از موسیقی باعث تاثیرگذاری در نحوه تصمیمگیری مشتریان نیز میشود. هزینه استفاده از چوب برای سقف کاذب مغازه بیشتر از گزینههای دیگر است. با این حال، این روزها بسیاری از فضاهای تجاری در ساخت و طراحی سقف کاذب از خلاقیت بیشتری استفاده میکنند. طراحی داخلی فروشگاه مسیر حرکت مشتریان را تعیین میکند. این ویژگی حواس پنجگانه مشتریان را درگیر میکند. معمولا ازدحام جمعیت در طلافروشی خطر سرقت را بالا میبرد. در مغازه عطاری قرار است تا گیاهان دارویی، ادویهجات و مواد خوراکی از هزاران رنگ و شکل به فروش برسد. سهولت بازدید از جواهرات در میزان فروش طلافروشی نیز بسیار تاثیر گذار است.

برای این که بتوانید فروش محصولات خود را به حداکثر برسانید، کافی است در مورد ایدههای نوین طراحی فروشگاه اطلاعات خود را افزایش دهید. زمانی که در یک مرکز خرید چند مغازه در یک صنف مشغول به کار هستند، مسلما این طراحی دکوراسیون مغازه است که می تواند نظر مشتریان را جلب کند. البته منظور از تنوع جنس، تنوع رنگی یک محصول نیست. ایده های خلاقانه، متنوع و جذاب، همچنین انتخاب رنگ، نورپردازی مناسب و حتی وسایل مغازه بنا به سلیقه فروشنده و تاثیر گذاری او بر مشتری چیزی است که یک طراح باید برای کشیدن و اجرای یک طرح خوب و موفق بسیار مورد توجه خود قرار داده باشد. یکی از نکات قابل توجه در طراحی فروشگاه و مغازه این است که ، دکوراسیون باید به گونه ای باشد که مشتری تمام مسیر را طی کند. یکی از موضوعات کلیدی در فروشگاه لباس و پوشاک توجه کردن به طراحی داخلی فروشگاه است. خصوصا در مغازه ای ماند موبایل فروشی که فروشگاه شما پر از محصولات روز دنیا و اخرین تکنولوژی های جها ن است ، نورپردازی می تواند خریداران را به سمت فروشگاه شما روانه کند ، در خصوص مغازه هایی که رنگ اجناس برای خریدار مهم است مانند پارچه فروشی یا لباس فروشی و بوتیک ها ، حتما دقت کنید که نورپردازی مغازه طوری باشد که رنگ واقعی کالا را نمایش دهد چرا که مشتری جنسی که در مغازه می بیند و با دلایل و سلایق خود انتخاب می کند اگر به خانه ببرد و در نور طبیعی آن را ببیند و مغایرتی با رنگ کالا هنگام خرید حس کند ، نارضایتی در وی بوجود خواهد آمد و شما به احتمال زیاد آن مشتری را از دست خواهید داد.

اگر آینهها روی سقف طلافروشی نصب شوند؛ باعث لوکس جلوه دادن طلافروشی میشوند. اگر تمایل دارید ویترین طراحی متفاوتی داشته باشد می توانید اجناس را به صورت وارونه در فضای ویترین بچینید. پس باید به گونه ای طراحی ویترین کوچک بوتیک و مانتو فروشی انجام شود که در بین فروشگاه های پوشاک زنانه که در اطراف مغازه شما هستند جلوه بیشتری داشته باشد و مشتری را به خود جذب کند. انتخاب طراحی داخلی مغازه متناسب با کسب و کار یکی از موارد مهم است که همین امر امروزه طراحی داخلی مغازه را به ترکیبی از هنر و علم تبدیل کرده است. طراحی ویترین و دکوراسیون مغازه و فروشگاه از جمله مهم ترین فاکتورهایی هستند که در رونق کسب و کار نقش بسزایی ایفا می کنند. به همین خاطر لازم است طراحان داخلی با فراگیری دروس تخصصی این حرفه، در کنار داشتن خلاقیت و مهارت به طراحی داخلی بر اساس قواعد آن بپردازند. داشتن معابر مناسب داخل فروشگاه، باعث ایجاد بازدیدی دلپذیرتر برای مشتری میشود. در روزهای اسفند که خیابانها مملو از جمعیت است و مردم برای خریدهای عید به فروشگاهها رو میآورند، این ویترین و دکور مغازهها هستند که مردم را به سمت محصولات داخل مغازهها میکشانند پس برای جذب مشتری بیشتر دکوری جذاب برای فروشگاهتان انتخاب کنید.

ایندکسر

آموزش سئو